Перший погляд на ігрову консоль MSI Claw: Steam Deck, посунься!

Опубликовал
Тимур Ворона

У другий день виставки CES 2024, що проходить у Лас-Вегасі редакції ITC.ua вдалося познайомитися з новітньою ігровою консоллю — MSI Claw. Я провів з нею практично годину, тестуючи в різних сценаріях і поки ми чекаємо пристрій на повноцінний огляд, опишу загальні враження від гаджета.

Технічні характеристики MSI Claw

Екран 7” 16:9 FHD 120Hz Touch Display
Процесор Intel Core Ultra processor (Series 1)
Оперативна пам’ять 16GB LPDDR5
Накопичувач Макс: 1TB PCIe Gen4x4
Безпровідні інтерфейси WiFi 6E або WiFi 7
Провідні інтерфейси 1x MicroSD, 1x Thunderbolt, 4, 1x 3.5mm аудіо джек, 1x кнопка живлення з датчиком відбитка пальця
Блок живлення 65 Вт
Акумулятор 53 Вт*год
Вага 675 г
Розміри 294 x 117 x 21.2 мм
ОС Windows 11

Перегони консолей тривають. Слідом за Steam Deck і ROG Ally від Asus, на виставці CES 2024 відразу три великих бренди представили нові консолі: Legion Go від Lenovo, G-Cloud від Logitech і герой нашої сьогоднішньої статті — MSI Claw.

Дизайн нової консолі максимально лаконічний, і без надмірностей. Можливо, комусь передня панель може здатися надмірно нудною, але мені навпаки сподобалося. Як я писав у вчорашньому огляді Lenovo Legion 7i, мені більше до душі простий стиль, який не відволікає від головного, аніж коли пристрій виблискує, як новорічна ялинка.

Екран схожий на той, що використовується в консолі від Asus — 7-дюймова панель Full HD зі співвідношенням сторін 16:9, частотою оновлення 120 Гц і піковою яскравістю 500 ніт. Як для портативного комп’ютера, це чудові характеристики, хоча, звісно, версії з OLED екраном, як у Steam Deck, мені не вистачило. Адже ми збираємося використовувати консоль не для роботи, а в основному для ігор, і це якраз той випадок, коли OLED-екрани поза конкуренцією порівняно з іншими.

Онлайн-курс "Маркетолог" від Laba.
Пройдіть повний шлях розробки маркетингових стратегій на практиці та з фідбеком від CEO бренд-маркетингової агенції.
Програма курсу і реєстрація

Про звук, а консоль оснащена двома динаміками, на жаль, я нічого не можу сказати. У залі було настільки шумно, що я насилу розбирав слова співрозмовників навпроти. Зазначу тільки, що в консолі є 3,5 мм роз’єм для підключення навушників, якраз для таких випадків. Живиться консоль через універсальний Type-C роз’єм, до нього ж, наскільки я зрозумів, через нього ж можна під’єднати і зовнішній монітор. Кнопка живлення поєднана з датчиком відбитків пальців, який можна використовувати для входу в Windows. Також є кардрідер, що дає змогу збільшити обсяг постійної пам’яті.

Закінчуючи опис дизайну додам, що кнопки розташовані в стилі xBox, а під час гри окантовка джойстиків підсвічується різними кольорами. Крім того, в MSI додали на задню панель дві кнопки, що підтримують макроси.

Що стосується ергономіки, то консоль дійсно зручна! Вона відразу лягає в руку, і ніби повторює вигин долонь. Через півгодинну сесію гри в AC Mirage, я не відчув якогось дискомфорту або напруги в руках. Порадувало, що пристрій за цей час нагрівся мінімально, і був ледь теплим. Насамперед завдяки ефективній системі охолодження — практично вся задня і бічна частини консолі відведені під виведення гарячого повітря.

Тепер про найцікавіше. А саме — про продуктивність. З хорошого — MSI Claw, це перша консоль, яка йде з новим процесором Intel Core Ultra. У компанії пишуть, що технологія інтелектуального масштабування Intel XeSS дає змогу без особливих проблем грати в ААА-ігри і підіймає частоту кадрів з мінімальними втратами якості зображення. З потенційно не дуже — у пристрої використовується вбудована графіка Arc, що теоретично може знизити продуктивність.

Я провів приблизно пів години граючи в АС Mirage. Спочатку налаштування графіки були встановлені на низькі. Попри маленький екран це було помітно, і я встановив налаштування на «Ультра», проігнорувавши попередження системи про можливу нестачу пам’яті vRam. І даремно. Після перезапуску гра відмовилася запускатися і під час завантаження просто вилітала на робочий стіл Windows. Шляхом послідовного зниження налаштувань мені вдалося запустити гру в «Середній якості», одночасно у фірмовій утиліті від MSI я виставив режим «Максимальна продуктивність».

Якість графіки при цьому помітно покращилася, але гра так само працювала без лагів і затримок, персонаж на екрані рухався максимально плавно. Під час гри на екран не виводилася кількість кадрів за секунду, але в налаштуваннях мені вдалося знайти, що в середньому гра йшла з продуктивністю 40 FPS. Цікаво було б подивитися, як консоль впорається з важчими іграми, такими як Cyberpunk, але це ми побачимо, коли зможемо повноцінно її протестувати. На моє запитання, скільки консоль може «прожити» без батареї, консультант MSI розповів, що згідно з їхніми тестами — приблизно дві години.

MSI Claw сумісна з усіма популярними ігровими платформами — Steam, Epic Games Store, Game Pass, GeForce Now, та іншими. Також на ній можна, за допомогою фірмової утиліти MSI App Player можна запускати Android-ігри.

Невеликий мінус, на мій погляд, полягає в тому, що користуватися Windows за допомогою джойстика на маленькому екрані відверто кажучи не дуже зручно. Але в MSI постаралися розв’язати цю проблему тим, що інтегрували в систему фірмову утиліту MSI Center M. У ній за допомогою пари натискань клавіш можна змінювати налаштування продуктивності, запускати ігри, і редагувати основні параметри пристрою.

Скільки коштуватиме консоль і коли вона з’явиться в продажу — у релізі від MSI немає згадок. Західні інсайдери озвучують ціну, залежно від конфігурації, в межах $699-799 і старт продажів у лютому-березні цього року.

Резюмуючи викладене вище: на ринку з’явилася дійсно чудова консоль, яка нічим не поступається Steam Deck і Asus Ally, а подекуди й перевершує їх. Наприклад, у MSI Claw акумулятор ємністю 53 Втгодин, на відміну від 40 Втгодин у конкурентів. Щоправда, це не означає, що консоль пропрацює довше, процесори то різні.

Ще мені сподобалося охолодження, плавна графіка без ривків і зручність використання. А ось що стосується продуктивності, то висновки зробимо, коли повноцінно протестуємо гаджет у різних сценаріях.

Disqus Comments Loading...