У світі, де автомобільні бренди кричать про свою потужність через агресивні кути, гуркіт моторів та хизування віртуальними технологіями, Volvo XC60 PHEV обрав інший шлях. Це автомобіль-інтроверт із надсилою – той самий тихий хлопець у куті, який несподівано виявляється чемпіоном зі змішаних єдиноборств.
Зустріч з Volvo це наче перехід до статусу мільйонера – зворушливо, захопливо і підіймає твою самоцінність до неймовірних висот. Ти ніколи точно не знаєш на який всесвіт тебе закине, однак впевнено крокуєш розуміючи, що буде безпечно, надійно та спокійно. І мені здається, що володіння Volvo приносить такі відчуття кожного дня, коли ти виходиш з дому, сідаєш за кермо і відправляєшся у справах.
Зміст
Volvo XC60 – бестселер, який розійшовся по світу тиражем у 2,7 млн з 2008 року. І він досі найбільш продавана модель з усього модельного ряду бренда. Друге покоління з’явилось ще у 2017 році й тепер переживає вже другий рестайлинг з легкими покращеннями. Завдяки своєму положенню в лінійці шестидесятка потрапляє в самісінький оптимум: він більший за XC40 і компактніший за XC90.
Виходить такий собі акумулятор драйву та сімейних цінностей, бо може дарувати насолоду від водіння та втіху від місткості. Поруч з просторим салоном та багажником в 598 літрів (і це в трохи зменшеному розмірі через батарейку), під стриманим скандинавським дизайном Volvo XC60 PHEV криється 455-сильний звір, здатний розігнатися до 100 км/год за 4,5 секунди. Але найцікавіше ще одна здатність версії Т8 PHEV: цей кросовер може проїхати до 81 км (за даними виробника) у повній тиші, використовуючи лише електротягу.
Отаке невеличке покращення було раніше, а тепер додали темніші задні фонарі та стилізовану решітку радіатора з фірмовим логотипом, як у старшого XC90. Мінімум покращень максимум стриманості. Я можу впевнено сказати, що зовнішність Volvo XC60 PHEV – взірець витонченості. Фірмові світлодіодні фари “Молот Тора” пронизують темряву, створюючи впізнаваний візуальний підпис Volvo, а чисті лінії плавно перетікають від характерної решітки до заднього бампера. Ніяких зайвих хромованих елементів, ніякої агресії – лише впевнена елегантність.
Ще більше присмаку від тихої розкоші відчувається в салоні Volvo XC60 PHEV. Занурюєшся і потрапляєш у світ продуманого комфорту. Натуральна шкіра Nappa кольору Blond, м’які на дотик поверхні, дерев’яні вставки “driftwood”, які виглядають і відчуваються набагато дорожче, ніж звучить їхня назва. Кришталевий важіль перемикання передач від шведського Orrefors – деталь, яка нагадує, що престиж не обов’язково має кричати. Панорамний дах наповнює салон світлом, а ергономічні сидіння з безліччю регулювань забезпечують підтримку навіть у найдовших поїздках. Функція масажу у двох передніх кріслах і регулювання кожної частини – це окремий кайф, який починаєш цінити з віком.
Нахвалювати Volvo XC60 PHEV можна без зупину. Тут кожна деталь варта згадки, від використання перероблених матеріалів до неймовірно зручних крісел та оновлених підсклянників. Тільки насправді до найкрасивішого звикаєш і залишається лише посмак, а тут він наче дорогий аромат, що буде супроводжувати тебе всюди. Мене не попускає вже другий тиждень після тест-драйву. І гадаю не скоро попустить. Бо в Volvo прораховано кожний елемент, а оновлений інтерфейс та програмне забезпечення тепер наче запобігають твоїм бажанням.
Після ретельних доопрацювань можливості начинки розширили, а швидкість реакції помітно збільшили. Центральний 9-дюймовий вертикальний екран працює на Android Automotive OS та використовує найновіший процесор Snapdragon, звичайно з вбудованими сервісами Google. Google Maps, Google Assistant, Google Play – все працює без необхідності підключати телефон, просто введіть свої дані та персоналізуйте автівку повністю. Голосові команди “Hey Google” керують практично всім: клімат-контролем, музикою, навігацією, але для роботи всього цього асортименту потрібно підключити додаткову сімку з інтернетом. Це оновлення прийде й до вже щасливих власників дорестайлових XC60 по повітрю, але трохи пізніше.
Цифрова панель приладів 12,3 дюйма чітка й інформативна. Графічний проєкційний дисплей виводить ключову інформацію прямо на лобове скло. Інтерактивно сповіщає про роботу асистентів та привертає увагу до обмеження швидкості. І в принципі служить для того, щоб ви взагалі не відволікались від дороги.
Навіть клімат, який інтегровано в центарльний монітор не потребує зайвих втручань: він наче сам реагує на необхідність вмикання підігрівів та збільшення температури. Однак насправді це лише налаштування, що можна увімкнути. А найнеобхідніші кнопки виведено на нижню панель. Окрема вдячність за залишену крутилку гучності.
