Рубрики НовиниСофт

Гурман: Apple за крок від запуску власного пошуковика Pegasus — він поступово витіснить Google

Опубликовал
Катерина Даньшина

Якби Apple розгорнула власний пошуковик, то потік доходу від нього міг сягнути рівня Apple Watch (з огляду на те, що слоти та реклама в пошуку продавались за ціною, подібною до Google).

Пошук — один з інструментів, які найчастіше використовують на пристроях Apple. Тож компанія, яка отримує мільярди доларів від Google, роками працювала над власною технологією пошуку та навіть розмірковувала про придбання Bing від Microsoft.

Пошук в Картах Apple на iPhone. Фото: Bloomberg

Ця робота надасть перевагу навіть, якщо Apple не запустить пошуковик — компанія може покращити можливості пошуку поза вебсайтами, і дещо збільшити ціноутворення в угоді з Google.

Apple теоретично може запропонувати клієнтам більш інтегроване та приватне рішення порівняно з Google, до того ж компанія створила власні пошукові системи для таких сервісів, як App Store, Maps, Apple TV і News.

Курс-професія "Дизайнер інтер'єрів" від Skvot.
Велика практична програма для всіх, хто хоче засвоїти професію дизайнера інтер'єрів і заробляти на реальних проєктах відразу після курсу. Досвідом та інсайтами діляться одразу три лектори.
Програма курсу

Джон Джаннандреа, колишній керівник Google, який зараз контролює машинне навчання та ШІ в Apple, разом з командою розробив пошукову систему нового покоління для програм Apple під кодовою назвою «Pegasus». Ця технологія, яка точніше відображає результати, уже доступна в деяких застосунках Apple, але незабаром з’явиться у більшій кількості програм, зокрема й App Store.

Найкращий приклад пошукових зусиль Apple — це Spotlight, який допомагає знайти програми, документи, листи та інші елементи на Mac. У попередніх версіях операційних систем iOS і macO, Apple почала додавати до цього інструменту і результати вебпошуку, спрямовуючи користувачів безпосередньо на сайти.  У різні часи ці результати виводились через Bing або Google (так само, до речі, діє Siri).

Пошук Spotlight на Mac. Фото: Bloomberg

Нині команда Джаннандреа прагне глибше інтегрувати функції пошуку Apple в iOS і macOS — і, можливо, посилити технологію за допомогою нових генеративних інструментів ШІ.

Кілька років тому Apple представила вебсканер під назвою Applebot — система, яка подібно до сканерів Google і Microsoft, вивчає Інтернет для індексування вебсайтів для майбутніх результатів пошуку (по суті, він існує для пошуку сайтів, які може надати користувачам у Siri та Spotlight).

Apple також має власну професійну команду з рекламних технологій, яка стане в пригоді, якщо її пошукові амбіції зростуть — нині вони керують функціями пошукової реклами в App Store, розміщують рекламу в Apple News, програмах для акцій і прогнозу погоди, а також ведуть перемовини щодо рекламних угод для спортивних трансляцій.

Штучний інтелект також відкриває перед Apple непогані перспективи — компанія шукала нових інженерів до команди машинного навчання для роботи над пошуковими технологіями, а у 2019 році придбала Laserlike, пошукову систему на основі ШІ, засновану колишніми співробітниками Google.

Ну і, як вже повідомлялось раніше, компанія могла придбати Bing, щоб зробити його пошуковою системою за замовчуванням на iPhone та інших пристроях. Едді Кью, старший віцепрезидент Apple із послуг, відмовився від угоди та сказав, що компанія «‎не бачить необхідності створювати власну пошукову систему, оскільки пропозиція Google є найкращою».

Apple вже розробляє власні чипи, керує App Store, продає музику в Інтернеті, пропонує відео та ігрові послуги, а також має власну програму для карт, яка конкурує з Google. Не вистачає лише повноцінної пошукової системи — і хоча технологію навряд запустять у короткостроковій перспективі, вона може бути набагато ближчою, ніж ми думаємо.

Джерело: Bloomberg

Disqus Comments Loading...