Рубрики Новости

Оновлено. У «Київстар» стався збій: спостерігаються складнощі з дзвінками та інтернетом, сайт та додаток недоступні

Опубликовал
Тетяна Нечет

Деякі користувачі мобільного зв’язку «Київстар» зранку 3 лютого повідомили, що в мережі стався збій. За словами абонентів, вони не можуть зателефонувати або скористатись мобільнім інтернетом. При спробі зателефонувати автовідповідач повідомляє про брак коштів на рахунку (навіть якщо його поповнено). Перевірити баланс за номерами *110# та *111# при цьому неможливо.

У «Київстар» повідомляють клієнтам, що фахівці вже працюють над розв’язання проблем. Також обіцяли автоматично нарахувати компенсацію для абонентів, які зіткнулися з труднощами.

«Дійсно, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякую за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приношу вибачення за тимчасові незручності», — йдеться у Facebook-повідомленні компанії.

Онлайн-курс "Фінансовий директор" від Laba.
Опануйте інструменти управління грошовими потоками, ризиками та активами компанії, щоби перейти на посаду CFO.
Приєднатися до курсу

Також спостерігаються складнощі у роботі офіційного сайту мобільного оператора та застосунку «Мій Київстар».

UPD: о 10:51 оператор повідомив, що «приблизно від 10:30 ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі «Київстар» знову працює».

Оновлено о 16:00: мобільний оператор уточнив, що збій у роботі був викликаний внутрішньою помилкою систем під час оновлення програмного забезпечення компанії. Кошти на рахунках абонентів, що були до моменту виникненням складнощів, залишилися у повному обсязі.

Минулого року масштабний збій у «Київстар» спостерігався на початку квітня. Три дні поспіль домашній інтернет та різні послуги оператора працювали нестабільно. Користувачам приходили сповіщення про блокування номеру та позапланове зняття місячної абонплати. У компанії пояснили це технічною помилкою, а абонентам обіцяли компенсувати кошти.

Disqus Comments Loading...