Рубрики ОглядиАвто

Тест-драйв MG One: один в полі воїн

Опубликовал
Александра Ершова

Новинка від бренду MG нагадує знайомого нам героя роману Дюма — Д’Артаньяна, який зухвало увірвався в бурхливе життя мушкетерів з амбітним бажанням стати одним з них. Новий середньорозмірний кросовер від MG з’явився на ринку зовсім нещодавно та намагається кинути виклик Toyota RAV4 або Kia Sportage. Вам смішно? А ми не шуткуємо, бо цей герой ще себе проявить.

Позиціювання та дизайн MG One

Справді найнасиченіший сегмент не найкраще місце для просування новинки в модельному ряді, до того ж це ніякий не електромобіль, як зараз модно, а повноцінний ДВЗ з турбованою четвіркою. Він доповнив модельний ряд бренду і розташувався між більш габаритним HS та компактним ZS. Тим самим відсуваючи їх на задній план, адже зовнішність настільки виділяє MG One, що хочеться співати дифірамби дизайнерам.

До речі розробкою цього «красунчика» займались насамперед англійці в Лонгбридж, хоча збирають автомобіль все ж таки на потужностях у Піднебесній.

Нова мова дизайну розрахована на молодіжну аудиторію, але з більш традиційними сімейними цінностями. Тож тут спортивність, яка є відлунням історії бренду, перетинається з практичністю. Ми можемо звернути увагу на наявність спойлерів, які в різних комплектаціях будуть відрізнятись за розміром. Але все інше буде єдине. Тут і деталі у вигляді ромбів, які переливаються під різним освітленням, і випнуті грані з боків, і глибокий багатий колір. Вже не кажучи про решітку радіатора, яка виглядає наче 3D-графіка, заворожуючи плетінням.

Так і загалом, силует автомобіля витягнутий, стрімкий. На перший погляд здається, що він компактніший ніж є насправді. Адже тут усі повноцінні для С-сегмента 4581 мм довжини та 1871 мм ширини та 2670 мм колісної бази. Кліренс сягає 170 мм, а звіси досить стримані, що дозволяє не турбуватись через бордюри.

Онлайн-курс "Чистий код та патерни проєктування" від robot_dreams.
Прискорюйте й спрощуйте процес розробки.Під менторством лектора з 15-річним досвідом ви навчитеся застосовувати 20+ шаблонів, опануєте рефакторинг і принципи чистого коду.
Детальніше
Кросоверність в MG One прослідковується чітко: захищені пороги, передній бампер та задній, присутні пластикові ободки над арками та рейлінги на даху.

Як іде?

Вся ця спортивність насправді є лише зовнішньою ширмою, адже під капотом розміщено звичайний 1,5-літровий турбований R4, який видає потужність 167 кінських сил на максимальних 285 Нм. Показник не дивовижний. Розгін до перших 100 км/год у 1,5 тонного кросовера займає 8,8 секунди. Витрата ж пального під час тест-драйву взимку склала у нас близько 8 літрів на 100 км пробігу. Тож це плюс скоріш в практичність.

Чотирициліндровий двигун Mega Tech з безпосереднім впорскуванням постійно з’являється у представників концерну SAIC та вже добре себе зарекомендував.

Працює агрегат в парі з варіатором CVT, який розробили в співпраці інженерів MG та компанії Bosch. І маркетологи MG з гордістю використовують гучне ім’я в рекламних компаніях. Але й справді відпрацьовує цей тандем синхронно та на повну котушку. Затримок практично немає, автомобіль реагує на кожен рух акселератора. Що, повірте, навіть зараз рідкість, особливо у бюджетному сегменті.

Взагалі спілкування з MG One залишає тільки приємні враження. Керування легке та інтуїтивне. Автівка відгукується миттєво. Тож їзда навіть на великі дистанції та в різних дорожніх умовах доставляє задоволення.

MG One побудовано на новій модульній архітектурі SAIC Motor Intelligent Global Architecture (SIGMA), яка дозволяє модифікувати автомобіль під різні типи агрегатів. Тож в перспективі MG One буде випускатись не тільки з ДВЗ, але й в гібридних та електричних версіях.

Шасі кросовера залишає приємні відчуття. Тут багатоважільна підвіска по колу: стійки МакФерсона попереду, багатоважільна позаду. Що гарантує м’якість та комфорт, але зовсім не динаміку, що ми бачимо по показниках. Валкість MG One не характерна, але крени під час поворотів відчутні. Підвіска добре відпрацьовує нерівності, залишаючи відчуття приємної пружності. Добре, що комфорт не поглинув керованість, яка досить відточена, гарантуючи контроль та передбачуваність.

