Рубрики Новости

Мінцифра: 90% українців задоволені сервісом у ЦНАП

Опубликовал
Володимир Скрипін

Мінцифра поділилась першими результатами всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, яка була запушена на минулому тижні — 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом.

За тиждень з моменту запуску системи оцінки понад 6000 українців залишили свої відгуки через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів. Також понад 100 людей оцінили сервіс у ролі «таємні відвідувачі» — скільки їм за це заплатили, не уточнюється.

“Круто бачити на власні очі трансформацію в наданні державного сервісу. ЦНАПи модернізують приміщення, впроваджують нові послуги та сервіси, постійно навчаються та підвищують стандарти. А всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг дає кожному Центру можливість продемонструвати, наскільки фантастично їхні команди вміють надавати послуги”,

Людмила Рабчинська,

заступниця Міністра цифрової трансформації

Для порівняння, в лютому цього року показник задоволеності сягав 77% — за результатами опитування 2 000 респондентів у межах дослідження EU4PAR та Офісу реформ КМУ.

Курс English For Tech: Speaking&Listening від Enlgish4IT.
Після курсу ви зможете найкраще презентувати свої досягнення, обговорювати проекти та вирішувати повсякденні завдання англійською мовою. Отримайте знижку 10% за промокодом TCENG.
Дізнатись про курс

Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників. У Мінцифрі підкреслили, що не очікували таких високих результатів.

Раніше Мінцифра пообіцяла забезпечити українцям без гаджетів чи доступу до інтернету можливість отримати всі наявні послуги в «Дії» у ЦНАПах.

Disqus Comments Loading...