З початком війни компанія Makeup не лише не пішла з українського ринку, а й відмовилася від продажу російської та білоруської продукції. Її персонал активно співпрацював із волонтерами та надавав їм на безоплатній основі засоби особистої гігієни. Для українців, які змушені виїхати за кордон, Makeup ввів функцію оплати українською банківською картою.
Про те, як компанія працює в умовах війни, нам розповіла начальник маркетингового департаменту Makeup Любов Калюжна.
Зміст
З перших днів війни ми передавали волонтерам усі необхідні товари із нашого складу в Україні. Крім цього, спільно з Poczta Polska та іншими нашими партнерами ми налагодили надсилання допомоги в Україну з наших складів до ЄС. Використовуючи наші сайти та зв’язки, ми розповідаємо нашим європейським клієнтам та партнерам про те, як вони можуть допомогти Україні.
Ми відновили доставку замовлень із ЄС і тепер товари звідти можна замовити у відділеннях Нової пошти та Meest. Для низки регіонів, особливо західної України, доставка з ЄС може бути більш зручною та швидкою. Як це зробити? Ось кілька рекомендацій від нас:
Завдячуючи тому, що ми маємо склади та магазини в ЄС, наші клієнти, які були змушені переїхати за кордон, можуть зробити замовлення в тій країні, де вони знаходяться. Ми працюємо в більш ніж 20 країнах Європейського Союзу й розуміємо, наскільки важливо біженцям з України, мати можливість замовляти свої улюблені товари в українських інтернет-магазинах. Тому ми розповідаємо нашим клієнтам про те, як їм можна зробити замовлення в тій країні, де вони знаходяться. Усі замовлення, які були зроблені українцями за кордоном, можна сплатити за карти українських банків. Зараз наші фахівці з локалізації сайту працюють над тим, щоби додати українську до списку вже наявних мов. Це дозволить українським клієнтам робити замовлення швидше та зручніше.
Працювати в Україні поки що нелегко, але ми докладаємо для цього всіх зусиль. Наш склад знаходиться не в найбезпечнішій зоні, тому наші співробітники працюють лише в перервах між повітряними тривогами.
Зараз замовлення надсилаються через працюючі відділення Нової пошти. Через ситуацію в країні наші колеги-перевізники також не кожен день мають змогу дістатися складу в певному регіоні. А це, своєю чергою, означає наявність логістичних проблем. Для забезпечення безпеки своїх співробітників та перевезень вони часто змушені змінювати маршрути та графік роботи відділень по всій Україні. Безпека персоналу є основним пріоритетом, тому термін доставки може збільшуватися. Тому ми попереджаємо всіх своїх клієнтів про можливі затримки доставки.
Як і всі, наші співробітники ховаються під час обстрілів, втрачають удома та бояться за своїх близьких. Але незважаючи на це, ми намагаємося працювати для наших клієнтів і нашої країни.
У перші дні війни попит мали засоби для догляду за волоссям і тілом. За останній тиждень клієнти дуже часто купували фарби для волосся, засоби для манікюру, креми для обличчя та тіла. У той самий час, ми можемо сказати, що в будь-які види товарів спостерігається зниження попиту. Ми бачимо, що наші клієнти, незважаючи на важку ситуацію в країні, знаходять можливість подбати про свою гігієну та зовнішність. Це неймовірно й ми пишаємося нашою незламною та непереможною країною.
У перші ж дні війни ми припинили роботу в Росії та Білорусії. Ми пішли на такий крок ще до того, як це почали робити все. Замовлення не приймаються й жодна посилка в ці країни не надсилається.
Також ми прибрали з наших сайтів російські та білоруські товари. Це зайняло кілька днів, але зараз їх немає в жодній категорії товарів. Так, ці товари ще можна побачити за старими посиланнями або результатами пошукових систем, але ми працюємо над тим, щоби прибрати їх звідти. Ми знаємо, що наші клієнти не переходитимуть за старими посиланнями та купуватимуть продукцію вироблену в країнах-агресорах.