Новости
В Україні запрацював чат-бот СВОЇ для покращення взаємодії місцевої влади і громадян

В Україні запрацював чат-бот СВОЇ для покращення взаємодії місцевої влади і громадян

В Україні запрацював чат-бот СВОЇ для покращення взаємодії місцевої влади і громадян


Мінцифра запустила платформу СВОЇ для покращення взаємодії місцевої влади з громадянами.

Платформа охоплює муніципальний чатбот і конструктор сайтів для громад. Вже працює у 21 громаді в 9 областях України. Серед найбільших міст — Одеса, Луцьк, Вінниця, Кам’янське, Тернопіль, Хмельницький і Сіверськодонецьк.

Завдяки чатботу, який доступний у Viber і Telegram, можна дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАП, написати електронне звернення, оцінити роботу комунальних установ і підписати петицію до місцевої влади тощо.

Меню чатбота складається з трьох блоків: Послуги, Я+Влада і Моє місто.

  • У блоці Послуги міститься інформація про ЦНАП, адміністративні послуги, у тому числі електронні.
  • Блок «Я+Влада» дозволяє написати електронне звернення, відгук, проголосувати за петицію до місцевої влади чи підтримати проєкт громадського бюджету.
  • Блок «Моє місто» є довідником інформації про місцеві установи та служби, останні новини та події громади.

Також платформа дозволяє громадам безкоштовно та зручно створювати сучасні веб-сайти на основі державної дизайн-системи Дія. Щоб підключитися до платформи, потрібно заповнити форму на сайті toolkit.in.ua.

Платформу СВОЇ розроблено в межах реалізації Програми EGAP, яка виконується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації за фінансової підтримки уряду Швейцарії.


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: