Згідно з останнім опитуванням Rakuten Viber, в якому взяли участь близько 30 000 користувачів, 63% українців продовжують активно донатити у 2024 році, тоді як 27% — допомагають «в інший спосіб».
44% респондентів заявили, що донатять з кожної зарплати, тоді як основним джерелом інформації про збори половина називає друзів чи знайомих, а 13% користувачів дізнаються про збори з новин. 6% опитаних українців заявили, що не бачать сенсу у донатах.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>30 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.
Нагадаємо, що листопаді Bloomberg, посилаючись на дані великих українських благодійних фондів, писав, що українці почали менше донатити. Фонд Притули, до прикладу, звітував про падіння донатів приблизно на 20% (цього року збори склали $1,4 млрд), тоді як «Повернись живим» говорив про зменшення внесків приблизно на 15%, а організація Reactive Post — на 40%.