Рубрики Статті

Курси 3D моделювання: де вивчати 3DS Max, Blender, Maya, ZBrush etc.

Опубликовал
Ирина Тесленко

3D моделювання – одна з найдинамічніших сфер в сучасній tech-індустрії. Це творча сфера з безмежними можливостями для створення візуальних об’єктів. Застосування різноманітних інструментів і робота в багатьох галузях створює високий попит на 3D-дизайнерів, а самі 3D моделі можна побачити вже не тільки у сучасних іграх чи кіно, а й навіть у звичній рекламі в Instagram. 

У цій статті ми розповіли, як почати навчання початківцю у 3D-дизайні та створювати тривимірні об’єкти, застосовувати різні комп’ютерні програми та візуалізувати цікаві проєкти.

Курс 3D моделювання за допомогою 3DS Max в Києві

В комп’ютерній академії IT Step створена програма для початківців в 3ds Max. Це одна з найпоширеніших програм для професійних 3D дизайнерів, створена компанією Autodesk. 

3ds Max існує на ринку доволі довго, завдяки чому має потужне ком’юніті користувачів і базу навчальних матеріалів. Хоч курс передбачений для початківців, його краще обирати тим, хто вже був знайомий з іншими продуктами Autodesk (AutoCAD або Revit), адже, окрім того, що між програмами одного виробника підтримується зручна інтеграція, на курсі навчать створювати та візуалізувати об’єкти в Autodesk AutoCAD. 

3ds Max пропонує широкий спектр інструментів для моделювання, текстурування, анімації, рендерингу та симуляції. Це дозволяє створювати складні та різноманітні 3D проєкти, а на курсі якраз можна буде спробувати застосувати отримання знання на практиці.

Навчальна програма починається з основних відомостей про 3d-графіку та поступово занурює у моделювання складних об’єктів, креслення, роботу зі світлом і рендерами. Навчання триває протягом 9 місяців з графіком два заняття на тиждень.

Курси з 3D у Skvot

Візуалізація екстер’єрів у 3DS MAX

Ще один курс з вивчення 3ds Max можна пройти на платформі SKVOT. Курс триває менше, розрахований на 21 заняття та має чудовий бонус для студентів профільних вишів — знижку на навчання. 

Програма розбита на блоки, починається з базового вивчення створення сцени до фінальної роботи над власним готовим об’єктом. Студент зможе опанувати навички візуалізації архітектури та оточення, працювати зі світлом, рендерити за допомогою Chaos Corona, працювати з камерою тощо. Окрім цього платформа допоможе з кар’єрними можливостями, надаючи не тільки теорію, а й можливість стажуватися у студії Archimatika. 

Найкраще обирати навчання за цим напрямком початківцям з профільних ВНЗ, архітекторам з досвідом до 2 років, дизайнерам інтер’єрів та ландшафтним дизайнерам. 

3D-художник персонажів

Ще одним курсом на платформі SKVOT виступає програма для майбутніх 3D-художників у геймдеві. Це курс іншого спрямування, адже хоч і вивчає тривимірні моделі, але сфокусований на геймерській тематиці та готує не скільки дизайнерів, як художників персонажів для ігор. 

Навчальна програма розбита на 40 занять і також вивчає комп’ютерні програми для моделювання — Maya, Marvelous Designer, ZBrush та Substance Painter. Викладач з досвідом 7+ років в індустрії навчатиме особливостей професії та допоможе опанувати необхідні художні навички для створення власного персонажа. Студент навчиться створювати одяг, дізнається більше про анатомію, навички скульптування та деталізації моделей. Один з блоків навчання буде присвячений Unreal Engine, що допоможе зрозуміти процес інтеграції створених персонажів у графічний двигун. 

Після навчання студент не залишиться сам на сам зі знаннями, адже фіналом курсу стане розробка готового ігрового персонажа, якого можна буде додати у портфоліо та лекція про етапи та нюанси працевлаштування.  

Онлайн-курс 3D моделювання для школярів

З 3D-моделювання існують курси для найменших майбутніх дизайнерів. Він призначений для школярів, віком від 12 до 17 років. 

Адаптований не просто для новачків, а має зрозумілий для підлітків формат, в якому буде простіше розбиратися у складній тематиці. На курсі вивчають застосування таких програм як Blender і PureRef, перший блок розповідає про історію створення програми Blender, основу роботи з нею, інтерфейс і тому подібне. 

За 32 занятті, які розбиті за темами на кілька блоків школяр зможе поглиблено дізнатися про сферу моделювання та визначитися з майбутнім фахом не на теоретичних знаннях, а спробувавши свої власні сили у роботи. Тим паче фіналом навчання стане виконання дипломного проєкту, який точно надасть впевненості у тому, чи цікаво продовжувати займатися моделюванням. 

Complete Blender Creator: Learn 3D Modelling for Beginners

Як і попередній курс, ця програма від Udemy розповідає про роботу з програмою Blender. Курс розрахований на початківців і містить інформацію для початку навчання з “нуля”. 

Новачки часто обирають Blender для початку кар’єри, адже ця програма відкрита, кросплатформна (підходить для Windows, macOS та Linux), призначена і для 3D моделювання, і для анімації, і рендерингу, та багатьох інших задач у сфері комп’ютерної графіки.

Це доступне рішення для широкого кола користувачів, з активною спільнотою та ресурсами для вивчення. У Blender є система додаткових плагінів (Add-ons), яку можна використовувати для розширення функціонала програми відповідно до потреби фахівця. 

Програма складається з 8 секцій, містить 101 лекцію, 13 годин відео, 83 ресурси для завантаження та 3 статті. Для навчання не потрібна попередня підготовка, але варто перевірити чи підтримує ваш Mac або ПК можливість запуску Blender версії 3.2 або вище. 

Art for Games Specialization

Ще одним мистецьким курсом, орієнтованим на геймерську сферу є навчальна програма “Art for Games” від Coursera. Цей комплексний курс розрахований на початківців, містить лекції як про 3D, так і 2D арт для ігрового середовища. Програма розбита на 4 секції, які виступають самостійними блоками, тобто студент може обрати, що саме його цікавить найбільше на цей момент.  

Курс навчає використовувати Maya, Unity, Photoshop, Sketchup, ZBrush, Marmoset Toolbag і Substance Painter, містить прикладну частину зі створення свого проєкту. 

Навчання на цьому курсі варто обирати тим, хто хоче розвиватися в геймдеві, опановувати сучасні технології більше як художник, ніж дизайнер. Підійде також тим, кому хочеться покращити свої навички та віднайти власний концептуальний стиль.

Disqus Comments Loading...