Рубрики АвтоОгляди

Тест-драйв Changan CS35 Plus: могло бути і краще

Опубликовал
Александра Ершова

Скромність прикрашає, коли вже більше нічому прикрашати — так можна коротко сказати про нашого героя тест-драйву. Цей компактний кросовер виявився більш адекватним та веселим в поведінці ніж його старший брат, але на жаль позбавленим шарму.

Знаю, що ви не любите розповіді про китайські автомобілі, але така наша реальність і варто розбиратись з ними детальніше. Ми вже познайомились з одним представником бренду Changan — середньорозмірним CS55 Plus, а тепер представляю вам найменшого в модельному ряді — CS35 Plus.

Позиціювання Changan CS35 Plus

Красунчиком його не назвеш, як і вибрати більш менш пристойний прикметник не виходить. На мій погляд, кросовер має посередню зовнішність, що віддалено нагадує VW Tiguan, і не дуже запам’ятовується. Іноді на великій стоянці доводиться довго згадувати, як саме виглядає твій автомобіль. Не рятує і яскравий колір, бо таких червоних дуже багато. На бамперах та порогах зроблено пластикові смуги червоного кольору взагалі іншого відтінку. На тестовому авто вони губляться і повністю втрачають сенс, а ось інший колір кузова буде виглядати куди ефектніше разом з ними.

Основи Python для школярів від Hillel IT School.
Відкрийте для вашої дитини захопливий світ програмування з нашим онлайн-курсом "Програмування Python для школярів". Ми вивчимо основи програмування на прикладі мови Python, надаючи зрозумілі пояснення та цікаві практичні завдання.
Зареєструватися

Якщо поставити поряд двох китайців, то не кожен європеєць зможе їх розрізнити. І це я не про авто. Але з машинами все те ж саме. Поставимо поряд Chery Tiggo 4 і наш Changan CS35 і одразу відчувається спорідненість: однаковий червоний колір, однаково дивна зовнішність. Але Changan CS35 це порівняння виграє коштом солідності, ну і загадковості емблеми, яку деякі плутають з брендом Acura.

Наш герой присутній на ринку з 2018 року і у 2022 пережив повне оновлення, тож до нас приїхав вже в другому поколінні, отримавши приставку Plus. Здається в Changan ніяк не визначаться з назвами. Вони виділили в окрему лінійку Uni — моделі з просунутими технологіями, а простішим версіям залишили звичайну кодову назву. Нам ще доведеться познайомитись з флагманом лінійки — кросовером Uni-K, а поки що маємо роздивитись детальніше цей компакт.

Нам пропонують дві комплектації: Comfort та Lux. Одна з них за 860 000 грн ($21 234) виглядає якось жебрацькі, а інша досить пристойно насичена і коштує на тисячу доларів більше — 899 000 ($22 197). Але і тут ви не зустрінете гідних функцій, які вже стали невіддільною частиною кожного нового автомобіля — наприклад Android Auto та Apple CarPlay.

Changan CS35 Plus можна вважати конкурентом Chery Tiggo 4, Haval Julion або Jac JS4. Цінова категорія близька, якість приблизно така сама, як і насиченість комплектацій. Міркуйте самі, чи зможе Changan CS35 виділитись серед них. В будь-якому випадку сегмент досить насичений. Трохи більше доплатити й можна легко брати Suzuki Vitara, або Renault Captur. В цю категорію попадає і Kia Stonic та Nissan Juke, я вже не говорю про Skoda Kamiq або VW Tiguan.

Changan CS35 може зарахувати на свій рахунок свіжість зовнішності та пристойну історію самого бренду, нехай поки що тільки в Китаї. Однак працюють над дизайном та розробкою моделей в європейських офісах компанії. Друге покоління замість атмосферного 1,6-літрового мотора отримало бензиновий 1,4 з турбонаддувом та безпосереднім впорскуванням. Працює він в парі з 7-ступеневою роботизованою коробкою з подвійним зчепленням DCT. Знайома комбінація? Дуже схоже на комплект від VAG. Тільки ось працює це все трохи не так, як ми звикли.

Як їде Changan CS35 Plus

Двигун видає пікову потужність в 150 к.с. та має крутний момент 255 Нм. Звісно не найкращі показники, а за даними виробника кросовер розганяється до перших 100 км/год за 11 секунд. Скажете, що це повільно? Можливо. А проте крутний момент доступний вже з 1500 обертів, що дозволяє Changan CS35 бути достатньо рухливим.

