Під час війни українці продовжують створювати технології та демонструвати їх світу. В Лас-Вегасі, на виставці CES 2024 багато українських розробників показали власні продукти, варті уваги. Головний редактор ITC.ua Тімур Ворона поспілкувався з представниками цих компаній, а MC.today і ми переповідаємо найцікавіше.
Стартап показав на виставці перші навушники для iPhone, які поповнюють батарею від MagSafe. Їхній чохол має кріплення для задньої кришки, тож навушники не треба постійно шукати. До того ж кришка працює як тримач для iPhone під час перегляду відео. Завдяки великій батареї навушники автономно працюватимуть цілий тиждень, а за 20 хвилин заряд поповнюється на 80%. Коштують вони $99.
Розетку In Charge One на CES 2024 показав засновник Delfast Данило Тонкопій та його колега Алекс Денисов. Пристрій надасть невеликий додатковий прибуток власникам коворкінгів, кафе та інших публічних закладів. Платна розетка кріпиться на стіні або іншій поверхні, люди можуть заряджати власні гаджети та одразу розраховуватись за це банківською карткою, Google Pay або Apple Pay. Перелік закладів з такою послугою можна буде побачити у застосунку, який дозволить знайти де зарядити гаджет набагато швидше.
Стартап створює бездротові зарядні станції для транспорту. Завдяки інноваційній технології потужність 11 тис. Вт тепер можна передавати на відстань до 30 см, здійснюючи безконтактне заряджання батарей авто з такою ж швидкістю, як і від звичайного кабелю. Пристрої вже працюють у США – Meredot має чотири підтверджених угоди.
Комарів не любить ніхто, але навіть про них можна подбати. Спеціальна пастка Mosqitter імітує людину та приваблює маленьких кровопивць. Та не переживайте за них (якщо ви переживаєте) – засновниця проєкту Анастасія Романова каже, що комарів відловлюють та призупиняють їхній репродуктивний цикл. Таким чином кількість комарів у приміщеннях зменшується на 93%. Пастки вже популярні в Україні – їх купують заклади HoReCa та громадяни.
Український виробник поштоматів обслуговує логістичні, поштові та e-commerce компанії в Європі: DHL, GLS, Same Day, Латвійська національна пошта тощо, а також веде перемовини з у«Укрпоштою». JetBeep планує відкрити власну мережу та здавати комірки в оренду. На CES 2024 компанія шукає партнерів, клієнтів та інвесторів.
Компанія виробляє електробайки. Не якісь звичайні, а стильні, з дизайном, що запам’ятовується. Модель розвиває швидкість до 45 км/год. На CES 2024 Owlet демонструє прототип, але замовити байк на сайті компанії можна буде вже влітку.
Компанія, яка розробляє технології очищення води привезла на CES інноваційну пляшку, яка дезінфікує воду ультрафіолетовим випромінюванням. Потрібною для цього енергією можна запастися бездротово. Пляшка пройшла сертифікацію в Україні, її вже можна замовити на сайті OptySun.
Компанія спеціалізується на інтерактивній рекламі та утриманні уваги покупців у магазинах через гейміфікацію. Як розповіла Business Development and Strategic Growth Leader Анастасія-Діана Кондратюк, людина більш схильна купувати щось, коли перебуває в доброму гуморі – це досягається грою. Пристрої InVisionary Box здатні перетворити на інтерактивний рекламний майданчик будь-який дисплей.
Окрім перерахованих, на CES 2024 були представлені такі українські компанії:
Українська асоціація венчурного капіталу (UAVC) кілька років, навіть під час війни, допомагає організовувати український павільйон на CES та відвідини виставки учасниками об’єднаної торгової місії. Цьогоріч українську делегацію готували кілька місяців, до неї увійшли найкращі українські стартапи з рішеннями в різноманітних галузях.
Торгова місія організована спільно з Міністерством цифрової трансформації України та Українським фондом стартапів за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка».