VideoCardz
ML Ray Regeneration — перша опція з пакета FSR Redstone, представлена у реальній грі. Регенерація променів в Call of Duty: Black Ops 7 потребує відеокарти Radeon RX 9000.
Технологія регенерації променів (Ray Regeneration) обробляє освітлення та відбиття, отримані за допомогою трасування променів з використанням нейронної мережі для очищення зашумлених даних, перш ніж вони досягнуть модуля масштабування. Це дозволяє отримати чіткіші та читабельні деталі на віддзеркаленнях та у складних сценах освітлення.
Регенерація променів є одною з чотирьох технологій FSR Redstone. У Call of Duty представлена тільки вона, а повний комплект включає ще три:
Відновлення деталізації променів на цьому ранньому етапі графічного конвеєра допомагає грі покращити чистоту кадра під час масштабування, зменшити мерехтіння, шум та часову нестабільність на таких поверхнях, як вода, скло або глянцеві матеріали. AMD стверджує, що метод був налаштований для продуктивності на RX 9000.
AMD представила FSR Redstone на Computex 2025, де розповіла про усі чотири складники. Це перша її реалізація, але Джек Г’юн, старший віцепрезидент і генеральний директор з обчислювальної техніки та графіки AMD каже, що це “лише початок”, без жодних подробиць щодо того, коли слід очікувати решту технологій, а також про підтримку відеокарт попередніх сімейств.
Джерело: VideoCardz
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.