Рубрики Новости

«Дія» подолала позначку у 10 мільйонів користувачів

Опубликовал
Володимир Скрипін

Застосунком «Дія» станом на сьогодні користуються вже понад 10 млн людей — таких результатів вдалося досягти менш як за два роки після запуску проєкту, повідомляють у Мінцифрі.

В Мінцифрі окремо наголосили, що з такою швидкістю не розвивався жоден державний і навіть приватний продукт в історії України. Також у відомстві вчергове нагадали, що «Дія» не зберігає персональних даних користувачів на віддалених серверах, а лише показує ту інформацію про громадянина що вже є у державних реєстрах.

«Унікальність Дії полягає в тому, що вона не зберігає персональні дані користувачів. Вона показує інформацію, яка є про вас у реєстрах. Тому коли у вас не підтягується документ у застосунок, то це важливий сигнал. Виявляється, ви отримали і використовуєте паперовий документ, а його немає в реєстрі».

Мінцифра

Останніми місяцями «Дія» стабільно б’є рекорди за кількістю активних користувачів: у серпні розробники повідомляли про подолання позначки у 6 мільйонів активних користувачів, у вересні їх стало 7 млн, наприкінці жовтня аудиторія зросла до 8 млн, а першого листопада «Дія» подолала планку у 9 мільйонів унікальних користувачів. Високими темпами зростання кількості користувачів проєкт, як вже неоднократно відзначалось, завдячує головним чином COVID-сертифікатам. До речі, у нещодавньому інтерв’ю очільник Мінцифри Михайло Федоров підкреслював, що без «‎Дії» кожен другий COVID-сертифікат в Україні був би підробленим.

Онлайн-курс "Стратегічний маркетинг" від Laba.
Навчіться збільшувати ROI компанії, відстежувати тренди просування та завойовувати нові ринки завдяки комплексній маркетинговій стратегії.
Програма курсу і реєстрація

Раніше Kantar Україна опублікувала рейтинг найпопулярніших в Україні мобільних застосунків за результатами власного дослідження, окремо відзначивши, що «Дією» вже користується більша частина активних українців.

Тим часом в українській мережі ломбардів «Скарбниці» не проґавили можливість скористатися інфоприводом та опублікували статистику, яка вказує, що кожен третій клієнт ломбарду використовує застосунок «Дія» для ідентифікації.

Disqus Comments Loading...