Понад 30 років серія Need for Speed дає фанатам можливість занурюватись у вуличні перегони, тюнінговані розкішні авто та, звісно, втамувати неймовірну жагу до швидкості. Проте не всі частини серії стали культовими, і іноді ми згадуємо їх з ностальгією, і за той особливий дух. Отже, загляньмо під капот і подивимось, які частини серії зробили історію!
🎥 Відеоверсія для IT Community
🔊 Послухати чи подивитись, поки мчиш на шаленій швидкості у NFS! 🏎️
Зміст
ProStreet намагалася зробити серйозні перегони, змінюючи звичний вектор серії: з шумних вулиць до бездушних закільцьованих трас. Справжні шанувальники NFS на той момент прагнули дуелей з поліцією, адреналіну і вуличного драйву, і ProStreet не змогла це дати. І хоча геймплей у ProStreet був на рівні, вона не мала того самого духу свободи та небезпеки. Це як перейти з автоматичної коробки передач на механічну — все стає менш комфортно та інтуїтивно зрозуміло. Але це одна з найбільш реалістичних ігор у серії для любителів дрифту.
Carbon — це класика, яка поєднала все, що любили фанати серії. Гонщики, вуличні перегони, суперники та вайби нічного міста — все це стало частиною незабутнього досвіду. Тут була і розширена кастомізація машин, і погоні, і нова фіча – територіальні битви. Атмосфера нічних вулиць була передана достовірно, але коли на початку гри ми розбиваємо нашу таку бажану красуню – BMW M3 GTR… це розбиває серце. Як і багато елементів, що повторюються, з ще «гарячої» Most Wanted. Хоча «вуглепластик» (зрозуміли натяк, амігос?) й не став культовою грою, вона все ж була важливим кроком для серії.
Payback намагався повернути вайби легендарних ігор початку 2000-х. І хоча в деяких моментах він приносив задоволення, сюжет виглядав трохи передбачувано. Тут було багато кіношних сцен і пристойна “прокачка” машин, але загальна динаміка гри іноді була дуже спрощеною. Це більше нагадувало фільм, де все йде за звичним шаблоном, але інколи навіть передбачуваність приносить задоволення.
Shift зробив ставку на реалістичність, що було цікавим кроком, але, на жаль, він не зміг передати той драйв, який характерний для інших частин серії. Замість того, щоб мчати на великій швидкості з адреналіном в крові, Shift надавав відчуття більше симулятора, а не аркади. Фанати серії відчули це як незграбний крок в сторону, де більше уваги приділялось симуляції, а не справжньому драйву.
Heat — це те, що кожен любитель гонок чекав від серії. Вдень — легальні гонки на дорогах екзотичного півдня США, вночі — запальні вуличні гонки під пильним оком поліції. Гра вдосконалила механіку попередніх частин і привнесла новий рівень емоцій. Окрім швидкості, тут був акцент і на атмосферу: неон та саундтрек віяли «80-ми». Але сама гра відчувалась дуже казуальною. «Виклику» для гравця на горизонті помічено не було. А з точки зору візуально-графічної складової — безумовно, повага!
2010 року Hot Pursuit повернула нас до основ, бази, ґрунту — погоні, автомобілі з високими швидкостями та постійна небезпека. Це був момент, коли серія відновила свою славу, повернувши до життя все те, що зробило її культовою. Гра майстерно поєднала класичний і сучасний підхід до гоночної механіки, і для багатьох фанатів це був перший крок для повернення до найкращих традицій серії. Дуже і дуже непоганий старт!
Underground 2 — сиквел, який дав рівно удвічі більше вражень! Тут кожен гравець міг створити свій ідеальний автомобіль, а неймовірно складні та стильні траси робили кожну гонку неповторною. Ідеально збалансована механіка та величезний відкритий світ зробили цю гру однією з найкращих в історії серії. Вона ж підняла планку драг-рейсингу у всій серії.
І як тут не згадати Snoop Dogg feat. The Doors — Riders on the Storm!
Undercover зробив спробу повернути нас до вуличних перегонів після стерильно-трасового ProStreet, але не зміг повністю відгукнутися у серцях фанатів. Оновлений сюжет і нові персонажі не змогли створити таку магію, як у попередніх частинах. Але чому саме третє місце? Need for Speed: Undercover заслуговує на таке місце за свою особливу атмосферу: кіно-сюжет категорії B-movie з таким ж акторами. Та він розважав і не дратував. А треки Pendulum, Nine Inch Nails, Ladytron — й досі у плейлисті. І, звичайно, вогняні заходи сонця на тлі мегаполісу.
Underground — це революція для жанру. Вуличні гонки, тюнінг машин, нічне місто з неоновими вогнями — це символ цілої епохи для фанатів серії. Вона відкрита для фанатів авто і гонок, що прагнули виразити себе через кастомізацію. Це Вам не West Coast Customs! Цей тайтл змінив правила гри і став культовим досягненням в історії серії. Такий самий феномен як франшиза «Форсаж».
Пам’ятаєш легендарне «ЕРОН-ДОН-ДОН», друже?
Most Wanted — це абсолютно культова частина історії. Лавровий вінок та почесне перше місце. У ній відмінно поєднана динаміка погоні з поліцією (привіт, сержанте Кросс!) і сюжетні гонки на космічних швидкостях. Максимально круті та стильні live-action сцени та «брудний» фільтр робили гру фільмом. Це був момент, коли кожен гравець хотів одного: дістатися до вершини Чорного списку! Most Wanted залишиться в серці серії назавжди як класика, яка змінила індустрію.
Отже, ProStreet та Shift намагались додати чогось нового, але це був поворот не туди. Якщо хочеш зрозуміти, чому ми всі любимо Need for Speed, просто запусти Underground 2 або Most Wanted і пройди кілька кіл/спринтів — і ти відчуєш, що таке справжній драйв. Якщо ти ще не спробував ці частини, навіть Домінік Торетто був би вражений цим фактом!
Підтримай контент: Якщо вам сподобався цей допис, задонатьте на чашку кави автору. Це надихає створювати більше цікавих матеріалів!
Граємо разом, ностальгуємо разом!