Рубрики Блоги

Тимчасова проблема перевірки рахунку номера Київстар

Опубликовал Андрій Чернюк

З 1 листопада я не міг перевірити стан свого рахунку на передплаченому номері Київстар, яким користуюсь уже 5-ий рік. Мій телефон – Samsung E200, з екраном 176*220 точок. Сертифікований, придбаний ще 4 роки тому в Unitrade. Всі ці 4 роки київстрівська сімка «жила» саме в ньому. В сертифікованому телефоні не спостерігалося  несподіванок. А тут, на тобі: апарат явно не справлявся з рутинною комбінацією *111#. Я спостерігав на екрані

протягом однієї-півтори хвилин, після чого з’являлось «Заборонено». Виручав дзвінок за номером 455: автовідповідач повідомляв голосом стан мого рахунку і термін дії. Цей трюк проходить на всіх (або більшості) номерів мережі Київстар. На другий день я розповів про оказію оператору. Той прийняв мій запит і передав до технічного відділу. Через години дві я отримав офіційне sms від оператора, яка повідомила транслітом: «Перевірка рахунку по *111# працює коректно, складності можуть виникати із-за особливостей відображення інформації в деяких телефонах. З повагою, Київстар». Звичайно, неграмотне «із-за» трохи різало вухо, але зміст я повністю схопив. Моєму плачу не було меж, адже, виходить, через простакуватість або несучасність свого апарату я більше по-людськи не дізнаюсь залишок на рахунку основного мобільного.

Тим часом, уже більше місяця на іншому номері, діджусівському, вставленому в сучасний Samsung С3530 (з екраном 240*320), у відповідь на запит *111#  я бачив наступне:

Видно, що крім конкретної відповіді, нижче підчеплювалися команди для швидкого та зручного вибору ігор, діджинглів та іншої лабуди. Дедуктивне мислення наштовхувало на таку справжню причину моєї проблеми: мабуть, в мене банально замалий екран, в одинарну сторінку якого вище наведені «корисні» команди не вміщаються, тому телефон спершу мучається, а потім відмовляється. Або в додаток до стану рахунку вставлені якісь такі спецсимволи, які не читаються моїм застарілим апаратом. Причому не в потрібній інформацій, а в рекламній за основним текстом. Це були підозри здорового глузду.

Я потерпів ще з тиждень і повторно подзвонив до кол-центру. Я прямим текстом висловив свої припущення. Оператор похвально оцінив мої здогадки, ще раз підтвердив, що з моєю сімкою, за їх даними, все гаразд, плюс дав просту пораду: спробувати перевірити рахунок, вставивши сімку в інший апарат. Якщо відповіді не буде, слід шукати проблему саме з боку компанії по моєму номері. Якщо ж на інших апаратах все в порядку, то мені необхідно прямувати до самсунгівського сервіс-центру для поновлення програмного забезпечення або повної перепрошивки апарату. Це найгірший варіант, оскільки за роки на телефоні нагромадилося багато корисної, хоч і мілкої інформації, яка після перепрошивання, скоріше за все, буде втрачена.

Ситуація розвинулася за сценарієм № 2: на інших мобільних телефонах мій телефон також не повідомляв, скільки грошей в мене залишилося. Я став чекати і не звернувся до сервіс-центру. І дочекався: з 14 листопада все повернулося на свої орбіти. Я бачу стан свого рахунку, за яким — стандартне нагадування про команди *112# і *119#, плюс невеличке речення стосовно поточної акції чи нагадування щодо використання системи «Мій Київстар». Команд, схожих на вищенаведені діджусівські, я жодного разу ще не побачив.

Питання залишилося відкритим: щось трапилося і по-тихому було виправлено з моїм аккаунтом у даних компанії, чи я знову не бачитиму стану свого рахунку, як тільки рекламіст з Київстар підчепить після прямої відповіді непотрібні команди?

Опубликовал Андрій Чернюк