Всі свої здібності кросовер показує вже на старті. Надчутлива педаль акселератора, як і в інших представників бренду, примушує задуматись про якийсь глибинний задум інженерів. Яку саме, мені так і не вдалось розгадати, як і вирахувати зусилля з яким потрібно натиснути на газ на початку руху. Такий нестримний ривок під час старту нагадує дикість скакуна, що довго байдикував і йому вже хочеться зірватись в кар’єр та мчати без зупину. Тож стримувати такі пориви доводиться постійно. Старт на світлофорі буде нагадувати гру з машиною: хто перший зреагує.

Найдивніше, що після такого поривчатого початку вся ця спритність кудись зникає, а коні наче розбігаються. Коробка так і не може знайти спільну мову з двигуном. Під час обгонів або прискорення на швидкості від 100 км/год доведеться почекати, поки «робот» згадає на яку передачу йому опуститись. Може врятувати перемикання на інший режим їзди, що захований в налаштуваннях приладової панелі. Поки докопаєшся вже не треба буде розганятись, тому можна користуватись важелем, переводячи його в режим S і працюючи, як з «механікою».

Витрата палива буде триматись на рівні 7-8 літрів на сто кілометрів пробігу, якщо ви таки знайдете оптимальне спілкування з акселератором і двигун не буде волати. Якщо ж їзда буде бадьорою, то готуйтесь до збільшення витрат.

Однак саме компакт Changan CS35 поводиться на дорозі більш динамічно та прогнозовано, в порівнянні зі старшим CS55 та краще керується. Кермо чітке та пружне, а відчуття автомобіля приходить набагато швидше. Тут підвіска за конфігурацією відповідає сегменту: незалежна попереду та напівзалежна позаду. Це міцна та практична конструкція, а налаштована вона наче під наші дороги: пружно проходить нерівності, відпрацьовує та згладжує зайві розгойдування. І крени в поворотах невеликі, і їздити динамічно та бадьоро на цьому кросовері більш приємно.

Не варто розраховувати на позашляхові здібності, хоча кросовер має пристойний кліренс. Він дозволяє не чіпляти бордюри та досить легко пересуватись гравійними дорогами чи проїхати до річки через ліс.

Технології в Changan CS35 Plus

Китайці явно пожалкували встановити адекватний адаптивний круїз. Можна назвати його напівадаптивним, бо автомобіль добре тримає швидкість і навіть утримує відстань до попереднього автомобіля, але не буде ані нагадувати вам про виїзд зі смуги руху, ані утримуватись в ній. Довіряти до кінця такій системі важко, тож краще слідкувати за всім самотужки.

Важливо згадати і про досить чутливу систему сповіщення про можливість зіткнення при русі вперед (FCW). Вона доволі часто буде нагадувати вам про перешкоду попереду, якщо ви рухаєтесь динамічно та весело. Система працює наче тривожний пасажир, лякаючись швидкого наближення до об’єкта. Ну і мова інтерфейсу тут тільки російська або англійська. Сумно, мати зараз таку «недоадаптацію» до ринку.

Як я вже згадувала вище, інформаційно-розважальна система не підтримує Apple CarPlay та Android Auto. Єдиний вихід — з’єднання по Bluetooth під час водіння. Хоча б музику можна слухати та дзвонити, не торкаючись телефона. Добре, що є бездротова зарядка. Зручно розташована збоку, щоб можна було покласти два телефони. З’єднання надійне і швидко підключає телефон, коли ви опиняєтесь в авто.

Є і китайська функція віддзеркалення екрана смартфона на центральному дисплеї. Для цього вам потрібно буде перейти за QR-кодом та завантажити додаток. Під’єднатися до автомобіля та налаштовувати маршрути, чи ще щось вам потрібне. Однак керування відбувається тільки на смартфоні, для чого потрібно брати його в руки. А екран краще одразу повернути в горизонтальне орієнтування, інакше щось розгледіти буде важко.

Не дивлячись на широкий перелік в комплектації, багато корисного тут не знайдеш. В топові функції винесли підлокітник, підсклянники, мультифункціональне кермо та навіть повітряні дефлектори для заднього ряду, яких у стартовій комплектації, виявляється, не буде. Але серед іншого присутні необхідні системи пасивної безпеки, помічники при русі вгору чи згори й таке інше. Плюс шість подушок безпеки.

