Хочете заробляти онлайн? Ось 7 варіантів фрилансу та їхні особливості

Опублікував Партнерський матеріал

Світ онлайн-заробітку постійно розширюється, відкриваючи нові можливості для тих, хто хоче працювати дистанційно. Існує багато способів монетизувати свої навички в інтернеті. Але не всі фриланс-професії є стабільними, а деякі можуть перетворитися на постійний пошук замовлень і боротьбу за фінансову стабільність. 

У партнерському тексті із SalesDoubler розглянемо напрями, які можуть стати надійним джерелом доходу.

Партнерський матеріал?

Основні види й особливості фрилансу

Фриланс виглядає як ідеальна робота – вільний графік, можливість працювати звідусіль і незалежність від роботодавця. Але більшість фрилансерів опиняється у вічному циклі – пошук замовлень, дедлайни та нестабільний дохід. Одного місяця ви можете заробити кілька тисяч доларів, а наступного – працювати за копійки або взагалі без замовлень. 

Для прикладу розглянемо декілька популярних фриланс-професій.

  1. Копірайтинг: чудовий старт, велика конкуренція

Багато хто починає свій шлях у фрилансі з копірайтингу. Це чудовий старт, особливо якщо ви добре володієте словом і маєте креативне мислення. Але є нюанс: конкуренція висока, і далеко не всі замовлення оплачуються достойно. Хороший текст вимагає глибокого занурення в тему, аналізу інформації і грамотного викладу.

  1. Вебдизайн і UX/UI: вимагає освіти

Ця сфера приваблює можливістю заробляти більше, ніж у копірайтингу. Вебдизайнери створюють сайти, застосунки, інтерфейси, а їхню роботу високо цінять на ринку. Утім, є «але»: навчитися дизайну за кілька тижнів не вийде. Це вимагає ґрунтовного підходу, знання програм на кшталт Figma, а також постійного розвитку.

  1. SEO-налаштування сайтів – для довгострокових варіантів

Якщо вам подобається аналізувати дані й шукати оптимальні рішення – SEO може стати ідеальним фриланс-напрямом. Але варто бути готовими до того, що результати вашої роботи не будуть миттєвими. Це довгострокова гра, де потрібно враховувати сотні факторів, тестувати й аналізувати.

  1. SMM – для тих, хто готовий постійно генерувати ідеї

Якщо ви дивилися серіал «Емілі в Парижі» і мрієте працювати як головна героїня-маркетологиня, то треба пам’ятати, що це фільм. Загалом так, можна робити контент і на терасі ресторану. Але в реальності це постійний аналіз алгоритмів, тестування й боротьба за увагу аудиторії. Успішний SMM-фахівець повинен вміти створювати привабливий контент, писати переконливі тексти, вивчати статистику і прогнозувати поведінку користувачів.

  1. Блогерство: контент без зупинки

Однією з найпопулярніших моделей заробітку онлайн є блогерство. Це може бути будь-яка платформа – YouTube, Instagram, TikTok або Telegram-канали чи навіть власний сайт з корисними лайфхаками чи статтями на певну тему.  Блогери заробляють на прямій або непрямій рекламі у своєму контенті та на монетизації, платних підписках і донатах. Щоб досягти успіху тут, потрібно бути цікавим, креативним, готовим не робити пауз і щодня створювати якісний контент.

  1. Онлайн-коучинг для експертів у своїй сфері

З пандемією онлайн-освіта вийшла на новий рівень. Багато українців втратили офлайн-роботу і вирішили, що майбутнє – в мережі. Люди хочуть вчитися та розвиватися, тому попит на курси, вебінари й консультації постійно зростає. Якщо ви експерт у якійсь сфері, то викладання може стати вашим джерелом стабільного доходу.

  1. Партнерський маркетинг: класний початок навіть для новачків

Майже всі професії, які ми перерахували, можна використовувати для заробітку в партнерському маркетингу. Він легко стає альтернативою або доповненням до фрилансу.

А доєднавшись до CPA-мережі, як-от SalesDoubler, не потрібно турбуватися про багато речей – юридичні нюанси, пошук клієнтів, виплати від недоброчесних замовників тощо. Також є можливість приводити трафік найпопулярнішим брендам. Тобто, стати партнерами гігантів, які не працюють з маленькими компаніями чи блогерами. Через CPA-мережу це стає можливим навіть для новачків.

