У платіжному сервісі WayForPay створили новий інструмент, який допоможе створити сторінку з описом інфопродукту або продукту, який вимагає автоматичної відправки посилання на віртуальний товар, після успішної оплати. На сторінці клієнт зможе ознайомитися з описом товару, придбати його та отримати посилання на продукт на свій email. Продавець буде отримувати повідомлення по кожному успішному платежу на сторінці.
Рішення може бути корисно для тих, хто продає вебінари, записи майстер-класів, збірники інструкцій або електронні книги, та інші інформаційні товари.
Створення сторінки для продажу інфопродукта займе не більше 15 хвилин, а активація в сервісі WayForPay для старту прийому платежів проходить протягом доби.
Комісія стягується тільки за успішні платежі — 2,5%.
Необхідно пройти реєстрацію і активацію в сервісі WayForPay.
Створити сторінку можливо у меню “Платіжні інструменти” — «Соціальний інвойс», необхідно вибрати вид «Інфопродукти».
Для створення сторінки з інформаційним продуктом досить буде вказати назву, опис продукту, вартість, додати зображення, контакти для покупців і обрати платіжні методи, які будуть доступні на сторінці.
Також, необхідно додати посилання на продукт, яке автоматично буде відправлятися клієнту після оплати (наприклад, посилання на Google Drive, Dropbox, Zoom або інше посилання на продукт). Можна додати одне або відразу кілька посилань.
Контролювати успішні оплати на сторінці можна буде в меню статистики.
Для тих, хто хоче продавати квитки на свої події
Якщо планується продаж квитків на заходи, то в сервісі можливо створити спеціальну сторінку для продажу квитків на тренінги, конференції, семінари та інші події. Інструмент дозволяє створити сторінку з деталями події, на якій можна відразу придбати квитки. У день заходу, можна буде контролювати вхід за квитками, зчитуючи QR код розташований на квитку за допомогою смартфону.
Гроші надійдуть організатору на зазначені реквізити. Комісія стягується тільки за успішні платежі — 2,5%.
Крім того, в WayForPay можна створити спеціальні сторінки під різні цілі: