Meta запускає ШІ-чатботів у Instagram, Facebook та WhatsApp — з анімованими персонажами, схожими на Снуп Доґґа чи Періс Гілтон

Опубликовал
Катерина Даньшина

Образи зірок з’являтимуться залежно від теми розмови — Снуп Доґґ даватиме поради щодо ігор, а Том Брейді поговорить з вами про спорт.

Meta нарешті запускає чатбот на власних платформах обміну повідомленнями, доступний в окремому чаті «Meta AI» (поки лише для США). Новий ШІ-співрозмовник подібний до ChatGPT або Claude і розроблений як чатбот загального призначення, що допоможе вам із плануванням подорожей чи створенням зображень на основі текстових підказок.

Віртуальний помічник Meta інтегруватиме результати в режимі реального часу з пошукової системи Bing.

Онлайн-курс "Управління ІТ-командами" від Laba.
Прокачайте свої soft- і hard-скіли в управлінні кількома IT-командами, отримайте практичні стратегії та інструменти ефективного team-ліда.
Програма курсу і реєстрація

У демонстрації для The Verge чатбот зміг швидко згенерувати зображення високої роздільної здатності із коротких текстових описів за допомогою підказки «/imagine» — повідомляється, що функція, як надійде, буде безплатною для використання.

Meta не розкрила деталей щодо навчання нового ШІ-помічника, але каже, що він базується на власній мовній моделі компанії LLaMA 2, випущеній у липні.

Окрім головного чатбота Meta запропонує ще 28 персонажів, які можуть вам здатися знайомими — усі створені на основі образів знаменитостей, таких як Кендалл Дженнер, Періс Гілтон, Снуп Доґґ, Mr Beast, Том Брейді та інші (кожен матиме власну особливість — тему, яку найкраще зможе підтримати у розмові).

Цікаво, що сам Снуп Доґґ раніше висловлював своє «занепокоєння» щодо ШІ:

За даними TechCrunch, зображення зірок можуть функціонувати як анімації, але поки не надають аудіовідповіді. Meta каже, що від середи вони перейшли в обмежену бета-версію, тож треба дещо почекати, доки зіркові чатботи будуть доступні для загалу.

Компанія, здається, добре подбала про безпеку — оскільки витратила майже 6000 годин на команді вправи, які виявляли потенційні проблеми (як-от видачу незручних чи шкідливих фраз). Цей процес включав створення тисяч внутрішніх розмов для вдосконалення поведінки та відповідей помічника.

Новий помічник Meta не навчався на даних користувачів, однак це потенційно може змінитися — оскільки компанія прагне підвищити корисність свого чатбота за допомогою «соціальної інтеграції», судячи зі слів Ахмада Аль-Дале, віцепрезидента Meta з генеративного штучного інтелекту.

Meta має перевагу перед іншими розробниками ШІ-чатботів — оскільки продукт одразу отримає величезну аудиторію з мільярдів щоденних користувачів її соцмереж.

Disqus Comments Loading...