Рубрики Новости

«Київстар» повідомив про результати діяльності у 3 кварталі 2021 року: доходи зросли на 12%, кількість 4G-абонентів — на 32%

Опубликовал
Сергій Кулеш

Оператор мобільного зв’язку Київстар повідомив, що у 3 кв 2021 його доходи зросли на 11,9% завдяки збільшенню використання клієнтами цифрових послуг та швидкісного мобільного інтернету і збільшення території охоплення мережі 4G зв’язку. Так, використання мобільного інтернету на одного абонента зросло в середньому на 19,8% у порівнянні з 3 кв 2020, до 7 ГБ. Також у порівнянні з минулим роком, збільшилось використання послуг міжнародного роумінгу, в тому числі передачі даних. Кількість абонентів, які користуються послугами 4G в мережі Київстар, зросла на 31,9% у порівнянні з 3 кв.2020 до 11,6 млн. Загальна кількість абонентів мобільного зв’язку в 3 кв 2021 зросла на 1,8% у порівнянні з 3 кв 2020, до 26,3 млн.

Доходи від послуг фіксованого інтернету в 3 кв 2021 зросли на 14,5% завдяки збільшенню на 9,5% кількості клієнтів послуги «Домашній Інтернет». Загальна кількість клієнтів послуги у 3 кв 2021 досягла 1,18 млн.
Доходи від послуг для корпоративних та бізнес клієнтів у 3 кв 2021 зросли на 12,5% у порівнянні з 3 кв 2020 завдяки розвитку цифрових рішень, як от сервіси на базі хмарних технологій, BigData, Microsoft Azure Stack та інших.

У 3 кв 2021 абоненти активно користувались цифровими послугами. Так, кількість абонентів, які використовують цифрові канали самообслуговування «Мій Київстар» збільшилась на 33,7% у порівнянні з 3 кв.2020. Кількість користувачів цифрової послуги Київстар ТВ зросло за той же період на 92,3%. Також збільшилась кількість користувачів мобільно-фінансових послуг («Смарт Мані»), як результат дохід від цих послуг у 3 кв 2021 зріс на 24% у порівнянні з попереднім кварталом 2021 р.

У 3 кв 2021 капітальні витрати Київстар збільшились на 10,7% до 1,2 млрд грн у порівнянні з 3 кв.2020. Кошти були спрямовані на будівництво мереж 4G у віддалених та малонаселених районах. У тому числі – покриття мережею 4G основних автомобільних трас міжнародного значення. Київстар також зробив черговий крок у вдосконаленні якості послуг, запровадивши технологію SON (self-organizing network). Це технологічне рішення допомагає в автоматичному режимі оптимізувати роботу базових станцій мобільного зв’язку.

Курс Fullstack Web Development від Mate academy.
Стань універсальним розробником, який може створювати веб-рішення з нуля.
Дізнатись про курс

Ключові показники діяльності Київстар у 3 кв 2021 у порівнянні з аналогічним періодом 2020

Фінансові й операційні показники (млн грн) 3 кв. 2021 3 кв. 2020 3 кв.2021/ 3 кв.2020 9 міс 2021 9 міс 2020 9 м 2021/9 м 2020
Загальна виручка 7,275 6,502 11,9% 21,211 18,461 14,9%
EBITDA 4,915 4,411 11,4% 14,357 12,527 14,6%
Маржа EBITDA, % 67,6% 67,8% (0,3 п.п) 67,7% 67,9% (0,2 п.п)
Операційні капітальні витрати 1,190 1,076 10,7% 3,729 3,601 3,6%
Мобільний зв’язок
Загальний операційний дохід 6,766 6,065 11,5% 19,720 17,189 14,7%
У тому числі послуги передачі даних 4,066 3,443 18,1% 11,849 9,596 23,5%
Абоненти (млн) 26,3 25,8 1,8%
У тому числі мобільного інтернету 18,4 16,8 9%
Кількість абонентів 4G 11,6 8,8 31,9%
ARPU (грн) 86 78 9,7%
MOU (хв) 595 621 (4,3%)
Використання дата-трафіку (ГБ/користувач) 7,0 5,8 19,8%
Фіксований зв’язок
Загальна операційна виручка 465 399 16,4% 1,379 1,172 17,6%
Операційна виручка ШПД 297 259 14,5% 883 765 15,4%
Абоненти ШПД (млн) 1,18 1,1 9,5%
ARPU ШПД (грн) 84 81 3,6%

Компанія протягом 3 кв 2021 підтримувала заходи з протидії поширеності захворювань на Covid. Зокрема завдяки цифровим можливостям Київстар протягом кварталу здійснювалось SMS інформування абонентів щодо доступності пунктів вакцинації. Київстар також утримує лідерство серед телеком-операторів України за обсягами платежів до державного бюджету — в 3 кв. 2021 компанія сплатила податків та зборів на загальну суму понад 2,5 млрд грн.

Джерело: Київстар

Disqus Comments Loading...