11 січня Міністерство цифрової трансформації затвердило єдині стандарти якості державного сервісу в Україні. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам, які, як повідомляється, забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
Документом запроваджується клієнтоорієнтований підхід у державних установах, який покликаний наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Зокрема, до державних органів відтепер діють нові вимоги:
Водночас нові стандарти розширюють теперішні вимоги:
Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
Наприкінці 2021 року Мінцифра також анонсувала створення стандарту цифрової доступності, який зробить державні сервіси доступнішими для людей з інвалідністю.