Загалом мені подобається, як Volvo справились з сучасними трендами: замість збільшення екрана зосередились на його функціональні та зручності користування. Замість інтеграції дивних технологій – покращують класичні цінності. Тільки згадати про аудіосистему Bowers & Wilkins преміумкласу потужністю 1410 Вт, яка перетворює кожну поїздку на концерт. Я весь тиждень засиджувалась у машині, щоб насолодитися музикою.
Не менше зосередженості і на просторі та зручності пасажирів Volvo XC60 PHEV. Для них тут не тільки досить просторі, кишені для зберігання, зручний підлокітник та окремий клімат, а ще регулювання спинки крісел, підігріви… не вистачає лише масажу. Подумали навіть про любителів сніжного відпочинку, зробивши люсок з багажного відділення для перевезення довгих лиж. Тільки відчиняється він з просторого багажника.
Попри гібридну установку в XC60, у відділенні вміщується 1528 літрів при складених задніх сидіннях і 598 л при розкладених. Це простір для чотирьох валіз і однієї ручної поклажі навіть з піднятими сидіннями. Зручні гачки для сумок та ніша під підлогою з ємностями для зберігання. Буксирувальна здатність – до 2250 кг, чого достатньо для причепа з човном.
В багажнику Volvo XC60 PHEV ви зможете побачити особливу турботу про вашу спину – кнопки, що регулюють висоту кліренсу і машина наче робить реверанс перед вами, полегшуючи вивантажування багажу. І це завдяки опціональній системі активної пневмопідвіски. Змінюється вона і залежно від режиму їзди: присідає в Power та піднімається в Off-road. І така плюшка варто того, щоб її мати, адже саме з пневмопідвіскою кросовер отримує всеїдність поверхні та поглинає кілометри в незалежності від її якості.
І це поряд з потужністю двох сердець. Під капотом XC60 T8 Recharge технологічне диво: 2,0-літровий турбований бензиновий двигун потужністю 312 к.с., поєднаний з електромотором на 143 к.с.. Разом вони видають 455 к.с. і 709 Нм крутного моменту. Це не просто цифри в технічних характеристиках – це потужність, яку відчуваєш усім тілом при натисканні на педаль газу.
Але Volvo XC60 PHEV – це не тільки про швидкість. Це про вибір. Режим Pure – і ти їдеш містом в абсолютній тиші на електротязі до 58 км. Гібридний режим – і система сама балансує між бензином та електрикою для максимальної ефективності. А коли потрібна вся міць – режим Power розкриває повний потенціал. Можна налаштувати окремо важкість керма, поведінку підвіски та відгук коробки. Все зроблено, щоб догодити. І поки жоден власник Volvo ще не скаржився.
Акумулятор ємністю 18,8 кВтгод можна зарядити за 5 годин від звичайної розетки 220V – це питання однієї ночі. Так, це не найшвидше заряджання через обмеження бортового зарядного пристрою в 3,7 кВт, але для нічного заряджання вдома цілком достатньо. Завжди можна підзарядитись і на роботі, а дистанцію він здатен подолати в майже 81 км, а якщо реальних і без шкоди драйву, то 58 км. Зазвичай цього достатньо щоб дістатись з передмістя на роботу та назад. А якщо не вистачить – завжди є додатковий генератор під капотом.
Унікальність системи Volvo XC60 PHEV саме в нюансах. Він дозволяє рухатись тільки на електриці, або в гібридному режимі, використовуючи максимально електричний режим і це можна самостійно налаштувати в меню, чого я досі не зустрічала в гібридах, що підзаряджаються. Можна увімкнути окремо і режим, коли двигун заряджає батарейку. Особливість роботи такої системи в обережній витраті пального. Адже тут в гібридному режимі вона тримається на рівні 4 літрів на 100 км/год, а при активній роботі бензинового двигуна не піднімається вище 7,5 літрів.
Маємо європейський роз’єм Type 2 для заряджання змінним струмом, як і завжди в Plug-in Hybrid. Враховуючи невелику батарею їй не потрібен потужний пристрій, та й підзаряджати її приємно. Приїхав вечорі додому, вставив в розетку та на ранок у тебе знову 700 км запасу ходу. І з ним забуваєш про акції на АЗС та смак різної кави, а заправники не встигають запам’ятати з якого боку у вас бак, а з якого зарядка.
Volvo налаштували XC60 Recharge на комфорт, а не на гострі відчуття в поворотах. Підвіска чудово поглинає нерівності, роблячи кожну поїздку плавною. У порівнянні з BMW X3, який прагне спортивності, XC60 обирає м’якість і плавність ходу. Але не плутайте м’якість зі слабкістю – з версією Polestar Engineered, яка отримує амортизатори Öhlins і вдосконалені пружини, цей кросовер може показати зуби на звивистій дорозі. Він легко слідує за кермом і слухається наче дресований кінь і ти точно знаєш куди він прямує кожної миті. Тож драйвити на XC60 це окреме задоволення.
