2 липня 2011 р. (в суботу) я користувався мобільним інтернетом від Київстар (КС), використовуючи свій мобільний телефон як модем, під’єднаний до комп’ютера. На тарифному плані (ТП) «Діджус Бомба» знедавна щодня надається безкоштовних 5 МБ трафіку, а вартість поза цього обсягу становить 7,5 грн/МБ. Власне в безкоштовний трафік я й надіявся вкластися, тому вказував у програмі «КС Інтернет-центр» налаштування звичайного gprs-інтернету.
Один сеанс у мене був удень: 2,5 МБ загального трафіку (вхідний+вихідний), при цьому залишок на рахунку залишився незмінним і кількість байтів были вірно відняті від початково доступних п’яти. Другий сеанс відбувся в останню годину доби: всього 2 МБ. Рахунок опорожнів на гривень 9 і при цьому в мене залишалося близько 1,5 пільгових МБ. Отож, безкоштовно я використав 3,5 МБ, а близько 1 МБ було протарифіковано за стандартним тарифом gprs-інтернету, при тому що пільговий обсяг даних ще не був витрачений до кінця. Так вималювалася проблема.
Дзвінок до оператора (466) і я дізнався, що в компанії мають місце проблеми із наданням послуги доступу до мобільного інтернету, далі мені порадили оформити письмову заявку в одному із ЦОА КС (взявши лише сім-карту), що я й зробив 5 липня. Красива представниця компанії здивувалася процитованій мною відповіді оператора, видала бланк і заявка була складена. Я не поставив позначки в пункті «повідомити мене саме за поштовою адресою», оскільки мова йшла про незначну суму: я вказав у заявці, що бажаю просто відшкодування близько 9 грн. і, звичайно, ретельно виклав що сталося.
Через кілька тижнів за допомогою дзвінка в компанію я дізнався, що моя заявка буде остаточно вирішена не пізніше 16 серпня (тобто, усього — не більше 42 дні). І справді: 5 серпня я отримав наступне sms:
Залишок на рахунку справді «пожирнішав» на вказану в sms суму.
Ще через добу доставили поштовий лист:
Лист цей був відправлений як рекомендований
(вибачаюсь за значну розмитість фото)
і, відповідно, було стягнуто з відправника плата у розмірі 8,4 грн., хоч я на отриманні саме листа за регулярною поштовою я не наполягав. Ця сума виявилася співрозмірною із компенсованими 9,28 грн. Віддячуючи компанії КС за таку увагу до рядового абонента, я вирішив написати цей блог.
Наприкінець зауважу, що успішного повернення коштів не буде, якщо Ви:
Тоді проблема так і залишиться на боці користувача.
Пам’ятайте, що нові автоматичні налаштування від компанії КC wap-профіль також вважають дефолтним і в цьому разі пакетний обсяг даних не буде використовуватися. Тарифікація буде здійснена згідно Вашого ТП.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.