Цьогорічна різдвяна реклама Coca Cola, створена за допомогою штучного інтелекту, справила велике враження, однак викликала негативні відгуки в Інтернеті від тих, хто вважає, що зникла справжня магія свята.
Більшість міленіалів пам’ятають казкову новорічну рекламу 1995 року, в якій цілий караван вантажівок Санти Клауса везе людям святковий напій. Згадуючи її наче спрацьовує якась кнопка і в голові починають грати слова: «Свято наближається».
Coca-Cola настільки пов’язана з духом свят, що їй часто приписують створення червоно-білого костюма Санта-Клауса, хоча це зовсім не так.
Майже 20 років потому компанія вирішила зробити «Рімейк» популярної реклами. Як і у святкових рекламах 90-х, нова версія створена за допомогою штучного інтелекту, показує червоні вантажівки у новорічній атрибутиці, що поспішають до своїх клієнтів.Чомусь кадри дуже швидко змінюють одне одного, не даючи насолодитися моментом. Складається враження, що реклама поспішає швидше завершитись.
Варто відзначити, що в рекламі ніколи не показується обличчя Санта-Клауса. Залишається тільки уявляти, які жахливі гримаси для Санти згенерували ШІ.
На задньому плані деякі різдвяні вогні та будівлі мають дивні форми та візерунки. Ці деталі досить непомітні для неприскіпливого глядача. Але антирейтинг та кількість дізлайків вказує на те, що люди все чудово розуміють і досить бурхливо на це відреагували.
Це вже те майбутнє, яке мало прийти, чи варто ще трішки почекати? Як ви думаєте, надалі технології ШІ вдосконаляться, чи так і залишатимуться на рівні галюцинацій та «Ефекту моторошної долини»?