І найголовніше, вам не потрібно покидати фриланс. Ви можете працювати на ньому і паралельно напрацьовувати свій «майже» пасивний заробіток за різними партнерськими програмами.

Чому афіліейт-маркетинг – ідеальна альтернатива фрилансу

Афіліейт-маркетинг – це модель заробітку, де ви отримуєте комісію за залучених клієнтів або продажі. 

У цій сфері можна створювати сайти, налаштовувати рекламу чи залучати аудиторію через соціальні мережі або інші джерела й отримувати дохід. А отже, партнерський маркетинг об’єднує майже всі фриланс-професії і дає змогу заробляти більше. Як правило, для ефективнішої роботи створюється команда, тому що одна людина не може бути професіоналом у всьому. 

Як стартувати в партнерському маркетингу

Найкраща можливість почати заробляти в партнерському маркетингу – це навчитися певних навичок онлайн-реклами. Якщо в людини вже є бекграунд, то це неймовірний плюс. Потім варто вибрати партнерську мережу, де ви можете вибирати з наявних сотень пропозицій, потрібних саме вам, і почати залучати трафік. 

Вибрати CPA-мережу – відповідальний крок. Варто дивитися на вертикалі, можливості оплати, підтримку й інструменти, що надає мережа. Наприклад, SalesDoubler працює виключно з вертикалями White Hat: E-commerce, Fintech, Online Services тощо. Це стабільні партнерські програми, де менше варіантів потрапити в бан або наткнутися на шейвзрізання доходів вебмайстра партнеркою або рекламодавцем.

Скільки заробляють у партнерському маркетингу

Згідно з дослідженнями, середній дохід фрилансера в Україні коливається в межах $1–3 тис. на місяць. Але для новачків цифра, звичайно, значно нижча. А ось афіліейт-маркетинг пропонує значно ширші можливості заробітку. Усе залежить від досвіду та ресурсів, але тут можна заробляти значно більші суми. 

Початківці можуть заробляти $5001000 на місяць, якщо активно вчаться й тестують зв’язки. Треба увійти в тему та розібратися з нюансами. Але якщо є певний бекграунд, наприклад, знання таргетингу, дизайнерських програм або SEO – це дасть велику перевагу для старту.

Досвідчені вебмайстри заробляють від $5 тис. Тут усе залежить від старту і знань. Від того, скільки грошей ви готові вкласти в рекламу та наскільки досвідчені в онлайн-маркетингу.

Топові арбітражники й арбітражні команди отримують десятки тисяч доларів щомісяця. Звичайно, якщо досвідчений арбітражник може соло заробити понад $5 тис., то арбітражник, який має свою команду, може отримати ще більше. Тут не існує єдиного рецепта, і все потрібно тестувати й перевіряти на власній практиці

Який варіант краще вибрати

Фриланс відкриває безліч можливостей, але не завжди гарантує фінансову стабільність. Якщо ви прагнете більшої незалежності й високих заробітків, варто звернути увагу на афіліейт-маркетинг. Звісно, тут є свої ризики, як і всюди, але це один з найефективніших способів монетизації своїх навичок онлайн, що дозволяє працювати з великими брендами, отримувати стабільний дохід і масштабувати свої можливості. Якщо у вас залишилися запитання або сумніви, ви завжди можете звернутися до служби підтримки — вона зацікавлена у вашому успіху, адже це означає і її власний успіх. Тож це справжній win-win для всіх.

Взагалі ви можете без проблем поєднувати фріланс та афіліейт-маркетинг, не відмовляючись від вже працюючих підходів і одночасно тестуючі нові варіанти. І коли з’являться перші заробітки з партнерського маркетингу, далі все підкаже “математика” — що вигідніше, де зростати, як масштабуватись.

Світ онлайн-заробітку величезний, і головне – знайти свою нішу та почати діяти. Вибирайте вигідне партнерство з CPA-платформою SalesDoubler і переконайтесь, що великі цілі досяжні.

Партнерський матеріал?

На платформу SalesDoubler