А ще тут буде тільки передній привід. Як мінімум у версії з ДВЗ. Максимальна комплектація пропонує різні режими їзди: Eco, Normal та Sport. Різниця між ними не значна. В «спорті» тільки зміниться атмосфера приладової панелі, стане трохи жорсткіше кермо та відгук акселератора. Дивно, що пропонують систему допомоги при спуску з гори. Мабуть, для тих, хто занадто круто виїжджає з гаража, бо на в’язке бездоріжжя виїжджати на ньому не порадили б.

Технології MG One

Ще один прихований козир MG One — насиченість технологій. Ми всі знаємо, що все зараз робиться в Китаї. І вони вже на гідному рівні навчились видавати високий рівень безпеки. Тож максимальна комплектація Lux буде пропонувати повний набір систем MG Pilot.

Тут є адаптивний круїз, який працює вже від 30 км/год, утримуючи дистанцію до попереду їдучого авто, слідкуючи за смугою руху, перехресним рухом, та попереджаючи водія про найменшу небезпеку. Система добре охоплює узбіччя, та розпізнає людей, велосипедистів та навіть великих собак. Однак, іноді плутає пішохода з мотоциклістом, що ви можете одразу побачити на приладовій панелі. І не дивуйтесь, коли машина не дасть вам вийти, якщо позаду буде їхати велосипедист, чи інший автомобіль.

Інтелектуальна система добре відстежує й сліпі зони, попереджуючи під час зміни смуги. А тут зауважу, що система утримання в смузі руху працює доволі жорстко та різко повертає вас на місце, якщо не вмикнути сигнал повороту. З такою системою об’їжджати наші ями на дорогах навіть небезпечно. Ну іноді вона ще вважає за смугу руху колію, яку розкатали автівки на снігу, тож буде дотримуватись неї. Варто бути дуже уважним.

Тут радари та камери розташовано з усіх боків автомобіля, а медіасистема пропонує систему кругового огляду 360. Це дає водію повну картинку всього, що розташовано навколо автомобіля.

Якщо в стартовій комплектації пропонують тільки звичайний круїз та лімітатор швидкості, то в максимальній буде все, що потрібно для безпеки. Особливо для тих, хто не дуже полюбляє паркування. Камери дозволяють бачити навіть більше, ніж ти бачиш крізь лобове скло, що важливо на Т-подібному перехресті, коли обмежена видимість для водія може спровокувати аварію. Увімкнувши передню камеру ви побачите все, що треба.

Напрочуд дивно, але все працює без збоїв. В додаток до активних систем безпеки, тут встановлено 6 подушок безпеки по колу, а каркас зроблено з використанням більш жорстких матеріалів.

Напрочуд дивно, але все працює без збоїв. В додаток до активних систем безпеки, тут встановлено 6 подушок безпеки по колу, а каркас зроблено з використанням більш жорстких матеріалів.

Варто торкнутись і якості світла, яке тут повністю діодне в будь-якій комплектації. Але в топі запропонують ще адаптивне освітлення, що позбавить взагалі від турботи про вмикання/вимикання світла.

Інтер’єр та простір

Проєктування MG One було засноване на просторі, який тут сягає 70%, за ствердженням виробника. Салон дійсно вражає просторістю, та загальним великим склінням. Топова комплектація буде з панорамним дахом, перша частина якого буде відчинятись. Є і шторка, яка може закрити салон від зайвих промінців сонця.

Якість матеріалів оздоблення вражає, як і чіткість кожної прострочки. Невелика кількість різних комбінацій матеріалів складає загальне приємне враження. По салону розкидано багато ємностей та кишень для зберігання речей.

Основна консоль попереду велика і має нішу, в якій ховається підключення для смартфона та додатковий простір. Краще відразу під’єднати смартфон, бо на ходу це зробити точно не вдасться, настільки не зручно туди пірнати кожного разу.

Для приладової панелі виділили цілих дев’ять дюймів інтерактиву. Дуже близько до доповненої реальності, бо круто відображаються автівки попереду. Але налаштувань не багато. Інформацію про поїздку та технічні моменти можна подивитись за допомогою керування на кермі.

