8,4 млн успішних запитів з BankID в Україні за другий квартал (↑29%) — гарний тренд, особливо в умовах війни

Опубликовал
Владимир Скрипин

У квітні – червні кількість успішних запитів з цифровою ідентифікацією BankID сягнула 8,4 млн — на 5% вище за показник першого кварталу 2023 року та майже на третину (на 29%) до 2-го кварталу 2022-го. Актуальною статистикою щодо використання технології поділився Нацбанк у новій інфографіці.

На сьогодні BankID — одна з ключових технологій дистанційної ідентифікації та автентифікації користувачів в сучасних IT-системах, що використовується для надання адміністративних та банківських послуг онлайн. Власне, це основний метод автентифікації у застосунку державних послуг «Дія». В Україні систему BankID наразі використовують не тільки банки та різні державні сервіси, а й також усі три найбільші мобільні оператори — для переходу на контрактну форму обслуговування без відвідування магазинів та інших послуг.

Стабільне зростання кількості успішних ідентифікацій у системі BankID беззаперечно є позитивним трендом, особливо в умовах воєнного стану — це загалом вказує на підвищення економічної активності.

“Серед комерційних надавачів послуг ми фіксуємо попит на використання системи не тільки з боку фінансового сектору, а також і з боку інших комерційних компаній”, –

Ольга Василєва, заступниця директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ

Зараз система BankID налічує 127 учасників: 39 банків-ідентифікаторів та 88 абонентів – надавачів послуг. Тільки у 2-му кварталі 2023 року долучилося шість нових надавачів послуг, серед яких, зокрема, й надавачі нефінансових послуг, як-от КП, що обслуговує портал електронних послуг міста Харкова, та ТОВ “Лігал Технолоджи” (користувачі мобільного застосунку “Реєстр нерухомості” зможуть у реальному часі отримувати актуальну інформацію з державного реєстру речових прав на нерухомого майна).

Disqus Comments Loading...