Новости Новости 28.04.2021 в 16:07 comment

Кількість преміум передплатників Spotify зросла на 21% і досягла 158 мільйонів

author avatar

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

Неделя ИИ на ITC.ua при поддержке

На ITC.ua Неделя ИИ. Мы исследуем, как именно ИИ улучшает жизнь миллионов людей прямо сейчас и что ждет нас в будущем. Партнер проекта – компания Favbet Tech, которая активно интегрирует ИИ в свои продукты.

28 квітня Spotify разом з багатьма іншими опублікував фінансовий звіт за перший квартал 2021 року. Тезово наводимо головні моменти.

  • Кількість платних передплатників Spotify зросла на 21% та склала 158 мільйонів, а загальне число користувачів стрімінгового сервісу збільшилось на 24% і досягло 356 мільйонів. Для порівняння, в кінці 2020-го платних передплатників було 155 мільйонів при загальній базі 345 мільйонів.

Аудиторія Spotify 

Користувачі, млн I кв. 2020 IV кв. 2020 I кв. 2021
Всього щомісяця активних користувачів (MAU), млн осіб 286 345 356
Преміум передплатники, млн осіб 130 155 158
Власники безкоштовних акаунтів з рекламою, млн осіб 156 190 198
  • У Spotify відзначили, що подкасти залишаються пріоритетним напрямком, оскільки забезпечують як ріст рекламних доходів, так і продажі преміум підписок. За словами компанії, саме завдяки зусиллям щодо розвитку подкастів дохід від реклами в минулому кварталі виявився вище прогнозованого значення. Тільки вчора Spotify анонсував в США запуск підписок на подкасти. На жаль, в Україні подкасти поки недоступні.
Ключові показники Spotify з фінансового звіту за перший квартал 2021 року
  • За звітний період дохід Spotify склав €1,848 млрд — на 16% більше, ніж торік. Операційний прибуток зріс на 16% і склав €472 млн. Водночас вільний грошовий потік, який отримується вирахуванням з операційного грошового потоку капітальних витрат, впав до від’ємного значення — €21 млн. За даними The Wall Street Journal, у підсумку Spotify отримав €23 мільйони чистого прибутку, тоді як торік було лише €1 мільйон.
  • 40% користувачів Spotify з-поміж власників преміум акаунтів — жителі Європи (частка не змінилась у порівнянні з попереднім кварталом), на другому місці з часткою 29% — Північна Америка (теж без змін).
  • У нинішньому кварталі Spotify очікує вийти на аудиторію 366-373 мільйони при 162-166 мільйонах платних передплатників та отримати дохід €2,16-€2,36 мільярда. За підсумками року найпопулярніший музичний сервіс прогнозує 402-422 мільйони щомісячних активних користувачів при 172-184 мільйонах платних передплатників, а також дохід €9,11-€9,51 мільярда.
  • Напередодні Spotify анонсував підвищення вартості підписки в ЄС та Великій Британії, а ще раніше анонсував запуск опції Hi-Fi, яка дозволить власникам Premium-підписки слухати музику в «CD-якості» без додаткової плати.

Spotify підвищує вартість підписки в ЄС та Великій Британії

Spotify запускает Spotify Hi-Fi — владельцы Premium-подписки смогут слушать музыку в «CD-качестве»

Favbet Tech — украинская продуктовая компания, разработчик iGaming-решений. Входит в топ-50 крупнейших IT-компаний Украины по версии DOU. Специализируется на высоконагруженных системах, облачной инфраструктуре и искусственном интеллекте. В 2025 году стала инициатором создания АИ-комитета Ассоциации «ИТ Ukrainе» — первого отраслевого объединения, занимающегося вопросами развития АИ на уровне бизнеса и государства.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: