Apple продаватиме гарнітуру Vision Pro за попереднім записом — щоб «‎підігнати» модель під параметри покупця

Опубликовал
Катерина Даньшина

Інсайдер Apple Марк Гурман детально розписав плани щодо роздрібної торгівлі Vision Pro – гарнітури змішаної реальності за $3500, яка буде доступна в магазинах компанії в США з наступного року через передзамовлення.

Apple планує обладнати в магазинах спеціальні зони з демонстраційними блоками гарнітур та інструментами, які регулюватимуть розмір аксесуарів для покупців. Попри те, що Vision Pro буде доступна в усіх 270 філіях Apple у США, компанія планує розмістити секції для гарнітур спочатку в магазинах великих міст, таких як Нью-Йорк і Лос-Анджелес, а згодом поширити по всій країні.

Компанія розглядає Велику Британію та Канаду як перші два міжнародні ринки, але остаточне рішення ще не прийнято. Інженери Apple працюють над локалізацією пристрою для Франції, Німеччини, Австралії, Китаю, Гонконгу, Японії та Кореї.

Вперше представлена у червні гарнітура – надважливий новий продукт Apple з часів випуску смартгодинника, однак зависока ціна, не надто зрозумілі варіанти використання та обмежений вибір контенту змішаної реальності, поки що свідчать про те, що Vision Pro сподобається невеликій групі ентузіастів.

Курс UI/UX дизайну від Mate academy.
На курсі ви навчитесь створювати інтуїтивно зрозумілі та привабливі інтерфейси вебсайтів і застосунків. Ви також освоїте ключові принципи дизайну та дізнаєтесь як виділятися на ринку. А ми вас не лише навчимо, а й працевлаштуємо. Сертифікат теж буде!
Дізнатися більше про курс
Apple Vision Pro. Фото: Bloomberg

Apple нині працює над дешевшою моделлю гарнітури, а також версією Pro другого покоління, яка буде випущена до 2026 року.

Пристрій поєднує у собі віртуальну та доповнену реальність, тобто він може захоплювати увагу користувача за допомогою дисплеїв із високою роздільною здатністю (ідеально підходить для перегляду відео) або розміщувати програми в полі його зору, дозволяючи повідомленням і сповіщенням з’являтися, не перевантажуючи людину.

Стратегія передзамовлення схожа на ту, яку компанія використовувала для Apple Watch у 2015 році, з метою переконатися, що клієнт отримав те, що йому підходить. Покупцям онлайн згодом пропонуватимуть завантажити дані про свої рецепти для лінз та використовувати додаток для сканування обличчя, щоб визначити розмір аксесуара.

Компанія поки не планує співпрацювати зі сторонніми торговими посередниками, щоб пропонувати Vision Pro (принаймні до 2025 року). У більшості магазинів на початку буде представлено лише один-два демонстраційні пристрої.

Зовнішній акумулятор Apple Vision Pro. Фото: Bloomberg

Apple планувала випустити протягом першого року після запуску близько 1 млн гарнітур, а перед презентацією скоротила це число до 900 000. Нині через труднощі у виробничому процесі плани зменшені ще удвічі.

Під час тестування пристрою Apple визначила, що деяким людям із меншими розмірами тіла та голови буде важко носити гарнітуру більше ніж пів години. Цю проблему намагаються розв’язати за допомогою додаткового аксесуара.

Окремо Apple планує розробити сумки для носіння зовнішніх акумуляторів для гарнітури, а також аксесуари для захисту пристрою. Користувачі також зможуть використовувати режим подорожі у Vision Pro, який дозволить повністю зануритися у віртуальну реальність без обмежень.

Disqus Comments Loading...