Наглядова рада АТ «Укрпошти» подовжила контракт генерального директора Ігоря Смілянського ще на два роки — до 30 червня 2023 року.
Це вже друге подовження контракту. Ігор Смілянський був призначений генеральним директором «Укрпошти» 1 липня 2016 року, а 17 серпня 2018 року з ним підписали новий трирічний контракт на цю посаду, який тепер закінчився.
Кандидатуру теперішнього гендиректора одноголосно підтримали всі члени наглядової ради, зокрема і представники акціонера «Укрпошти» — Міністерства інфраструктури України, повідомляє прессслужба національного поштового оператора країни.
Коментуючи подовження контакту Ігор Смілянський повідомив на своїй сторінці в Facebook, що більше немає наміру продовжувати контракт та залишить посаду гендиректора «Укрпошти» одразу після закінчення контракту. Також топменеджер повідомив, що за ці два роки він разом з командою «Укрпошти» повинен встигнути реалізувати дуже багато планів. Що це за плани, він пообіцяв детальніше розказати 1 липня.
Під керівництвом Ігоря Смілянського АТ «Укрпошта» успішно провела масштабний ребрендинг, почала поетапне оновлення послуг кур’єрської доставки, який триває по цей день, та змінила збиток на прибуток. За останні 5 років національний поштовий оператор збільшив дохід удвічі з середнім щорічним приростом 19%, а 2020 рік компанія завершила з чистим прибутком у 184,5 млн грн при 9,2 млрд грн доходу.
Також оператор суттєво оновив автопарк, покращив якість сервісу, запустив нові комерційні поштові продукти, які дозволили збільшити прибутки та стати 5-тим в Україні провайдером послуг з прийняття платіжних карток за кількістю POS-терміналів, а також суттєво покращив міжнародні рейтинги України серед операторів поштового зв’язку та отримала приз кращої пошти світу у 2019 році у 2-х категоріях.
У травні Укрпошта анонсувала будівництво під Києвом першого автоматизованого сортувального центру за 50 мільйонів доларів.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.