Рубрики Новости

Кількість преміум передплатників Spotify зросла на 21% і досягла 158 мільйонів

Опубликовал
Володимир Скрипін

28 квітня Spotify разом з багатьма іншими опублікував фінансовий звіт за перший квартал 2021 року. Тезово наводимо головні моменти.

  • Кількість платних передплатників Spotify зросла на 21% та склала 158 мільйонів, а загальне число користувачів стрімінгового сервісу збільшилось на 24% і досягло 356 мільйонів. Для порівняння, в кінці 2020-го платних передплатників було 155 мільйонів при загальній базі 345 мільйонів.

Аудиторія Spotify

Користувачі, млн I кв. 2020 IV кв. 2020 I кв. 2021
Всього щомісяця активних користувачів (MAU), млн осіб 286 345 356
Преміум передплатники, млн осіб 130 155 158
Власники безкоштовних акаунтів з рекламою, млн осіб 156 190 198
  • У Spotify відзначили, що подкасти залишаються пріоритетним напрямком, оскільки забезпечують як ріст рекламних доходів, так і продажі преміум підписок. За словами компанії, саме завдяки зусиллям щодо розвитку подкастів дохід від реклами в минулому кварталі виявився вище прогнозованого значення. Тільки вчора Spotify анонсував в США запуск підписок на подкасти. На жаль, в Україні подкасти поки недоступні.
Ключові показники Spotify з фінансового звіту за перший квартал 2021 року
  • За звітний період дохід Spotify склав €1,848 млрд — на 16% більше, ніж торік. Операційний прибуток зріс на 16% і склав €472 млн. Водночас вільний грошовий потік, який отримується вирахуванням з операційного грошового потоку капітальних витрат, впав до від’ємного значення — €21 млн. За даними The Wall Street Journal, у підсумку Spotify отримав €23 мільйони чистого прибутку, тоді як торік було лише €1 мільйон.
  • 40% користувачів Spotify з-поміж власників преміум акаунтів — жителі Європи (частка не змінилась у порівнянні з попереднім кварталом), на другому місці з часткою 29% — Північна Америка (теж без змін).
  • У нинішньому кварталі Spotify очікує вийти на аудиторію 366-373 мільйони при 162-166 мільйонах платних передплатників та отримати дохід €2,16-€2,36 мільярда. За підсумками року найпопулярніший музичний сервіс прогнозує 402-422 мільйони щомісячних активних користувачів при 172-184 мільйонах платних передплатників, а також дохід €9,11-€9,51 мільярда.
  • Напередодні Spotify анонсував підвищення вартості підписки в ЄС та Великій Британії, а ще раніше анонсував запуск опції Hi-Fi, яка дозволить власникам Premium-підписки слухати музику в «CD-якості» без додаткової плати.
Онлайн-курс Бізнес-аналіз. Basic Level від Ithillel.
В ході курсу студенти навчаться техніці збору і аналізу вимог, документуванню та управлінню документацією, управлінню ризиками та змінами, а також навчаться моделювати процеси і прототипуванню.
Приєднатися
Disqus Comments Loading...