Вітаю! Мене звуть Ігор Воловий. І вже тривалий час ми з командою використовуємо у своїй роботі Google Performance Max. Сьогодні я б хотів трохи детальніше розповісти, як працюють автоматизовані рекламні кампанії PMax та як вони «самонавчаються» завдяки AI.
Performance Max — це відносно новий тип рекламних кампаній в Google Ads, який був презентований у 2021 році. Він допомагає досягати кращих результатів просування та автоматизує більшість процесів, які раніше потрібно було виконувати «вручну». Працює це наступним чином:
Як свого часу повідомили в Google після beta-тестування, компанії-учасниці змогли збільшити кількість конверсій на 22%, водночас знизивши їхню вартість на 20%.
Результати дійсно доволі показові, а в майбутньому мають стати ще кращими завдяки новим можливостям AI. До цього я ще повернусь, а поки що розгляньмо, у який спосіб рекламні кампанії Performance Max самонавчаються.
Існує декілька основних способів, як кожна окрема реклама кампанія Performance Max навчається та оптимізується:
Performance Max постійно аналізує дані, експериментує, оптимізує рекламну кампанію, чим дійсно суттєво спрощує задачу рекламодавцю. З іншого боку, варто розуміти, що для «навчання» потрібен час. Спочатку рекламна кампанія може не давати бажаного ефекту й не демонструвати кращих результатів, ніж, наприклад, звичайна контекстна реклама в Google. Це нормально, і до цього потрібно бути готовими.
Час навчання рекламних кампаній у Performance Max може сильно варіюватися залежно від низки факторів:
З середніми бюджетами та в середньоконкурентних нішах можна розраховувати на отримання дійсно хороших результатів після 3–4 місяців активності рекламної кампанії Performance Max. Так, це доволі довго, але здебільшого витрати часу та коштів цілком виправдані. Досвід наших клієнтів це доводить.
Схоже, Google і цього року планує робити особливий акцент саме на Performance Max, адже продовжує додавати нові функції та можливості. Так, наприкінці 2023 року рекламодавці в США отримали змогу використовувати нові функції на основі генеративного штучного інтелекту. Вони охоплюють два напрями:
Поки що невідомо, коли саме новий функціонал стане доступним рекламодавцям в інших країнах за межами США. Однак можна прогнозувати, що це відбудеться вже цього року.
Звісно, генерація тексту та зображень за допомогою ШІ — це далеко не новинка. Однак той факт, що така можливість з’явиться безпосередньо в рекламному кабінеті, робить ці інструменти значно зручнішими. Зникає необхідність користуватися сторонніми сервісами. Поки що виглядає перспективно, та потрібно буде тестувати на практиці.
Алгоритми AI Performance Max здебільшого дійсно вдало використовують дані про поведінку користувачів та результати рекламних кампаній, щоб покращувати свою роботу та досягати цілей рекламодавця. Однак, як і будь-який інший продукт Google, вони не можуть гарантувати 100% успіху або точності.
Є чимало причин, чому не варто повністю покладатися на штучний інтелект у рекламних кампаніях:
До того ж можливі помилки або неактуальні дані в аналітичних системах, що впливають на роботу Performance Max. А тому в будь-якому разі потрібно аналізувати та контролювати ефективність кампаній, у разі потреби вручну коригувати цілі та налаштування, комбінувати автоматичне й ручне управління. У такий спосіб можна мінімізувати ризики й отримати максимальну віддачу від витрат на рекламу.
На мою думку, Performance Max — це надзвичайно перспективний інструмент. І в Google, схоже, вважають так само, адже просто зараз активно працюють над його розвитком. Але пам’ятайте: ідеальних рекламних рішень не існує, навіть якщо вам намагаються довести протилежне. Користуйтеся Performance Max, однак не покладайте великих надій, що машинне навчання та штучний інтелект виконають всю роботу за вас. Це неможливо, принаймні поки що.
Щиро дякую за вашу увагу та бажаю успіхів у просуванні!