Платформа для поїздок BlaBlaCar досягла 100 мільйонів користувачів по всьому світу через 15 років після створення. Компанії вдалося подвоїти число користувачів з 2018 року завдяки швидкому зростанню в Україні, Східній Європі та Латинській Америці. При цьому Україна стала одним із ключових ринків та налічує понад 8 млн користувачів – щомісяця понад 1 млн українців використовує BlaBlaCar.
Сьогодні BlaBlaCar об’єднує користувачів, які здійснюють карпулінгові та автобусні поїздки, роблячи подорожі в 22 країнах більш доступними, ефективними і дружніми. Кожні 2 секунди на BlaBlaCar реєструється новий користувач.
За словами представників сервісу, він має позитивний вплив на найрізноманітніші сфери діяльності:
Щоб побачити, як виглядає активність 100-мільйонної спільноти попутників, BlaBlaCar підготував анімацію всіх спільних поїздок у світі за день. Відео показує щільність і розмір мережі – від французьких магістралей до віддалених куточків Бразилії.
Сьогодні 70% діяльності BlaBlaCar знаходиться за межами Європи, де мобільність розвивається стрімкими темпами — це в першу чергу Україна і Бразилія. Після придбання Busfor і Octobus BlaBlaCar зробила технологічний ривок, опинившись на передовій ринку цифрових послуг для автостанцій та автобусних перевізників. Сьогодні користувачі BlaBlaCar отримали великий вибір транспортних опцій і зручну систему бронювання поїздок на сайті або в додатку.
Сьогодні третина пропозицій поїздок на BlaBlaCar мультимодальні, тобто доступні поїздки як з попутниками, так і на автобусі. В BlaBlaCar зазначили, що мають всі шанси, щоб зіграти ключову роль в цифровізації багатомільярдних автобусних ринків за межами Європи і розвитку глобального тренду на спільне використання автодорожнього транспорту.
Джерело: BlaBlaCar