Ігрова естетика з 90-х та знижки до 60%: «Цитрус» запустив новорічну кампанію

Опубликовал
Партнерский материал

Піксельні зображення, улюблені з дитинства герої, поєднання різних вимірів і слова з геймерського сленгу – це все про святкову кампанію «Цитруса». Крім яскравого і сміливого промо на покупців також чекають знижки до 60% та інші приємнощі.

Представники мережі в партнерському матеріалі розповідають про святкову концепцію «Цитруса» та чому саме pixel art став основою цьогорічної комунікації.

Партнерський матеріал?

Про святкову кампанію

Новорічні свята – це період, коли максимально хочеться відволікти людей від реальності, подарувати їм позитивні емоції та нагадати про безтурботне дитинство. І ми намагаємося це зробити за допомогою відсилань до найбільш розповсюдженого способу – ігор. 

Цю тему вибрали, бо вона однаково знайома і дорослим, і дітям. У розробці новорічної концепції надихалися естетикою ігор 80–90-х років. Ми поєднали її із сучасними трендами та геймерським сленгом. Так, наприклад, «ачівка» – нагорода, яку отримує гравець за виконання певного завдання чи умов. У межах кампанії «Цитруса» ачівки – це бонуси на рахунок, які отримує покупець.

Ми хотіли створити альтернативний простір, де кожен відчує позитивні емоції. Наші клієнти зможуть зануритися в цю атмосферу на всіх рівнях комунікації: сайт, застосунок, соціальні мережі, магазини – усе об’єднане ігровою стилістикою.

А в окремих магазинах можна перенестися до ігрового інтерфейсу завдяки яскравим та об’ємним фотозонам.

 

Вибрати подарунки зі знижкою до 60%

Про знижки

З 15 грудня до 9 січня в «Цитрусі» діють святкові знижки до 60%. А за покупки через застосунок можна отримати один з восьми популярних ґаджетів чи до 1 тис. бонусів на наступні замовлення. 

Попереду багато зимових свят, встигніть закупитися подарунками!

Вибрати подарунки зі знижкою до 60%

Партнерський матеріал?

Вибрати свій подарунок

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Партнерский материал
Теги Цитрус