Рубрики Новости

Дослідження Google Smart Shopper 2021: Як змінилися купівельні звички і рішення щодо покупок українських споживачів під час COVID-19

Опубликовал
Сергій Кулеш

Компанія Google презентувала результати дослідження Smart Shopper 2021, яке дає уявлення про поведінку українських споживачів за часів пандемії і про те, як змінилися купівельні звички і рішення щодо покупок під час COVID-19. Це дослідження є першим подібним опитуванням в Україні з початку пандемії.

Дослідження показало, що онлайн-покупки сьогодні є кращим способом покупок для українців — 73% опитаних відзначили, що з часу введення обмежень, пов’язаних з пандемією, вони стали частіше здійснювати покупки в Інтернеті. Більш того, споживачі заявляють, що вони мають намір зберегти таку поведінку і після COVID.

Основні тригери покупки розрізняються за категоріями: так, при покупці товарів споживчої електроніки користувачі найчастіше хочуть придбати щось нове, в категорії «Дім і сад» покупці в основному хочуть купити новий продукт на заміну вже наявного, а в категорії товарів «Мода» зростає обсяг спонтанних покупок. В цілому по всіх вертикалях частка онлайн-покупок виросла з 31% в 2019 році до 36% в 2021 (питання: «Де ви зробили останню покупку?»).

Дослідження показало, що частка онлайн-покупок зросла у всіх вікових категоріях, особливо серед Покоління Z (18-24) — до 43%, і українців віком від 45 до 54 років — також до 43%.

Курс-професія "Unreal Engine Developer" від robot_dreams.
Отримайте фундаментальні знання з розробки ігор, навчіться кодити на С++ та використовувати Blueprints і Gameplay Ability System, щоб створювати віртуальні всесвіти на топовому рівні.
Про курс

За даними опитування, Інтернет пошук залишається переважним способом пошуку інформації про товари перед покупкою для всіх категорій товарів. Так, 79% опитаних повідомили, що шукали інформацію онлайн перед здійсненням останньої покупки. Для пошуку інформації про товари споживчої електроніки використовували Інтернет 94% опитаних.

Пошукові системи мають найвищу релевантність для всіх вертикалей: 82% опитаних використовували їх для пошуку інформації перед покупкою споживчої електроніки, 77% — товарів для дому та саду і 55% — товарів категорії «Мода». Крім того спостерігається зростання частки соціальних мереж в пошуку інформації про товари.

Дослідження показало, що для українців зручність і ціна — основні причини, чому вони вважають за краще онлайн-покупки, в той же час зручність і можливість побачити товар живцем і випробувати його стали основними причинами для офлайн-покупок.

За даними Smart Shopper 2021, за період пандемії зросла частка мобільних покупок. Найбільше українці стали використовувати мобільні пристрої для покупки товарів споживчої електроніки (40%) і категорії «Мода» (46%).

Пошук з мобільних пристроїв також виріс в порівнянні з 2019 роком для всіх вертикалей — в 2021 році 73% українців використовували смартфон для пошуку інформації про товар.

В цілому дослідження показало, що частка офлайн-покупок продовжує скорочуватися, і роздрібним продавцям і брендам важливо зосередитися на правильній організації електронної комерції/омніканальності, щоб продовжувати залучати споживачів і після кризи. Дослідження підкреслило важливість онлайн-реклами та інтернет-маркетингу — покупці залишаються відкритими для реклами навіть під час кризи, а також зростаючу роль мобільних пристроїв в покупці товарів і пошуку інформації про них.

Дослідження проведено на замовлення компанії Google в червні 2021 року шляхом онлайн-опитування, вибірка — 1576 осіб. Опитування було проведено за допомогою програмного забезпечення Qualtrics та розміщено на панелях CINT, звітність через zweipunkt.

Джерело: Google Україна

Disqus Comments Loading...