Рубрики Статті

Вчимося створювати ігри на Unity та Unreal Engine: кращі курси з C# і C++

Опубликовал
Ирина Тесленко

Unity та Unreal Engine — одні з найпопулярніших рушіїв для розробки ігор на сьогодні. Щоб розпочати кар’єру в геймдеві потрібно опанувати не тільки самі інструменти та платформи, а отримати знання з основних мов програмування — C# для Unity і C++ для Unreal Engine.

Окрім програмування, важливо вивчити різні аспекти геймдизайну — персонажів і їх сюжетних ліній, створення цікавих ігрових механік, побудову архітектури та розуміння процесу створення історії.

Один зі способів покращити свої навички — почати створювати власні малі проєкти. Це дозволить вам набути досвіду та розуміння різних аспектів розробки. Також важливо бути активним у спільноті геймдевелоперів, долучатися до форумів і соціальних мереж, щоб ставити питання, шукати менторів чи отримувати фідбек від інших розробників.

Щоб здобути алгоритм дій для першого проєкту та швидко знайти однодумців існує багато навчальних можливостей для старту в геймдеві. У цьому матеріалі ми зібрали кілька курсів від різних платформ, які допоможуть на перших кроках до успішної кар’єри.  

Онлайн-курс "Управління ІТ-командами" від Laba.
Прокачайте свої soft- і hard-скіли в управлінні кількома IT-командами, отримайте практичні стратегії та інструменти ефективного team-ліда.
Програма курсу і реєстрація

Онлайн-курс C# Basic

Unity підтримує розробку ігор для різних платформ (PC, консолі, мобільні пристрої та VR), а великий ринок ресурсів дозволяє придбати готові моделі персонажів, текстури, звуки та інше. Для роботи з Unity потрібне глибоке розуміння мови програмування C# (. Net).

Цей курс від ІТ-школи Hillel допоможе розібратися в основах, його інформація розрахована на початківців і допоможе на перших етапах. Навчальна програма не вимагає особливої підготовки, адже працює з азами. 

Школа допоможе визначити рівень своїх знань, адже має два курси за напрямком вивчення C# — базовий і для просунутих користувачів. Базовий курс розрахований на 16 занять по 2 заняття на тиждень. Після його проходження буде легше обирати наступні напрямки для розвитку в ІТ, адже стане зрозуміло якою великою системою є мова програмування C# і що потрібно знати та за яким планом вивчати. 

Програмування на C# для розробки ігор Unity

Для початківців існують курси й на платформі Coursera. Автори цієї програми наголошують, що для її проходження не вимагається попередньої підготовки, адже вона має стислий і чіткий опис основ програмування на C# від початку до своєї першої гри.

Ця програма за 4 місяці занурить з головою в процес та розрахована на спокійний темп навчання по 7 годин на тиждень.

Матеріал призначений для програмістів-початківців, які хочуть розібратися в C# і складається з чотирьох курсів. Вони містять практичні завдання, які допоможуть розпочати розробку ігор і опанувати навички програмування мовою C#.  

Студент опрацьовуватиме теорію на практиці та реалізує власну ідею гри за допомогою Unity та C#. По закінченню навчання можна буде отримати сертифікат для підтвердження отриманих знань і доповнення свого резюме.

Unity Game Developer від robot_dreams

Цей курс призначений як для початківців, так і для тих, хто вже цікавився геймдевом, але прагне поглибити знання про платформу Unity. Фіналом навчання стане не просто отримання сертифіката, а публічний реліз власної гри. Навчання відбувається протягом 5 місяців під керівництвом розробника з 8-річним досвідом роботи й відомими кейсами в Wargaming, Ubisoft, HyperDot.

Навчальна програма базується на вивченні основ C#, компонентно-орієнтованого програмування, логіки створення анімації та звуків. Особливістю курсу є Q&A-зустрічі після кожного модуля, які дозволяють розібрати типові помилки та робота в мінігрупах, що нагадує реальну роботу над проєктом. 

Завдяки отриманню фідбека навчання має суто практичний характер і дозволить здобувати знання у максимально наближених умовах до реальної професії. До фіналу навчання ви прийдете з готовим CV і портфоліо з власною грою, а тому курс можна назвати не тільки навчанням, а потужним бустом у новій професії.

Концепт-художник. Старт в Gamedev

Розробка ігор є сферою насиченою на творчі задачі. Над процесом створення віртуального світу працюють не лише програмісти, а й художники, метою яких є створення концепт-артів, персонажів, світів із власними правилами. Цей курс орієнтований на спеціалістів, які спілкуються з Photoshopом на “ти” та мають графічний планшет, орієнтуються в софті та сфері загалом. Також програма буде цікава для суміжних професій — ілюстраторів і графічних дизайнерів, які хочуть світчнутися у геймдев. 

Викладачі на курсі мають багатий бекграунд у зіркових проєктах як STALKER 2 і компаніях рівня Ubisoft, тому зможуть допомогти від основ до специфічних тем. 

Курс розповідатиме про жанри та стилі відеоігор у першому модулі, а на фінальному модулі студент буде вміти застосовувати різноманітні інструменти Unreal Engine працюючи з освітленням, імпортом 3D-моделей, візуальними ефектами для концепт-дизайну. 

Introduction to C++ Programming and Unreal

На платформі Coursera представлений великий блок з програмування на C++ для роботи з Unreal Engine. Цей курс є вступним і розрахований на студентів з мінімальним досвідом програмування іншою мовою.

Програма навчання складається з чотирьох великих модулів, які розраховані на 19 годин. Кожен з модулів зорієнтований на глибоке вивчення конкретної теми, однак вже після першого студент буде здатен написати консольну програму C++ і скріпт Unreal.

Курс розповідає про основи Unreal Engine і допоможе з початком вивчення C++ зі структурованим підходом. Теми стосуватимуться типів даних, змінних і констант, основних концепцій об’єктноорієнтованого програмування та систему фізики гри на Unreal Engine. 

В описі програми чітко обговорюється, що процес навчання не буде легким, однак матеріали курсу спрямовані на опанування навичками програмування на глибокому рівні, який необхідний для професійного підходу. Цей курс варто обирати не для ознайомлення, а тривалого шляху вивчення теми з готовністю продовжити його на подальших курсах.

Disqus Comments Loading...