Історія з придбання Activision Blizzard компанією Microsoft добігла кінця. Підписи поставлені, рішення прийняті. Наскільки ця угода вартістю майже 70 мільярдів доларів вигідна для самої Microsoft дуже цікава тема, але в цій статті поговоримо про інше, про нейромережі та те, що вони можуть дати іграм вже сьогодні.
Наразі ми маємо компанію яка володіє найперспективнішою нейромережею Chat GPT, має величезний фінансовий буфер , який найближчим часом точно не вичерпається, а тепер ще й отримала одну з флагманських франшиз жанру hack’n’slash RPG – Diablo 4. Вам не здається, що це найкращі умови та час, щоб продемонструвати ігровій спільноті яким чином нейромережі можуть змінити ігри та що саме від цього отримають гравці.
Я вирішив навести всього декілька прикладів того, що може дати умовний ШІ іграм на прикладі згаданого вище проекту Diablo 4.
Великою частиною ігрової механіки в цій грі є так звані білди, коли гравець збирає комбінацію із вмінь і навичок свого персонажу та підбирає до цього певний набір предметів екіпірування, щоб врешті решт отримати найбільш витривалішого бійця, який здатен максимально ефективно знищувати ворогів.
І ось цю частину може гарно доповнити ШІ, який може аналізувати частину екіпірування, наприклад вдягнений шолом та броню і рекомендувати з якими саме характеристиками краще одягнути рукавиці або амулети. Це дасть можливість гравцеві краще розуміти ситуацію та побачити нові можливості для розвитку персонажу.
Нейромережа може постійно аналізувати ігровий прогрес і давати рекомендації, що саме краще зробити зараз в грі і яка з локацій буде найбільш вигідна для пошуку предметів та отримання досвіду виходячи із поточного стану всіх аспекті вашого ігрового персонажу.
Поведінки супротивників на полі бою може змінитись за допомогою нейромережі і кожна зустріч навіть з одним і тим же типом ворогів буде розгортатись зовсім не так як попередня. Це зробить ігровий процес ще більш захоплюючим.
За допомогою ШІ можна генерувати унікальні локації які не будуть схожі на вже існуючі і головне генерувати в них юнітів з унікальним кожен раз новим зовнішнім виглядом і набором найнепередбачуваніших здібностей. Такі частини всесвіту будуть дуже цікаві для гравців своєю загадковістю.
Так звані NPC, не ігрові персонажі, які просто розказують вам маленьку частину історії ігрового всесвіту можуть робити це не одним стандартним заданим текстом, а кожен раз генеруючи новий варіант. Можуть розповісти про одну і ту ж річ багатьма різними способами і саме для Diablo 4 це буде дуже актуально, так як гра має сезони і можливість кожні декілька місяців проходить сюжетну лінію знову і знову. А ШІ просто розповість вам про той же саме світ по новому в кожному повторному проходженні. Та й просто вести діалоги з NPC стане набагато цікавішим.
Гра має відкритий всесвіт і безліч завдань в кожній з локацій. Нейромережа може генерувати такі завдання для кожної локації і не від одних і тих же персонажів, а кожен раз від різних. Навіть якщо ці завдання будуть мати стандартну мету типу піди та принеси, але подані кожен раз новим способом від різних персонажів, можуть заграти зовсім іншими фарбами.
Репліки вашого особистого персонажу замість двох трьох стандартних можуть генеруватися в набагато більшій кількості варіантів і залежати від поточних оточуючих обставин.
Все це дозволить зануритись в ігровий процес ще більше.
Або, наприклад якщо вам необхідно багато разів повторно проходити одну й ту ж локацію, щоб отримати потрібні предмети екіпірування, це може робити за вас нейромережа, отримавши певні налаштування від гравця. І це не буде тим, що гра грає сама в себе. Наразі змінилися ігри та найголовніше змінилися гравці, які хочуть не тільки отримати досягнення в грі але розумно витрачати свій персональний час.
Я впевнений, що це все, далеко не всі ідеї які можна зробити за допомогою ШІ. У Microsoft є безліч спеціалістів, які здатні реалізувати потенціал нейромережі в іграх і відкрити для всього світу нову епоху ігрової індустрії.
Microsoft має все необхідне, щоб впровадити ці ідеї та набагато більше, бо крім тих трьох важливих складників, про які я писав на початку — гроші, технології та права на франшизу, у компанії є тепер і велика база шанувальників та гравців, які будуть користуватись таким новим продуктом та зроблять подібні інвестиції успішними в фінансовому плані.
Але на жаль робота в цьому напрямку активно не ведеться, якщо орієнтуватись на новини та витоки, які доступні в мережі інтернет. Та сподіваюсь це зміниться найближчим часом.
А що думаєте ви з цього приводу? Чи потрібні іграм нейромережі та що саме вони можу додати в ігрові механіки?
Дякую що приділили час. Всього найкращого!