Рубрики ОглядиСтатті

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: атмосферний дволітровий мотор та передній привод

Опубликовал
Роман Мельниченко

Колись на ІТС уже виходив детальний огляд моделі Mitsubishi Eclipse Cross, потім розбирались з оновленнями автомобіля Mitsubishi Eclipse Cross 2021 – але ось нова зустріч! Привід для неї вказаний у заголовку: під капотом тестового автомобіля встановлений 2-літровий атмосферний двигун. Причому разом із мотором також змінилася трансмісія та комплектація. Але давайте про все по порядку – у форматі «ТОП-5 запитань та відповідей».

Що з дизайном Mitsubishi Eclipse Cross? Чи є якісь особливості 2-літрової версії?

Якщо описати дизайн кросовера Mitsubishi Eclipse Cross однією фразою, це буде фраза «багато прямих ліній та ще більше кутів». Автомобіль виглядає, як заточений меч самурая – різкі заломи переднього бампера, прямі лінії на боковинах, гострі фари. До речі, головна оптика змінилася в ході оновлення: зверху розташовуються ходові вогні та покажчики поворотів, а ось основні фари тепер зібрані в єдиному блоці та встановлені трохи нижче.

Але кросовер Mitsubishi Eclipse Cross – той випадок, коли в ході «фейсліфту» чи не найбільше змінилась задня частина: нова кришка багажника та ліхтарі, суцільне скло.

Якщо говорити про 2-літрову версію, то її можна упізнати лише за оригінальними колісними дисками – також 18-дюймові та чорно-сріблясті, але у них власний дизайн. А ще 2-літрову версію можна упізнати за відсутністю об’єктива камери переднього огляду.

Курс Frontend від Mate academy.
Frontend розробник може легко створити сторінки вебсайту чи вебдодаток. Тому після курсу ви станете затребуваним фахівцем у сфері, що розвивається.
Інформація про курс

Оновлений варіант Mitsubishi Eclipse Cross мені подобається куди більше за перший варіант: автомобіль не втратив відомий оригінальний вигляд, але став більш традиційним в деталях. Насамперед йдеться про рішення задньої частини – суцільне скло покращило оглядовість, а нові ліхтарі виглядають приємно. Тестова 2-літрова версія пізнається лише по колісних дисках та завдяки відсутності лінзи камери – це особливість комплектації, про що розповім нижче…

А що із салоном? Є певні зміни чи відмінності?

Дивлячись з чим порівнювати. Якщо з першим втіленням автомобіля, то ключові зміни зібрані по центру передньої панелі: новий 8-дюймовий дисплей – він більший і присунутий ближче до водія. Все це дозволило перевести керування повністю на сенсорний дисплей, відмовившись від тач-паду на центральній консолі – у результаті остання також змінилася.

Плюс традиційні прилади та кермо, а також звичний блок «клімату» й кнопки підігрівів сидінь: все саме так, як ви того очікуєте від автомобіля Mitsubishi.

Тепер кілька слів про 2-літрову версію. Головна та найбільш помітна відмінність – це комбіноване оздоблення сидінь: штучна шкіра плюс тканина. Але такі сидіння мають чудовий вигляд та забезпечують хорошу фіксацію тіла.

Аналогічне комбіноване оздоблення використане й у задній частині салону, де на пасажирів чекає достатній запас місця, регулювання кута нахилу спинки дивана, підлокітник з підсклянниками, підігрів сидінь. Нарешті, багажник: йому бракує електроприводу кришки та глибини (підлога дуже висока), зате тут є ніші для дрібниць та повнорозмірне запасне колесо.

Салон Mitsubishi Eclipse Cross – це масив передньої панелі з приємного «м’якого» пластику (такий навіть на дверцятах) та центральна частина з новим дисплеєм. Позаду достатній запас місця, регулювання кута нахилу спинки, зручний підлокітник. А ось багажник дивує високим рівнем підлоги – пояснення цьому знаходиться саме під нею. Відмінності 2-літрової версії зводяться до оздоблення сидінь, а також знову «до того, чого немає»: цього разу відсутня кнопка перемикання S-AWC. А все тому, що…

Тому що 2-літрова версія має передній привод?! Як їде такий автомобіль?

Саме так. Автомобіль з атмосферним 2-літровим двигуном має передній привод – повний залишений лише для максимальної версії з 1,5-літровим турбодвигуном. Серед інших відмінностей слід зазначити «автомат»: як і раніше, використовується CVT-варіатор, але тепер в режимі Sport Mode передбачено шість фіксованих положень-передач проти восьми у 1,5-літровій турбоверсії. А ще тут є система AYC (Active Yaw Control).

Цікаво, що 2-літровий «атмосферник» розвиває аналогічні 150 к.с., що й 1,5-літровий «турбо». Потужність однакова – але характери різні. Якщо турбодвигун поволі починав на старті, але видавав більше потужності з підвищенням обертів, то автомобіль з об’ємним атмосферним мотором стартує набагато активніше.

Але з набором обертів все прискорення перетворюється на одну суцільну рівну лінію – й лише ближче до максимальних 5,5-6 тисяч обертів варіатор починає «грати» передавальними числами, імітуючи зміну передач. У результаті трохи змінюються оберти, змінюється тональність двигуна, з’являється відчуття динамічного розгону «з педаллю підлогу». До честі 2-літрового автомобіля Mitsubishi Eclipse Cross, він без проблем виконує свій норматив прискорення до «сотні», хоча результат в 11 секунд шокує. Набагато приємніше не вичавлювати все до останньої краплі, а їздити просто з м’якими прискореннями – виходить тихо та плавно.

