Рубрики Огляди

Огляд Promate Aerify: шинний компресор, powerbank, ліхтарик, і ще дещо

Опубликовал
Роман Мельниченко

Сьогодні різноманітні power-банки актуальні, як ніколи. А якщо до них додати кілька додаткових функцій – наче ліхтарика – то й зовсім отримаємо продукти категорії «must have». Але які функції додати? А якщо це запитує автомобіліст під свої потреби? Ось один цікавий продукт-відповідь: знайомимося з рішенням «все в одному» на прикладі Promate Aerify. Це power-банк, автономний компресор для шин, робочий ліхтарик, аварійний молоток, цифровий манометр… Повірте, цей прилад зможе вас здивувати!

Технічні характеристики Promate Aerify:

Габаритні розміри (Д х Ш х В), см – 17 х 7 х 5

Матеріал корпусу – металевий сплав

Заявлена ємність вбудованого акумулятора – 6000 мАг

Project Manager.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

Заявлений час повної зарядки – 3-5 годин

Заявлена швидкість накачування повітря – 25 л/хв.

Можливість живлення/зарядки – від прикурювача (12 В) або USB (5 В)

Заявлена яскравість ліхтаря – від 90 до 110 лм

Дизайн та конструкція Promate Aerify

На перший погляд (і відчуття) девайс Promate Aerify – металевий брусок з приємним темним матовим покриттям. Перший погляд та перше відчуття не підводять: так і є. Коли тримаєш в руках Promate Aerify – то справді «тримаєш у руках річ».

Це було загальне враження. Якщо говорити про деталі, можна відзначити бокові грані з вентиляційними отворами. Попутно вони дозволяють надійно утримувати навіть мокрий корпус. Крім того, на лицьовій частині увагу привертає великий чорно-білий дисплей та блок гумових кнопок: увімкнення, збільшення або зменшення тиску, перемикання індикації тиску.

Усередині металевого корпусу Promate Aerify – акумулятор, електродвигун, помпа для перекачування повітря. Зовні – блок кнопок керування та дисплей. При виборі режиму роботи компресора (автомобіль, велосипед, мотоцикл, спортивний м’яч) змінюються одночасно розмірні величини тиску (kg/cm2, bar, psi). На передній грані – гострий носик т.зв. «аварійного молотка» (можна розбити скло автомобіля у разі аварії) та яскравий ліхтарик, який працює у звичайному або SOS-режимі (блимає червоним). На задній грані – порти для підключення: «вхід» для заряджання вбудованого акумулятора, «вихід» для живлення та заряджання інших пристроїв. Заряджати Promate Aerify можна за допомогою звичайного USB-кабелю (від ноутбука, побутової зарядки, ін.) або за допомогою спеціального кабелю з живленням від автомобільного прикурювача: обидва кабелі йдуть в комплекті з пристроєм.

Комплект постачання Promate Aerify

Багато в чому функціональність подібних девайсів визначається комплектом постачання. Й тут Promate Aerify явно не підкачав: перехідники на ніпелі велосипедних шин чи спортивні м’ячі – є таке; вищезгадані дроти живлення – присутні; навіть мінічохол не пошкодували додати. Приємно!

Плюс, ясна річ, коротка інструкція та картонна пакувальна коробка. Ось на останній зупинюся детально. Суть у тому, що фактично коробок дві: зовнішня біла з рекламними написами плюс внутрішня червона. Остання має м’яку вставку для розміщення девайса і невелику ручку-мотузку, що виступає Виходить зручно: ще не пластиковий кейс, але відповідна коробка для зберігання пристрою в багажнику автомобіля. Так, червоний колір коробки відмінно видно навіть у далеких закутках багажника, а її розмір дозволяє зберігати всі перехідники та ніпелі в одному місці.

Пристрій Promate Aerify приваблює не лише зовнішністю, а й комплектацією: явно не пошкодували перехідників, додали яскраві коробки. Тканинний чохол приємний на дотик, але невеликий у розмірах: поміститься тільки сам девайс або комплект дротів та перехідників. А ось червона коробка дозволяє зберігати все разом, ще й буде видно у будь-якому куточку багажника. До речі, довжина дроту живлення від прикурювача – значні 300 см: вражає! А ось довжина повітряного шланга значно менша – лише 20 см; і це явно позначається на роботі…

Робочі тести

З роботою ліхтарика, підзарядкою девайсів (power-банком), автомобільним «аварійним молотком» начебто все зрозуміло спочатку – світить, заряджає, розбиває скло. Головна особливість пристрою Promate Aerify у тому, що можна накачувати шини автомобіля, спортивні м’ячі тощо. Впорається?

Загалом – «так». Але є нюанси. Одне з перших явних питань до такого пристрою: на скільки коліс вистачить акумулятора? Моя відповідь – на два повні накачування 18-дюймової SUV-шини. Ні, не на два комплекти по чотири колеса, а саме на дві шини із чотирьох. Причому я свідомо пішов на експеримент (адже ми за реальність тестів, правда?): зарядив девайс і залишив його ночувати в багажнику автомобіля – а вранці по холодному початку качати шини. Індикатор спочатку показав повну зарядку акумулятора, але дуже швидко опустився на позначку «2/3» поділів і далі на кожній позначці накачав по одній шині.

Отже, результат: два із чотирьох – це проблема? Та взагалі ні! Тому що якщо ви качаєте автомобільні шини, то значить поруч є прикурювач! І можна під’єднати пристрій до живлення: тоді питання заряджання акумулятора Promate Aerify взагалі не стоїть. Разом з тим, якщо ви пішли на пікнік і автомобіль залишився «десь там далеко на в’їзді до лісу», акумуляторний компресор Promate Aerify дозволить накачати й м’яч для волейболу, і шини на велосипеді вашої дитини. Причому, сподіваюсь, зробить це досить швидко. На відміну від автомобільних шин: ті ж 18-дюймові колеса накачувались до тиску 2,3 атм по 22-25 хвилини. Виробник заявляє 7 хвилин – але це, напевно, для малорозмірних шин. І нехай хтось скаже «а ти ж качав великі…», але я відповім «так це були шини звичайного кросоверу середнього класу».

Листя та шина, дисплей з індикацією тиску (при підключенні відразу заміряє скільки в шині) – вийшло гарне фото! Але що буде, якщо ніпель виявиться згори? Тоді 20-сантиметрового шланга для повітря просто недостатньо і пристрій висить на колесі. Додайте до цього постійну вібрацію в роботі й металевий корпус – так можна і диск подряпати! Поставити компресор на торець поруч із колесом можна (коли ніпель опинився знизу), але від вібрацій пристрій все одно впаде на спинку – то ж згодом подряпає фарбу. А якщо приєднати кабель від автомобільного прикурювача, то навіть на торець поставити не вийде (там заважає вхідний порт), то ж девайс доводиться одразу класти. І ще: для того, щоб скористатися компресором, потрібно викрутити вістря «аварійного молотка» та вкрутити шланг для подачі повітря. Зате манометр та контроль тиску працює точно: потрібно лише виставити кнопками «+/-» бажаний рівень тиску – і компресор сам припинить роботу за умови досягнення бажаного тиску.

Отже: так, працює, шини накачає. Але дрібних зауважень багато: короткий шланг вимагає подовження, корпус чекає гумових кілець-бамперів на торцях, гострий носик «аварійного молотка» можна зробити окремо, швидкість подачі повітря бажано збільшити. Але якщо говорити загалом, то ще раз повторюся – так, працює, шини накачає.

Disqus Comments Loading...