Black Myth: Wukong / Game Science
Гендиректор китайської студії Game Science, яка створила Black Myth: Wukong, Фенг Джі заявив, що розчарований цьогорічною церемонією The Game Awards.
«Ігри, номіновані цього року, були чудовими… але я дійсно не зрозумів критеріїв цьогорічної “Гри року”… мені здалося, що я прийшов сюди даремно!», — написав Джі у соцмережі Weibo.
Він також додав, що підготував переможну промову для нагородження Black Myth: Wukong як «Гри року» ще 2 роки тому:
«Насправді я написав свою промову на церемонію вручення нагороди “Гра року” ще два роки тому — тільки для того, щоб ніколи не мати можливості її виголосити… Коли ти настільки впевнений у собі, але не отримуєш визнання, якого очікував, цілком природно засмучуватися».
Нагадаємо, що цьогоріч звання «Гри року» отримала Astro Bot, тоді як Black Myth: Wukong була визнана «Найкращою екшен-грою» та отримала «Голос гравців».
Команда розробників, як і керівник студії, також доволі емоційно сприйняла програш в головній категорії.
«Команда Black Myth: Wukong, я не знаю, хто в команді, плакала, коли Astro Bot отримав нагороду GOTY», — написала сценаристка та письменниця Алана Пірс.
Astro Bot, дійсно, була доволі серйозним претендентом на перемогу, однак чимало геймерів стверджували, що Black Myth була «більш революційною» — і до того ж стала першою китайською грою, номінованою на The Game Awards. Водночас рольовий бойовик Game Science отримав одні з найнижчих в історії оцінок для номінації «Гра року».
Джерело: tech4gamers, thegamepost