Новости
«Київстар» у другому кварталі 2021 року: збільшення кількості користувачів, використання послуг та фінансових показників

«Київстар» у другому кварталі 2021 року: збільшення кількості користувачів, використання послуг та фінансових показників

«Київстар» у другому кварталі 2021 року: збільшення кількості користувачів, використання послуг та фінансових показників

Телекомунікаційний оператор «Київстар» опублікував фінансові результати за підсумками діяльності у другому кварталі та першому півріччі 2021 року. Повідомляється, що в звітних періодах компанія змогла залучити нових клієнтів, що сприяло збільшенню використання послуг та позитивно вплинуло на ключові фінансові показники.

«Київстар» у другому кварталі 2021 року продовжив розвивати цифрові сервіси на базі хмарних технологій та Big Data. В цьому періоді доходи від послуг на базі Big Data і хмарних рішень зросли в 4 рази в порівнянні з другим кварталом 2020 року.

Абоненти частіше користувались системою онлайн-обслуговування «Мій Київстар». За рік кількість таких користувачів збільшилась на 91%.  Кількість абонентів послуги онлайн телебачення «Київстар ТБ» досягла 426 тисяч за півтора року з часу запуску сервісу.

Кількість абонентів, які користуються мобільним інтернетом, збільшилась у другому кварталі 2021 року на 9,2% у порівнянні аналогічним періодом попереднього року, при цьому майже 60% користуються послугами в мережі 4G. За рік кількість абонентів 4G  зросла на 32,2% – до 10,3 млн. Загальна кількість абонентів мобільного зв’язку «Київстар» складає 25,9 млн, що на 2,1% більше ніж у другому кварталі 2020 року.

У другому кварталі 2021 року використання дата трафіку в розрахунку на одного абонента зросло на 23,6% – до 6,2 ГБ. Тоді як використання голосового трафіку на одного абонента (MoU) зменшилось на 3,3%. Завдяки збільшенню кількості абонентів і зростанню використання цифрових послуг середній дохід в розрахунку на одного абонента (ARPU) збільшився в порівнянні з другим кварталом 2020 року на 16,4%.

Абонентська база послуги «Домашній інтернет» збільшилась на 11,5% у порівнянні з другим кварталом 2020 року і досягла 1,16 млн користувачів. Показник ARPU послуги «Домашній інтернет» зріс на 2,9%.

Загальний дохід компанії у другому кварталі 2021 року збільшився на 18,1%, у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. При цьому доходи від послуги мобільної передачі даних зросли на 25,3% завдяки збільшенню кількості абонентів і росту споживання.

Капітальні витрати «Київстар» у першому півріччі 2021 року склали 2,539 млрд грн. Ці кошти  в основному були спрямовані на будівництво мереж 4G вздовж автодоріг та в сільській місцевості, а також покращення якості послуг. Доступ до мережі 4G Київстар наразі є на території, де живуть і працюють майже 89% громадян України.

У першому півріччі 2021 року «Київстар» перерахував до державного бюджету 4,9 млрд грн податків та інших платежів.

Ключові показники діяльності «Київстар» у другому кварталі 2021 року у порівнянні з другим кварталом 2020 року

Фінансові та операційні показники (млн грн) 2 кв. 2021 2 кв. 2020 2 кв 2021 / 2 кв 2020 6 міс 2021 6 міс 2020 6 міс 2021 / 6 міс 2020
Загальний операційний дохід 7 094 6 009 18,1% 13 936 11 960 16,5%
EBITDA 4 783 4 075 17,4% 9 441 8 116 16,3%
Маржа EBITDA 67,4% 67,8% (0,4 пп) 67,7% 67,9% (0,1 пп)
Капітальні витрати 1 462 1 561 (6,4 пп) 2 539 2 525 0,5%

Мобільний зв’язок

Загальний операційний дохід 6 597 5 593 18,0% 12 954 11 123 16,5%
У тому числі від послуги передачі даних 3 946 3 149 25,3% 7 783 6 153 26,5%
Абоненти (млн) 25,9 25,4 2,1%
У тому числі мобільного інтернету 17,4 15,9 9,2
У тому числі абонентів 4G 10,3 7,8 32,2%
ARPU (грн) 84 72 16,4%
MOU (хв.) 620 641 (3,3)
Використання даних (Гбайт/абонента) 6,2 5,0 23,6%

Фіксований зв’язок

Загальний операційний дохід 464 388 19,3% 914 773 18,3%
Операційний дохід ШПД 295 257 14,7% 586 505 15,9%
Абоненти ШПД (млн) 1,16 1,04 11,5%
ARPU ШПД (грн) 85 83 2,9%

 


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: