Рубрики Новини

Інженери MIT розробили Oreometer — пристрій для оптимального відокремлення половинок шоколадного печива Oreo

Опубликовал
Тетяна Нечет

Oreo — це не тільки про Android 8.1, але і про смачне шоколадне печиво. Яке наштовхнуло дослідників із серйозного Массачусетського технологічного інституту (MIT) на думку створити спеціальний пристрій для кращого розуміння того, що відбувається з кремовою начинкою, коли печиво розділяється на дві половинки (багато хто саме так і любить його вживати). Oreometer створено за допомогою 3D-принтера. У ньому використовуються гумові стрічки та монети для контролю сили обертання, що прикладається до кожної сторони. Додавання монеток у спеціальний слот однієї зі сторін обертає одну із двох спеціальних камер та розділяє половинки Oreo.

Після тестування різних видів Oreo дослідники надали наукової ваги тому, що вже знає майже кожен американець старше трьох років: вся кремова начинка зазвичай прилипає тільки до одномуго боку, навіть у таких підвидів смакилика, як Double і Mega Stuf. Дослідження вчених опубліковано у журналі Physics of Fluids.

Команда дійшла висновку, що швидкість повороту має значення. Чим повільніше половинки прокручуються, тим менше сили доведеться застосувати. А причиною неможливості розділити печиво Oreo так, щоб начинка залишалася рівномірно на кожній половинці є сам виробничий процес. Все тому, що начинку спочатку наносять на одну половину печива, а потім кладуть зверху іншу. Цей інтервал невеликий, але його достатньо, щоб солодкий крем краще прилипнув лише до однієї. Також цікаво, що крем відокремлювався більш рівномірно при тестуванні старішого печива.

Як зазначає Gizmodo, вчені MIT провели експеримент як вправу з реології, тобто вивчення того, як тече матерія. Дослідники визначили, що, ґрунтуючись на тому, як начинка реагувала на стрес, її слід класифікувати як «кашоподібну», а не як крихку, жорстку чи еластичну. Вони також виявили, що сила, яка припадає на певну площу і необхідна для того, щоб деформувати начинку, приблизно така ж, як для сиру моцарелла.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Бажаючі провести експеримент вдома можуть завантажити файли для 3D-принтера та створити Oreometer за цим посиланням.

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Тетяна Нечет