Під екран мультимедіа віддали центральну зону, адже він сягає 12,3 дюйма, чого з головою достатньо. Тут відбувається керування налаштуваннями, атмосферою в салоні, аудіо, картами та кліматом. Для клімату виведено й окремі сенсорні клавіші, тож температуру відрегулювати зручно. А ось змінити направлення повітря можна тільки на екрані в налаштуваннях, або відразу вмикайте автоматичний режим. З китайськими авто тільки так клімат буде працювати адекватно.

Тут радари та камери розташовано з усіх боків автомобіля, а медіасистема пропонує систему кругового огляду 360. Це дає водію повну картинку всього, що розташовано навколо автомобіля.

Кнопка запуску двигуна розташована по центру і перед важелем коробки перемикання передач. До цього швидко звикаєш, особливо, коли сідаєш разом з кавою в салон, розташувавши її в підсклянниках, відразу вмикаєш двигун і перекладаєш руку на важіль. Доволі зручно. Взагалі ергономіка вирахувана добре. Все необхідне завжди під рукою та нічого не заважає, а головне кожна клавіша на своєму місці.

Задній диван розкладається за звичайною схемою один до двох, а багажне відділення збільшується з 336 літрів до 1120 літрів. В багажному відділені під підлогою розташували докатку та невеликий органайзер.

Після декількох днів спілкування з MG One починає здаватись, що машина зроблена саме під тебе. Настільки з ним легко та комфортно. Але деякі фішки все ж таки викликають дискомфорт та нагадують про бюджетність. Так в салоні ви не зустрінете підігріву ані сидінь, ані керма. Тут буде підігріватись лише дзеркала та заднє скло. Для лобового скла теж є підігрів, що взимку не може не тішити. Але ж на екошкірі холодно сидіти, а кермо, хоч і приємне на дотик, але теж холодне. Керування світлом та центральним замком відбувається на сенсорній панелі поряд з приладовою.

Так, це вражає в перший момент і є чим похизуватись перед друзями, але користуватись не так зручно. Адже цей екран уходить в сплячий режим і щоб активувати його і відкрити замкнені двері під час зупинки, доведеться декілька разів по ньому клацнути.

ПЛЮСИ: стиль, комфорт, керованість, підвіска, місткість, технологічність, співвідношення якості та ціни.
МІНУСИ: відсутність підігріву крісел, аудіосистема може бути й краще, керування гучністю тільки на кермі.

Підсумки

Нашому герою доведеться добре себе зарекомендувати та завоювати багато прихильників, перш ніж він отримає статус гідного «мушкетера» сегменту і зможе вийти хоча б в п’ятірку лідерів продажів на нашому ринку. Але у MG One багато мужності, сміливості та амбіційності, яка допоможе заявити про себе. Найголовнішим його козирем стане, звісно ціна, яка стартує з 900 059 гривень (23 133 доларів). Максимальна комплектація з усіма наворотами, як була у нас на тест-драйві буде коштувати вже 1 073 846 гривень (27 373 доларів).

Україна стала, мабуть, першою країною Європи, яка отримала новинку, адже в ЄС та навіть в Великій Британії з MG One ще не знайомі. Скоріш за все туди приїдуть вже тільки електрифіковані версії.У підсумку можу сказати, він гідний уваги. За роки присутності бренду MG в країні, враження вже склалось і до автівок ставляться з повагою. Якщо раніше вибір представників цього бренду вважався суто прагматичною та винятково економною витратою, то в випадку з MG One цей алгоритм явно зміниться. Тепер бренд пропонує зовсім інше позиціювання та рівень якості з усіх боків. До того ж постачання в Україну стабільні, а склад має запас, тож машину можна отримати швидше і з гарантією від офіційного імпортера «Віннер Імпортс Україна», яка надається до 150 000 км пробігу або на 5 років.

Технічні дані MG One

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4581/1871/1617
Колісна база, мм 2670
Заявлений кліренс, мм 170
Об’єм багажника, см куб. 336/1120
Споряджена маса, кг 1740
Двигун 1.5 турбо
Потужність, к.с. (кВт) 167
Крутний момент, Нм 285
Тип приводу передній
Підвіска Макферсон/багатоважільна
Трансмісія CVT
Динаміка 0-100, с 8,8
Максимальна швидкість, км/год 175
Споживання палива, л 7-9
Вартість, грн від 900 059
Вартість тестового авто, грн 1 073 846
Конкуренти Changan CS55
Chery Tiggo 7 Pro
Geely Atlas Pro
Kia Sportage
Toyota RAV4
Nissan Qashqai

 

Disqus Comments Loading...