Готика не є і ніколи не була про епічні історії та обраних, в чиїх руках вершиться доля світу. Демка рімейку не зраджує цю ідею.
Основна сюжетна лінія досить проста. Тобі, як будь-якому новоприбулому «ЗеКа» потрібно знайти нари. Але з пацанами «затусити» ти ще не доріс, тому з табору тебе женуть рваними шматами.
Перші кроки у відкритому світі зустрічають посереднім рівнем графіки, просівшими до «богомєрзкої» позначки 40 кадрами, та водоспадом за яким не схований скарб. Ну хто так робить взагалі?
Зате в калюжі під водоспадом можна знайти іржавий меч, який причепили до елемента — як зараз модно казати – environmental storytelling’а.
Далі нашого молодого «ЗеКа» чекає перший квест. Ворота до табору (з якого тебе женуть шматами) охороняє містечковий Джейсон Стетхем.
Йому не потрібно ані десять квіточок фентезіцвіта, ані допомога з пропажею фамільної реліквії. Навіть 25 хомʼячкових шкурок не вгамують його жаги до… Джейсон стомився і просто хоче жахнути пива.
Це фурор!
З першого ж квесту я повністю занурився в брутальний та прагматичний світ Готики. Це ж дійсно те, що лікар прописав! Так тримати!
На превеликий жаль, далі ніхто нічого «так» не тримав. А мої позитивні враження від демки закінчились так і не почавшись.
Ну що ж. Кількасот метрів, табір місцевих пацанчиків та навіть шахта з агресивними ховрахами позаду.
Попереду нас мали б чекати пригоди, та відкритий світ. Але ні. Нас чекає дивний мужик з луком та дрином.
Спочатку я подумав що козаку сильно припекло. Поклик природи після місцевих помиїв, які король називає пивом важко ігнорувати.
Але ні, виявилось що лисий з Браззерс таки вправний мисливець та майстер камуфляжу, якого навчав ремеслу непомітності сам (до речі, тезка) Дракс Руйнівник!
Разом з лисим нас чекає наш другий квест — велике полювання на трьох динозаврів, які мирно пасуться в пʼяти метрах від нас.
Без зайвої думки я дістав лук і з завзятістю взявся за екстермінацію місцевої фауни. Це, як виявилось пізніше, було фатальною помилкою.
Наш вправний мисливець, розібравшись з покликом природи взявся за мене. Він просто розстріляв мене у спину, поки я збирав лут.
Ось тобі й повага та дяка за допомогу!
Це, доречі, одна з тих речей з якими я не можу миритись в поточному стані демки. Я не знав, що хтось мене лупцює, бо в гри немає жодного звукового супроводу, чи імпакту від ударів. Ані музика не змінюється на бойову (бо її просто нема), ані персонаж не реагує на стрілу у потилицю (від слова «зовсім»).
Демо Gothik Remake я не можу порадити до ознайомлення нікому. Я чесно закривав очі на погану оптимізацію, криві анімації, дрібні баги тощо. Це ж просто демка. Тим паче демка самої готики.
Я ігнорував ігрові умовності, як то в таборі ночувати не можна (ну бо ти підозрілий, логічно), але зачистити все, що не прибите цвяхами — завжди будь ласка.
Проте криве та кволе керування з оригіналу наче помножили на 10. Напевне в угоду спільноті з трьох з половиною фанатів-хардкорщиків.
Інтерфейс наче діти в пейнті малювали. А з UX їм навіть батьки не допомагали (для взаємодії з предметом з інвентаря потрібен не клік, а ховер? Серйозно?)
Механіка стрільби просто мертвонароджена. Наш «ЗеКа» стріляє не туди, де приціл, а в того, кому не пощастило стояти ближче.
Рукопашка далеко не втекла від стрільби. Передбачаючи коменти — так, я розібрався в механіках. Так, я знаю для чого ЛКМ, ПКМ, Q, E, та CTRL.
Я навіть майстра бойових мистецтв «закоца»в (а він, паскуда, обладунки свої не дропнув).
Але розуміння механік, на відміну від тої ж KCD2, не робить їх доречними.
Деяким речам з минулого краще там і залишатись. Разом з рімейком Gothik 1. Особливо в 2025, та після того як Larian та Warhorse показали як робити ставку на ностальгію та комплексність правильно.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.