Експерт із транспортних інновацій з Міністерства інфраструктури Марина Китіна підрахувала зарядні станції для електромобілів в Україні. Їй вдалося отримати дані не тільки про кількість зарядок, але й про їх тип та швидкість майже у кожного з провайдерів та операторів послуг.
Отже, станом на 1 листопада 2021 року в Україні налічується:
Таким чином відношення кількості електромобілів (31 187 шт.) до кількості точок зарядки (7 757 шт.) – рівняється 4, і це дуже достойний показник на рівні кращих європейських показників, такий саме, як у Нідерландах (4) та значно кращий за показник Польщі (7).
Марина Китіна відзначила, що за минулий рік український ринок зарядної інфраструктури помітно змінив свою конфігурацію. Зокрема, деякі оператори об’єдналися, деякі зникли з ринку і «забрали» із собою сотні ЕЗС, з’явилися декілька нових (навіть державна компанія Нафтогаз стала оператором зарядних станцій під брендом WeEnergy), а також з’явилися перші зарядні станції для китайського стандарту GB\T.
«Я думаю, тут всім зрозуміло, що цифри дають змогу не лише зрозуміти та проаналізувати ринок, а і зрозуміти напрямок розвитку в цілому.
Як ми можемо шукати інвесторів, вимагати щось від держави, якщо не знаємо повну картину даного ринку?
Які станції необхідно збільшувати: розетки на стовпах чи все ж таки фаст-чарджери? Скільки та де найбільш потрібні нові станції?» — зазначила Марина Китіна.
Джерело: Міністерство інфраструктури