Рубрики НовиниІгри

Акторка Стефані Йостен — снайперка в Metal Gear Solid V — заявила, що розробники могли зробити костюм «‎менш відвертим»

Опубликовал
Катерина Даньшина

Водночас вона поважає творчі рішення команди Хідео Коджіми й не проти ще раз попрацювати із геймдизайнером.

Стелс-екшн Metal Gear Solid V: The Phantom Pain вийшов ще у 2015 році, однак ще до релізу гри з’явились суперечливі коментарі щодо відвертого костюма снайперки Кваєт — дехто засуджував надмірну сексуалізацію персонажа. Творець гри Хідео Коджіма тоді заявив, що після виходу гри усім критикам «буде соромно за їхні слова» — і дійсно у сюжеті пояснили, що Кваєт нібито дихає через шкіру.

Снайперка, яка носить бікіні поверх рваної сітки та тактичного спорядження, була озвучена та змодельована акторкою Стефані Йостен, яка нині й сама погоджується, що вбрання було занадто відвертим, хоча й розуміє, що у вигаданих світах поява персонажів у подібному одязі цілком відповідна.

Онлайн-курс "Архітектура високих навантажень" від robot_dreams.
Досвід та інсайти від інженера, який 12 років створює програмне забезпечення для Google.
Програма курсу і реєстрація

«Одяг Кваєт не зовсім практичний‎. Навіть із поясненням про дихання через шкіру, можна було обрати дещо інший шлях. З цим я погоджуюсь. Водночас під час знімань я бачила відвертий костюм і вважала його прийнятним», — каже Йостен в інтерв’ю IGN.

Акторка додала, що поважає творчі рішення команди Хідео Коджіми й не проти ще раз попрацювати із геймдизайнером.

Disqus Comments Loading...