До речі, по підвісці теж плавно. Чим більше хаотично розкиданих нерівностей на дорозі – тим краще враження від ходової частини автомобіля, яка залишає всі незгоди десь там знизу, в надрах повністю незалежних підвісок. Єдина проблема виникає лише при проїзді великого поперечного стику або лежачого поліціянта, коли можна отримати відчутного стусана. Але в іншому – тиша та плавність.

Ось реально: ще однією з переваг автомобіля Mitsubishi Eclipse Cross виступає його гідна звукоізоляція. Отже, їдеш у відносному комфорті й ніби відсікаєш себе від зовнішнього світу. Ніщо не сміє турбувати, особливо якісь там натяки на керованість. Легке кермо дає мінімум зворотного зв’язку, воно здійснює майже три оберти від упору до упору, при маневруванні помітні крени. Спорту (від імені «Eclipse») тут мало. Але ж натомість готовності до поганих доріг (від імені «Cross») тут вдосталь.

Під капотом встановлений 2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун 4В11 з фірмовою системою MIVEC для зміни фаз газорозподілу. Він розвиває 150 л (що порівняно з мотором «1.5 турбо»), але програє по крутному моменту – 198 Нм проти 250 Нм. Такий варіант Mitsubishi Eclipse Cross отримує свій CVT-варіатор й передній привод, автомобіль виявляється помітно легшим (1485 кг проти 1550 кг), але все-таки «момент вирішує»: прискорення 0-100 км/год займає близько 11 секунд – хоча це теж помітно швидше обіцяного паспортом! Витрата в місті складає 8-11 літрів залежно від умов руху, але в середньому виходить «десятка» або навіть трохи нижче. Витрата на трасі за швидкості 80-90 км/год – близько 6 л на 100 км, за швидкості 110-120 км/г – зростає до 7,5-8 л на 100 км шляху.

Скільки просять за такий автомобіль? І взагалі – які версії пропонуються?

Фактично в Україні зараз запропоновано лише дві версії автомобіля Mitsubishi Eclipse Cross, причому вони відрізняються всім – моторами, трансмісіями, комплектаціями. І ціною.

Гаму моделі Mitsubishi Eclipse Cross в Україні відкриває комплектація Intense. Вона пропонує наступне: атмосферний 2-літровий мотор, передній привод, «автомат» у вигляді CVT-варіатора, фронтальні та бокові подушки безпеки, надувні шторки безпеки, підігрів передніх сидінь, підігрів задніх сидінь, легкосплавні 18-дюймові диски, світлодіодні фари, лобове скло з підігрівом, мультимедіа Mitsubishi Connect 2, камера заднього огляду, кермо з підігрівом, 2-зонний «клімат». Ціна Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 CVT 2WD Intense – від 1,2 млн або $30 тис.

На рівень вище розташована версія Ultimate, яка помітно відрізняється: тут встановлений 1,5-літровий турбомотор та повний привод S-AWC, комплектація додатково включає панорамний скляний дах з люком, круговий огляд, шкіряне оздоблення сидінь, проєкційний дисплей, ін. Ціна Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT 4WD Ultimate – від 1,4 млн грн або близько $35 тис.

Номінально 2-літрова версія є «молодшою», але тут вже є все необхідне і навіть трохи більше: роздільний «клімат», мультимедіа з 8-дюймовим дисплеєм та підключенням смартфонів, камера заднього огляду, світлодіодні фари, підігрів сидінь, керма, скла…

Зрештою: то це другий шанс для Mitsubishi Eclipse Cross?

Колись саме словами «другий шанс» я назвав статтю про оновлений кросовер Mitsubishi Eclipse Cross – а тепер кажу «шанс 2.0»!

Тому що 2-літровий кросовер Mitsubishi Eclipse Cross пропонує всі свої ключові переваги: він має чудовий вигляд і нормально їде, дає повний перелік обладнання для комфорту людей – й все це за менші гроші, ніж просять за 1,5-літровий «турбо».

Звичайно, останній має свої переваги у вигляді повного приводу та максимальної комплектації. Але, гадаю, бестселер у цій парі вже визначений. Адже такий Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 звертаэться до принципу розумної достатності – і такий підхід мені відверто подобається.

Технічні характеристики Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 CVT 2WD

Кузов – кросовер, 5 дверей, 5 місць

Габарити –  4,545х1,805х1,685 м

Колісна база – 2,67 м

Кліренс – 199 мм

Багажник – від 437 л (5 місць) до 1074 л (2 місця)

Мінімальна споряджена маса – 1485 кг

Допустиме навантаження – 565 кг

Мотор – бензиновий, R4 2,0 л

Потужність – 150 к.с. при 6000 об/хв.

Обертальний момент – 198 Нм при 4200 об/хв.

Питома потужність та момент – 101 к.с. на 1 т та 133 Нм на 1 т

Привід – передній привод

Трансмісія – «автомат» (CVT-варіатор)

Розгін 0-100 км/год. – 11,9 секунди.

Максимальна швидкість – 188 км/год.

Витрата палива (паспортний), місто – 10,1 л на 100 км.

Витрата палива (паспортний), траса – 6,7 л на 100 км.

Країна виробництва – Японія

Мінімальна ціна автомобіля – від 1,2 млн грн або близько $30 тис.

Автомобіль надано – ММС Україна

Disqus Comments Loading...