Група L’Oréal представила на CES 2025 інноваційний пристрій L’Oréal Cell BioPrint, що здатен проаналізувати стан шкіри конкретної людини всього за п’ять хвилин. Цей настільний апарат визначає біологічний вік шкіри, її реакцію на активні інгредієнти і прогнозує потенційні проблеми.
У партнерському тексті з L’Oréal розповідаємо, як він працює та коли його запустять.
Зміст
L’Oréal Cell BioPrint заснований на передових досягненнях протеоміки – науки, що вивчає білки та їхній вплив на різні фізіологічні процеси, зокрема старіння.
Цей пристрій – результат інтегративного підходу L’Oréal Longevity Integrative Science™ і партнерства з корейським стартапом NanoEnTek. Технологія називається «лабораторія на чипі» (LOC) й аналізує унікальні білкові біомаркери, виявлені та досліджені L’Oréal. Після цього пристрій надає користувачам важливу інформацію для проактивного догляду за шкірою.
«L’Oréal завжди прагне поєднати найновітніші наукові відкриття з нашим багатим досвідом у сфері краси, – зазначає Барбара Лавернос, заступниця генерального директора з досліджень, інновацій і технологій групи L’Oréal. – Cell BioPrint – це практичне втілення передової технології, що надає споживачам можливість глибше зрозуміти свою шкіру та забезпечити їй найкращий догляд».
Процес аналізу простий і неінвазивний:
Пілотний запуск L’Oréal Cell BioPrint під брендом L’Oréal запланований в Азії наприкінці 2025 року.
L’Oréal розвиває beauty tech, спираючись на потужний науковий фундамент. 20 дослідницьких центрів, понад 4 тис. науковців і 6,4 тис. цифрових експертів, а також найбільша база даних у галузі краси (понад 11 тис. терабайтів) дозволяють компанії розробляти передові технології персоналізованого догляду за шкірою. Відкриття у протеоміці та інноваційні рішення, такі як «лабораторія на чипі», відкривають нові можливості для створення продуктів, що відповідають потребам кожного споживача.
L’Oréal постійно інвестує у beauty tech, прагнучи зробити персоналізований догляд доступним кожному. Компанія використовує свій науковий потенціал і величезний обсяг даних, щоб розробляти інноваційні продукти й сервіси, які допоможуть споживачам розкрити красу та потенціал своєї шкіри. L’Oréal вірить, що майбутнє краси – за індивідуальним підходом, і прагне бути лідером у цьому напрямі.