Як почати кар’єру HR-фахівця: 7 кроків від ідеї до стабільного заробітку

Опубликовал
Партнерский материал

Професія HR-фахівця, або спеціаліста з управління людськими ресурсами, стає все популярнішою в сучасному світі бізнесу. Це важлива роль, яка вимагає знань і навичок у сфері підбору персоналу, управління трудовими відносинами та розвитку людського капіталу. Якщо ви маєте інтерес до цієї професії та хочете розпочати кар’єру в галузі HR, ось сім кроків, які допоможуть вам здійснити цей перехід і досягти стабільного заробітку.

Партнерський матеріал?
  1. Ознайомтеся із професією HR

Першим кроком на шляху до професії HR-фахівця є ретельне ознайомлення із цією спеціальністю, професійними обов’язками та вимогами. Дослідіть основні принципи управління людськими ресурсами, норми праці, процеси підбору персоналу, управління колективом і розвитку кар’єри. Прочитайте книги, статті, відвідайте спеціалізовані вебінари та конференції. Чим більше ви дізнаєтеся про HR, тим краще зможете підготуватися до своєї майбутньої кар’єри в обраній галузі. Середня зарплата HR-менеджера в Україні становить приблизно $1125. У Сполучених Штатах середня зарплата HR-менеджерів сягає близько $5,5 тис., а в Європі, зокрема в Німеччині, – $7,5 тис.

  1. Здобудьте відповідну освіту чи кваліфікацію

Хоча в деяких випадках можливо працювати в HR без спеціалізованої освіти, важливо мати певні знання та навички у цій галузі. Отримання бакалавра чи магістра з управління людськими ресурсами може зайняти тривалий час. Проте на освітній платформі онлайн-професій Changers можна отримати всі ключові інструменти для управління персоналом і здобути необхідні компетенції всього за два місяці. 

  1. Складіть своє резюме та підготуйтеся до співбесіди

Коли ви будете готові розпочати пошук роботи в HR, важливо створити своє резюме та підготуватися до співбесіди. Складіть чітке, змістовне резюме, пропишіть у ньому свою освіту, досвід, навички та досягнення, що стосуються HR. При підготовці до співбесіди ознайомтеся з типовими запитаннями, які вам можуть поставити, і відповідайте на них практичними прикладами з власного досвіду.

Більше про освітню платформу онлайн-професій Changers на сайті

  1. Отримайте практичний досвід

Для того щоб розпочати кар’єру в HR, вам необхідна практика. Розгляньте можливість стажування чи волонтерства в HR-відділах різноманітних організацій. Це допоможе отримати цінний досвід у роботі з персоналом, побачити, як функціонує HR-процес у реальному бізнес-середовищі, та побудувати свою професійну мережу контактів.

  1. Розвивайте свої soft skills

Успішна робота в HR вимагає розвитку низки м’яких навичок, таких як комунікація, емоційний інтелект, лідерство, співробітництво та вирішення конфліктних ситуацій. Працюйте над їх вдосконаленням, адже вони є критичними для успішного виконання обов’язків HR-фахівця.

Зареєструватися на курс від української платформи Changers можна за посиланням

  1. Побудуйте свою професійну мережу контактів

Мережа професійних контактів може бути надзвичайно корисною під час пошуку роботи в HR. Приєднуйтеся до професійних груп у соціальних мережах, беріть участь у конференціях і заходах, встановлюйте зв’язки з іншими фахівцями в галузі. Це допоможе отримати цінні поради, знайти потенційні можливості співпраці та підсилити свої шанси влаштуватися на омріяну роботу.

  1. Займайтеся саморозвитком

HR це динамічна галузь, яка безперервно змінюється. Щоб забезпечити стабільний заробіток і розвиток у цій професії, важливо постійно вдосконалювати свої теоретичну базу та навички. Якщо ви вже маєте певні знання чи досвід у HR-сфері, проте хотіли б підвищити рівень власних компетенцій і свою цінність на ринку праці, реєструйтеся на курс від української платформи Changers і навчайтеся у найкращої HR-директорки України за версією онлайн-голосування delo.ua.

 

Партнерський матеріал?

Зареєструватися на курс від Changers

 

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Disqus Comments Loading...