LG призначила нового CEO та провела ще кілька кадрових перестановок у менеджменті
Опубликовал Володимир Скрипін
25.11.2021 18:58
LG повідомила, що Вільям Чо, головний стратегічний директор компанії, з 1 грудня також приступить до виконання обов’язків CEO.
Вільям Чо — випускник Пусанського університету — отримав ступінь магістра в галузі бізнесу в Університеті Йонсе в Сеулі. Він приєднався до компанії Goldstar у 1987 році. Після 4 років роботи в закордонному офісі LG в Німеччині він стрімко просувався кар’єрними сходами, обіймаючи посади президента LG Electronics у Канаді, Австралії та США.
Вільям Чо — новий CEO LG
З 2019 року Вільям Чо виконує обов’язки головного стратегічного директора LG. Він відповідав за створення Центру бізнес-інкубації LG (Business Incubation Center) та за просування нових можливостей для розвитку бізнесу в рамках власних підприємств, а також стартапів-партнерів, до того ж протягом шести років обіймав посаду президента LG у Північній Америці.
Інші кадрові перестановки у менеджменті LG наступні:
Кім Бьон Хун отримав посаду головного технологічного директора (CTO). Д-р Кім, який наразі очолює Центр технологій майбутнього (Future Technology Center), отримав підвищення й обійме посаду виконавчого віце-президента, а також одночасно виконуватиме функції головного технологічного директора та керуватиме роботою в галузі інформаційно-комунікаційних технологій.
Чжан Ік Хван (Jang Ik-hwan) — ветеран LG з 31-річним стажем отримав підвищення. Він перейде з посади старшого віце-президента на посаду виконавчого віце-президента й очолить компанію Business solutions.
Ін Сок Хьон (Eun Seok-hyun), старший віце-президент, стане новим, третім за рахунком, керівником компанії Vehicle component Solutions. До цього пан Хьон відповідав за роботу підрозділу інтелектуального бізнесу у цій компанії.
Також LG проведе реорганізацію:
Центр управління задоволеністю споживачів (Customer Satisfaction Management Center) стане Інноваційним офісом з оцінки цінностей споживачів (Customer Value Innovation Office) під керівництвом головного директора з обслуговування (CSO). До обов’язків Інноваційного офісу входитиме більш ефективне вивчення й використання відгуків та проблемних питань клієнтів у процесах планування, розробки та збуту продукції.
Відділ інновацій у галузі клієнтського досвіду компаній (Customer Experience Innovation Department) Home appliances та Hone Entertainment буде перетворено на Департамент інновацій у галузі клієнтського досвіду (Customer Experience Innovation Division).
Департамент злиття та поглинання (M&A department) у складі Головного стратегічного управління (Chief strategy office) буде виведений на рівень дивізіону й отримає додаткові ресурси — «для виявлення потенційних рушійних сил зростання та прискорення процесу впровадження майбутніх інновацій»
Підрозділ LG Life Soft Research (LSR) буде переведено до Life Soft Research Lab, щоб посилити вплив у Центрі управління дизайном.
Статус Департаменту великих даних ІІ (AI Big Data) для прискорення процесу цифрової трансформації, пов’язаного з клієнтським досвідом буде підвищено до рівня дивізіону, який працюватиме під керівництвом нового Головного управління даних (Chief Data Office).
Усі рішення про призначення набирають чинності 1 грудня, рішення про підвищення на посаді — 1 січня 2022 року.
Минулого кварталу LG відзвітувала про отримання рекордного доходу у розмірі $16,23 млрд.