Рубрики Новости

АЛЛО: У «Чорну п’ятницю» середня вартість кошика сягнула 4200 грн, найбільше зросли продажі телевізорів, електротранспорту та фотокамер [інфографіка]

Опубликовал
Сергій Кулеш

Тиждень акції «Чорна п’ятниця 2021» для маркетплейса АЛЛО видався найбільш активним за останні два роки. Напередодні п’ятниці кількість користувачів мобільного застосунку зросла вдвічі, безпосередньо 26 листопада трафік на allo.ua побив рекорд, а кількість чеків збільшилася двічі у порівнянні зі звичайною п’ятницею листопада.

Під час Чорної п’ятниці чоловіки роблять більше покупок у АЛЛО аніж жінки: 58% проти 42% відповідно. Як протягом року, так і під час найбільшого розпродажу клієнтами АЛЛО є молодь у віці 17-34 роки (55,9%). Найбільша активність покупців припала на години 17:00-20:00 п’ятниці.

Середній чек в АЛЛО поступово зростав протягом тижня та сягнув максимуму у п’ятницю – він становив 4 241 гривні. При цьому середньотижнева вартість корзини збільшилася порівняно з минулим роком: вона дорівнювала 3 953 гривні за тиждень, це на 16% більше ніж у 2020 році.

За даними АЛЛО, під час Чорної п’ятниці клієнти купують здебільшого дорогі товари, на які діє велика знижка в гривневому еквіваленті. Найдорожчим товаром, купленим під час розпродажу, став ноутбук ASUS ROG Flow X13 GV301QE-K6033R за акційною вартістю 99 999 гривень, знижка на який становила 19 000 гривень.

Онлайн курс з промт інжинірингу та ефективної роботи з ШІ від Powercode academy.
Курс-інтенсив для отримання навичок роботи з ChatGPT та іншими інструментами ШІ для професійних та особистих задач, котрі допоможуть як новачку, так і професіоналу.
Записатися на курс

Порівняно з попереднім тижнем листопада 2021 року, під час акційного тижня найбільше зросли продажі телевізорів – в 7,5 раза за обсягом в гривнях; а також дрібна та велика побутова техніка — на 224% та 209% відповідно. Також майже вдвічі збільшився обсяг купленого великогабаритного та малогабаритного електротранспорту. Серед куплених товарів на Чорну п’ятницю – сезонні категорії як-от гірлянди, штучні ялинки та санчата, а також безліч різноманітних товарів зі знижками: акустична гітара, срібні сережки, масажери, алкоголь, продукти, товари для дому.

Порівняно з акційним тижнем минулого року, у 2021 році найбільшої уваги покупців здобули фотокамери – обсяг їх покупок зріс на 578%, та ігрові зони, що зросли на 311%. Обсяг покупок портативної акустики зріс втричі, меблів на 175%, а малогабаритного електротранспорту – на 76% за підсумками тижня.

Раніше ми розповідали, що у «Чорну п’ятницю» інтернет-магазин Rozetka встановив рекорд відвідуваності (10,5 млн) та розповів, що саме купували українці у «Чорну п’ятницю» за останні 5 років.

Джерело: АЛЛО

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Сергій Кулеш