Amazon, Apple, IBM, Facebook, Google і Microsoft запартнерилися заради розвитку програм штучного інтелекту, бо в них вбачають величезні можливості й уже зараз використовують їх у своїх проєктах. Особливої популярності набула GPT (Generative Pre-trained Transformer) – тип моделі штучного інтелекту від OpenAI.
Мовні моделі від OpenAI постійно розвиваються. GPT-4 вміє краще спілкуватися «людською» мовою, а ще створювати ілюстрації, писати стратегії, миттєво аналізувати аудіо- та відеоконтент, малювати діаграми прямо в чаті й аналізувати дані й таблиці у прикріплених файлах. Нову модель «довчили» понад 70 фахівців з різних галузей, а в її розвиток були вкладені пристойні інвестиції.
Ця супернейромережа вже стала золотою жилою для багатьох компаній та допомогла їм оптимізувати бізнес-процеси. У партнерському матеріалі розповідаємо, як ввести GPT до екосистеми бізнесу та які ролі нейромережа здатна там виконувати, а також як це вже робить компанія Asabix.
Зміст
Уся сила GPT для бізнесу розкривається через API-інтеграцію в технічну інфраструктуру компаній – інтернет-магазин, вебпортал чи CRM-систему, особливо в поєднанні з новими плагінами. Так, за данними Statista, компанії вже отримали значний прибуток завдяки новим можливостям:
Професійна API-інтеграція GPT до вебпродукту виводить усі процеси та доходи бізнесу на новий рівень. Якщо ви шукаєте спосіб інтегрувати GPT у ваш вебпродукт, звертайтесь до Asabix – ми допоможемо використати цю технологію в бізнесі максимально ефективно.
ChatGPT – чудовий асистент для більшості робочих завдань. 2023 року понад 37% професіоналів уже долучали його або його аналоги, як-от Gemini чи LIama, до різноманітних завдань:
Саме через інтерфейс вебплатформи, використовуючи API, GPT здатна виконувати складні, багатоетапні задачі. Таку технічну можливість підключення API-асистентів сьогодні надає компанія OpenAI для будь-якого бізнесу.
Наш кейс: в Asabix ми під’єднали GPT до порталу для співробітників та одразу автоматизували звітність, пошук документів та інструкцій, відповіді на одні й ті самі запитання працівників. А через виклик окремих функцій доручили GPT керувати базою інформації, бронювати зустрічі та навіть збирати зворотний зв’язок щодо процесів компанії.
Детальніше про можливості автоматизації.
Нові моделі GPT ще краще вміють генерувати контент, аналізувати дані та відгуки клієнтів, опрацьовувати їхні скарги, створювати персоналізовані поштові розсилки, розробляти стратегії, проводити A/B-тестування та навіть прогнозувати тренди.
Під’єднана до бізнесу GPT ідентифікує нові ліди та розширює їхню базу, допомагає поліпшити маркетингові стратегії і прогнозує успішність рекламних кампаній. Маючи прямий доступ до всіх чатів із клієнтами, а також їхніх замовлень, відгуків та історії поведінки, GPT надає власнику інтернет-магазину цінні аналітичні дані для ухвалення важливих бізнес-рішень.
Наш кейс: інтеграція GPT до панелі управління контентом в інтернет-магазині нашого клієнта дозволила йому генерувати якісні описи для тисячі товарів буквально в пару кліків. Без цієї технології він витратив би місяці.
GPT вміє обробляти великі обсяги інформації і пропонувати часто неочевидні рішення. Тож її все частіше «запрошують» на брейнстормінги. А оскільки GPT-4 вміє спілкуватися голосом та аналізувати контекст на відеозустрічах, нейромережа перетворюється на ще одну креативну світлу голову, незайву під час обговорення ідей у команді.
Наш кейс: ми під’єднали спеціальну форму ChatGPT до нашого сайту, і через неї користувачі змогли вводити запити для генерації ідей. Це могли бути прохання підказати актуальні тренди дизайну, поєднати підходи чи придумати варіанти назв для нового стартапу. Такі форми можна робити з попередньо визначеним контекстом для запитів, і вони надають чіткі структуровані результати, чим і зручні.
GPT легко аналізує, сегментує та сортує великі набори даних, працює з таблицями та формулами, «бачить» надані файли та фото, візуалізує графіки та діаграми прямо в чаті. Детальні звіти, на які фахівець витрачає години, якщо не дні, нейромережа створює за секунди.
До того ж нові моделі GPT обробляють не тільки текстові файли, але і графічні, аудіо та відео. Завдяки чому легше резюмувати зустрічі, надсилати інформацію одразу всім її учасникам і структурувати діяльність компанії.
Наш кейс: ми інтегрували в логістичний застосунок GPT, він аналізує попередні звернення клієнтів, кількість затримок і повернень і скарги на перевізника, а потім дає свої рекомендації.
Тепер, користуючись розробленим нами онлайн-калькулятором доставлянь, клієнти отримують не тільки «сухий» розрахунок зі строками та варіантами, але й повноцінну «людську» відповідь. Наприклад, таку: «Аналізуючи попередні терміни відправки, скарги та затримки, ми рекомендуємо варіант D, який буде найбільш надійним та оптимальним для вас у плані вартості й термінів. Але якщо у вас у пріоритеті швидкість, більш оптимальним буде варіант B».
Найбільші маркетплейси вже інтегрували GPT як чат-бот для консультацій своїх клієнтів. ChatCPT не стомлюється, не спить, не дратується та не боїться блекаутів. На додачу нові моделі GPT навчилися вправно імітувати тон і стиль бренду. Вони також виявляють емоції і спрямовують розмову в потрібне річище, легко нейтралізуючи заперечення та розв’язуючи будь-які проблеми.
Наш кейс: ми під’єднали ChatGPT до інтернет-магазину через API, підучили бот на реальних текстових прикладах спілкування із клієнтами й отримали невтомного «консультанта». Він вів багатоканальну розмову із клієнтами по всьому світу в режимі 24/7, досконально знав характеристики абсолютно всіх товарів, вдало підбирав аксесуари і м’яко підводив клієнтів до оформлення замовлення з найзручнішим для них способом доставлення.
Користь від таких інновацій особливо відзначили представники роздрібної торгівлі:
Враховуючи нові можливості ШІ спілкуватися голосом та аналізувати аудіо- та відеопотоки, очікуємо швидкий вихід GPT за межі текстового чат-бота – до повної імітації спілкування із живим співробітником підтримки, не просто з усім спектром емоцій, а й навіть з емпатією.