Комфорт та простір Changan CS35

Вперше за довгий час в автомобілі відчула аромат китайського автомобіля, або екошкіри, як зараз модно називати. Частково оббивка крісел трохи прогумована і липнути до неї в спеку доведеться постійно. В іншому інтер’єр не виділяється якимись особливостями: звична геометрія консолі, трохи повернутої до водія, в центрі сенсорний монітор інформаційно-розважальної системи розміром 10 дюймів, який плавно переходить в такий самий великий екран приладової панелі. Підсклянники глибокі, підлокітник не регульований, оббитий екошкірою більш приємної якості, ніж крісла. Стрічки червоні та рівнесенькі, як і всі зазори.

Загалом тут прослідковується стиль, хоч і трохи застарілий. З інтер’єром попрацювали значно краще. Навіть вставки під метал виглядають приємно та підкреслюють скульптурну плавність ліній. Мінімум блискучого пластику, більше м’якої оббивки. І тільки позаду переважно той грубозернястий пластик, який ну дуже швидко подряпати.

Приємно, що керування кліматом винесено на окрему панель під монітором і керується натиском клавіш. Швидко та зручно, враховуючи, що налаштувати адекватну температуру буде дуже важко. В автоматичному режимі кондиціонер просто дув без зупину. Склалось враження, що датчик температури не працює. Сподіваюсь це виключно разова ситуація, але варто звертати на клімат увагу при виборі машини.

На кермі розсип кнопок керування інформацією та мультимедією, тут можна змінювати й налаштування на приладовій панелі. Варіантів не буде багато, але графіка кольорова та чітка, а інформації вистачає.

Крісла тут зручніше ніж в CS55, та мають довше та ширше сидіння. Прилаштуватись за кермом все ще складно і до нього потрібно тягнутись, або рухати крісло ближче. Це робить незручним кут для розташування ніг.

Регулювання теж дивне: є кнопка, яка дозволяє присунути або відсунути крісло, а інші налаштування будуть механічними. Крісло пасажира матимуть тільки механічні регулювання. Приємно, що і кермо можна відрегулювати і за висотою, і за вильотом.

Заднім пасажирам надали багато вільного простору для ніг, а дах, завдяки дизайну, високо і не буде нависати над головою. Тільки посадка на задній ряд завузька і можливо високій людині буде незручно. Панорамний люк на даху, складаний підлокітник сидіння, наявність USB та задні вентиляційні отвори забезпечили багато задоволення та комфорту для задніх пасажирів.
Досить місця залишили й для багажного відсіку. Там можна нарахувати до 403 літрів простору, а під підлогою додаткова ніша для інструментів та глибоко захована запаска. Можна скласти спинки заднього дивану та отримати великий простір, який виробник вказує, як 950 літрів, але мені здається там значно більше.

Висновки тест-драйва

Цей кросовер залишає неоднозначне відчуття. З одного боку він має скромну зовнішність, трохи дивну поведінку, невеликий набір технологічних фішок, а з іншого — це практичний, доступний кросовер на кожен день. Він просторий в салоні, враховуючи компактні розміри, і може вмістити всю сім’ю та пристойні об’єми багажу. Підвіска має неабиякий запас міцності, а керування автомобілем легке та приємне.

ПЛЮСИ: комфортна підвіска, керування, динамічна поведінка, просторий та зручний салон.

МІНУСИ: не налагоджена робота коробки та двигуна, занадто чутливе налаштування акселератора, відсутність Android Auto та Apple CarPlay.

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4330/1825/1825
Колісна база, мм 2 600
Заявлений кліренс, мм 180
Об’єм багажника, л. 403/950
Споряджена маса, кг 1465
Двигун 1.4T
Потужність, к.с. (кВт) 150 (110)
Крутний момент, Нм 255
Тип приводу передній
Підвіска Макферсон/ напівзалежна
Трансмісія 7DCT
Динаміка 0-100, с 11
Максимальна швидкість, км/год 200
Споживання палива, л (змішаний) 7,6
Вартість, грн 860 000
Вартість тестового авто, грн 899 000
Конкуренти Chery Tiggo 4 (786 476 грн)
Haval Jolion (997 000 грн)
JAC JS4 (765 000 грн)
Skoda Kamiq (918 280 грн)
Suzuki Vitara (939 000 грн)

 

Disqus Comments Loading...