Ще більше впевненості дарує система повного приводу eAWD, яка працює інтелектуально: передні колеса приводить бензиновий мотор, задні – електричний. Це забезпечує впевнене проходження поворотів і стабільність у будь-яких умовах.
Безпека – не просто функція для Volvo, це релігія. Система City Safety автоматично розпізнає пішоходів, велосипедистів, інші автомобілі та навіть великих тварин, застосовуючи гальма й підкермовування для уникнення зіткнення. Oncoming Lane Mitigation не дозволить тобі випадково виїхати на зустрічну смугу. Intersection Collision Avoidance захищає на перехрестях, автоматично гальмуючи при виявленні небезпеки.
Pilot Assist – напівавтономна система, яка підтримує безпечну дистанцію та допомагає утримувати автомобіль у смузі на швидкості до 130 км/год. Це не автопілот, але помітно знижує втому в довгих поїздках. 360-градусна камера робить паркування дитячою забавою, а асистент з паркування – взагалі зробить все за вас. Якщо хочете зрозуміти, як саме повинна працювати та чи інша функція – прокотіться на Volvo. Він навчить розумінню обережного втручання і подарує те саме відчуття наче янгол охоронець тримає тебе за руку.
Коли традиційна шведська надійність зустрічається з технологіями майбутнього народжується ось це – оновлений Volvo XC60 PHEV 2025, де кожна деталь продумана так, щоб ваша подорож була не просто поїздкою, а досвідом. І протистояти йому не так просто. Сегмент преміум-кросоверів пропонує досить широкий вибір: BMW X3, Audi Q5, Mercedes-Benz GLC. Але кожен з них має окрему філософію та несе свої цінності, які знаходять своїх прихильників.
Так BMW пропонує більш спортивні відчуття від водіння, але XC60 бере реваншем у комфорті та гібридній потужності. Audi Q5 більш інноваційний та технологічний, але XC60 випереджає його в стандартному оснащенні та надійності. Mercedes GLC розкішний, але дорожчий за базовою ціною і крикливо розкішний, коли у Volvo взагалі інше ставлення до атмосфери.
Модель | Потужність | Пробіг на електротязі | Ціна в Україні (грн) | Ціна в $ (еквівалент) |
Volvo XC60 PHEV | 390 к.с. | до 60 км | від 3 431 560 | від 55 000 |
BMW X3 xDrive30e | 299 к.с. | до 90 км (WLTP) | від 3 665 926 | від 59 000 |
Audi Q5 TFSI e | 367 к.с. | до 40 км | від 3 150 000 | від 53 000 |
BMW X5 xDrive45e | 394 к.с. | до 50 км | від 4 032 707 | від 64 000 |
Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC PHEV | 204 к.с. | до 45 км | від 3 375 149 | від 77 286 |
Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC PHEV | 252 к.с. | до 45 км | від 3 527 124 | від 80 766 |
Mercedes-Benz GLE 400 e 4MATIC Coupe PHEV | 380 к.с. | до 100 км (WLTP) | від 4 600 000 | від 105 000 |
Volvo XC60 T8 PHEV – вибір для тих, хто хоче не компромісів, а всього й одразу, а безпеку ставить понад усе. Це кросовер для тих, хто не любить привертати увагу, але хоче мати у своєму розпорядженні серйозний потенціал. Для тих, хто шукає преміум-кросовер, який поєднує елегантність, прогресивні технології, непохитну безпеку та здатність рухатися як на електриці, так і з потужністю спорткара.
ПЛЮСИ: елегантність, технології, безпека, комфорт, динаміка, екологічність, економічність.
МІНУСИ: мультимедія все ще складна, немає кнопки окремого вмикання режимів їзди.
Кузов, тип | SUV |
Габарити (ДхШхВ), мм | 4708x1902x1651 |
Колісна база, мм | 2 865 |
Заявлений кліренс, мм | 205 |
Об’єм багажника, л. | 598/1528 |
Споряджена маса, кг | 2150 |
Двигун, см3 | 1969 |
Потужність, к.с. | 320-350 |
Крутний момент, Нм | 709 (макс) |
Потужність EV,к.с. | 145 |
Крутний момент EV, Нм | 309 |
Батарея Li-ion, кВт*г | 18,8 |
Тип приводу | AWD |
Підвіска | незалежна Макферсон/ незалежна адаптивна |
Трансмісія | 8АТ |
Динаміка 0-100, с | 4,9 |
Максимальна швидкість, км/год | 180 |
Споживання палива, л (змішаний) | 3,1-3,3 |
Вартість, грн | від 3 431 560 |
Вартість тестового авто, грн | 4 001 416 |
Конкуренти | BMW X3 xDrive30e |
Audi Q5 TFSI e | |
Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC PHEV |
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.