Ця платформа допоможе залучити нових користувачів для мобільних ігор за допомогою AI-алгоритму. Як працює Gamelight

Опубликовал
Партнерский материал

Залучення користувачів, або UA – user aquisition, є одним з вирішальних факторів успіху будь-якого бізнесу. Лідер індустрії UA для мобільних ігор і reward-маркетингу компанія Gamelight переосмислює процес залучення користувачів за допомогою штучного інтелекту. Використовуючи передовий AI-алгоритм і машинне навчання, платформа аналізує великі обсяги даних для оптимізації таргетингу під показники ROAS, ARPU та Retention Rate. Розповідаємо, як працює алгоритм.

Партнерський матеріал?

Ефективне використання AI для залучення користувачів

Збирання даних: AI-алгоритм Gamelight аналізує величезні обсяги даних щодо використання застосунків користувачами, показники залучення, демографічні дані та поведінкові моделі з дивовижною точністю.

Машинне навчання та аналіз: зібрані дані обробляють за допомогою передових моделей машинного навчання. AI-алгоритм знаходить закономірності й тенденції, на основі яких прогнозує поведінку та залученість користувачів.

Оптимізація в режимі реального часу: AI-алгоритм відстежує та оптимізує рекламні кампанії в режимі реального часу. Це гарантує відповідність цілей кампанії поточній поведінці користувачів та умовам ринку, що дозволяє досягти максимальної ефективності.

Персоналізовані кампанії: використовуючи результати аналізу даних, Gamelight створює персоналізовані рекомендації щодо мобільних ігор. Вони націлені на певні сегменти користувачів, що збільшує шанси на їхнє залучення та утримання, підвищує задоволеність і стимулює триваліші ігрові сесії.

Більше про можливості Gamelight.

 

Професійні досягнення

Успішність AI алгоритму Gamelight підтверджується вдалими кейсами із довгостроковими клієнтами.

У межах партнерства з корейським видавцем мобільних ігор JOYCITY Gamelight просував і масштабував ігри Gunship Battle: Total Warfare і World War: Machine Conquest у Великій Британії, Південній Кореї та Японії.

Кампанія Gunship Battle: Total Warfare від платформи AI Gamelight показала виняткові результати:

  • У Японії рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS) на 30-й день (D30) досягла 38,71%, перевищивши цільовий ROAS за D30 на 48%. Крім того, рентабельність інвестицій у рекламу зросла на 213% із сьомого дня (D7) до 30-го дня.
  • У Великій Британії ROAS D30 становив 35,37%, перевищивши ціль на 35,78%, із зростанням ROAS на 143% від D7 до D30.

Кампанія World War: Machine Conquest також досягла чудових результатів:

  • У Японії та Південній Кореї спостерігалося зростання ROAS на 257,61% із D7 до D30.
  • У Великій Британії зростання ROAS від D7 до D30 становило 230,20%.

Ці кейси демонструють ефективність використання AI-алгоритму Gamelight, що показав здатність залучати й утримувати мобільних користувачів у різних регіонах.

Міжнародне визнання

2023 року Gamelight визнали найкращою платформою мобільного маркетингу на Digiday Technology Awards і найкращою платформою для реклами застосунків на App Growth Awards. У травні 2024 року Vega Awards відзначила Gamelight кількома нагородами, зокрема, за найкращу мобільну кампанію цифрового маркетингу, найкращі інновації в застосунках і програмному забезпеченні та за найкраще використання AI та машинного навчання.

Згідно з оглядом Singular Market Snapshot, Gamelight покриває 12% рекламних витрат на ігри Match-3 по всьому світу, посідаючи друге місце серед найбільших джерел для Android і третє місце – для iOS.

Тільки в першому кварталі 2024 року компанія видала своїм користувачам 2 млн подарункових карток і виплатила понад $20 млн. 

Висновок

Завдяки передовим AI-алгоритмам Gamelight встановлює нові стандарти в  індустрії UA та  reward-маркетингу. Постійно впроваджуючи інновації та оптимізуючи штучний інтелект, компанія гарантує, що видавці ігор можуть ефективно залучати й утримувати користувачів, досягаючи видатних результатів.

Партнерський матеріал?

Дізнатися більше про Gamelight

Disqus Comments Loading...