Білл Гейтс і Марк Цукерберг є прикладами успішних людей, які не завершили навчання. Утім, вважати, що вища освіта нікому не потрібна, є помилкою вижившого, бо існує чіткий зв’язок між освітою та доходом. За прогнозами, американці, які закінчили коледж, зароблятимуть на 35% більше тих, хто кинув.
Із проблемою мотивації студентів стикаються виші та навчальні центри по всьому світу. Вирішують її різними шляхами. Прикладом ефективного підходу є український Neoversity, що пропонує здобути онлайн-ступінь бакалавра або магістра IT. За кожним студентом тут закріплений менеджер щастя, який слідкує за його успіхами, мотивує та сприяє особистому розвитку.
У партнерському проєкті з Neoversity розповідаємо, чим займається відділ щастя, що він дає студентам, а також як дізнатись більше про освіту в Neoversity й отримати шанс виграти MacBook.
Зміст
Відділ щастя в Neoversity – це клієнт-менеджери, які супроводжують кожного студента з моменту вступу й до випуску. Їхнє основне завдання – створювати для студентів комфортне середовище та мотивувати їх навчатися.
Основні напрями їхньої роботи такі:
Якщо охарактеризувати менеджерів щастя Neoversity двома словами, то це буде «швидкість» і «гнучкість». Кожне організаційне питання, яке виникає у студента, менеджер вирішує протягом двох годин. Крім того, на 99% запитів студенти отримують відповідь «так». Наприклад, якщо людина просить перенести заняття або якийсь термін, менеджер запропонує інший варіант.
«Для наших студентів ми друзі і психологи, вони можуть звернутися до нас у будь-який критичний момент, і ми вислухаємо», – додають у Neoversity.
Зусилля менеджерів щастя не є марними. Наприклад, завдяки їхній підтримці навчання в Neoversity продовжують студенти-військові, які знаходяться в зоні бойових дій. «У нас були випадки, коли демо проєкту демонстрували з окопів», – розповідають у відділі.
Дізнатися більше про відділ щастя можна на Open Day в Neoversity.
Аби ефективно виконувати роботу, у відділі щастя дотримуються головних правил.
Зареєструватись на день відкритих дверей в Neoversity можна за посиланням.
Менеджери щастя створюють максимально комфортні умови для навчання та позбавляють студентів тих клопотів, які на них чекають у традиційних освітніх закладах. «Наприклад, в університеті кажуть: “Принесіть таку-то довідку”, – а в людині круглі очі та запитання, де цю довідку взяти, – розповідають у відділі. – У нас таких питань немає, бо менеджер підтримує студента на кожному кроці».
Важливою для молоді є також швидкість, з якою вирішуються всі питання. «Зараз усі звикли до швидкого та надійного сервісу, як в інтернет-магазинах, – підкреслюють у Neoversity. – Ми запровадили сервіс такого самого рівня в навчанні».
Відділ щастя сприяє балансу між навчанням та особистим життям. Як результат, студенти не перевантажені та мають час на відпочинок. Це зменшує ризик вигорання, а отже, підвищує шанси на успішне здобуття освіти.
Детальніше про те, як менеджери щастя заохочують вчитися та підтримують студентів, ви можете дізнатися на Open Day у Neoversity. Подія відбудеться онлайн 9 червня, початок о 15:00. Участь безплатна, зареєструватися можна тут.
На Open Day Neoversity офіційно анонсує бакалаврську програму, яку зараз затверджують у Міністерстві освіти України. Магістерські програми Neoversity мають європейську акредитацію, бо розроблені спільно з колегіальним європейським вишем Woolf. На них уже навчається понад 700 студентів.
Магістратура Neoversity пропонує IT-освіту за чотирма найзатребуванішими напрямами:
Головні особливості Neoversity: навчання на проєктах
Усі деталі можна дізнатися на Open Day. Окрім презентації освітніх програм та умов вступу на учасників чекають мотивувальні історії студентів і зіркових гостей, поради щодо побудови кар’єри в IT, розіграш MacBook і мерчу Neoversity.