Рубрики КіноНовини

Барбенгеймер: глядачі часто обирають спільний перегляд фільмів «Барбі» та «Оппенгеймер», що стартують у один день

Опубликовал
Андрій Русанов

Подвійні перегляди – давня традиція США. Глядачі відвідують особливий здвоєний сеанс із невеликою паузою між фільмами або ж просто йдуть на фільми в один день. Цей підхід використали свого часу Квентін Тарантіно та Роберт Родрігес у своєму проєкті «Ґрайндхаус». Схоже, звичай повертається – тисячі глядачів віддали перевагу спільному перегляду «Барбі» Ґрети Ґервіґ та «Опенгеймера» Крістофера Нолана.

За два тижні до прем’єри AMC Theatres, найбільша світова мережа кінотеатрів, повідомила, що понад 20 000 глядачів придбали квитки на «Барбі» та «Опенгеймер» на той самий день. Мережа AMC визнала це новиною, гідною пресрелізу, хоча немає подібної статистики за подвійними показами інших фільмів для порівняння.

«Те, що понад 20 000 кіноглядачів вже замовили або купили квитки на перегляд «Барбі» та «Оппенгеймера» у той самий день, є чудовим прикладом того, як онлайн-обговорення фільмів перетворюється на продаж квитків. Також цікаво, що до старту цих фільмів залишилося 10 днів, і це може бути лише початком. З п’ятниці по сьогоднішній день ми побачили збільшення на 33% числа відвідувачів, які вирішили створити свій власний подвійний фільм, купивши квитки на обидва фільми в той самий день. Ми дуже раді бачити цей імпульс», – пише Елізабет Франк, виконавчий директор AMC Theaters.

Може здатися, що обидва фільми не призначені для спільного перегляду: довга серйозна стрічка про часи Другої світової та кумедна історія про Барбі та Кена у рожевих тонах. Але прем’єра фільмів двох популярних режисерів в один день перетворилася на культурний феномен, відомий як «Барбенгеймер». Різкий контраст між фільмами надихнув створення безлічі мемів, фан-арту та навіть моду в одязі. Прем’єра обох фільмів відбудеться 20 липня.

Курс Digital Marketing від Mate academy.
На курсі ви навчитесь запускати рекламу в кабінтеах Facebook/Instagram та Google. Ви також познайомитися з SEO та Email marketing. Це ті навики які найчастіше просять ІТ компанії від Junior Marketers. А ми вас не лише навчимо, а й працевлаштуємо!
Дізнатися більше про курс

Джерело: Variety

Disqus Comments Loading...